Me neither tho..quote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je komt heir ook niet vele. Als je erin wil moet je jezelf erin zetten.
Je moet jezelf erin zetten als je erin wilquote:
Trustenquote:
Ja hallo, het is een gunst dat ik hier ben he. Ik ga niet nog meer moeite doenquote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je komt heir ook niet vele. Als je erin wil moet je jezelf erin zetten.
Het is geen must om erin te staanquote:Op zondag 19 april 2009 01:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja hallo, het is een gunst dat ik hier ben he. Ik ga niet nog meer moeite doenBeetje respect voor de oude garde ja. en zo extreem oude garde ben ik niet eens
Wel een gebaar.quote:
Dit is geen nachtbaggerquote:Op zondag 19 april 2009 01:41 schreef oshiro het volgende:
Net als nachtbaggerDaar zetten de anderen jou in de OP
-foute link-quote:
Bagger is er iig. En het is nacht.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 19 april 2009 01:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bagger is er iig. En het is nacht.
Oh wait, foute link.
Ik heb vandaag van het meisje gehoord dat ik leuk vind/vond dat mijn haar leuk zatquote:Op zondag 19 april 2009 04:25 schreef Darkestrah het volgende:
Nog altijd niet thuis. Hier in de kamer zit een andere Fokker, en ik ben nu even zn posthistory aan het doorspitten.
Mjah.. Dat is in ieder geval niet slecht.quote:Op zondag 19 april 2009 04:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van het meisje gehoord dat ik leuk vind/vond dat mijn haar leuk zat![]()
Oh vandaarquote:Op zondag 19 april 2009 08:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, want over 20 minuten start GP van China.
Ik heb de start van de GP gemist, ik kijk vanmiddag wel.quote:Op zondag 19 april 2009 08:44 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Oh vandaar![]()
Ik kon niet langer slapen, slaap uit
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 10:24 schreef Renesite het volgende:
Echte!
Ga ik eens wat later mijn bed in in de hoop een gat in de dag te kunnen slapen... gaat om half 10 de deurbel!
hoiquote:Op zondag 19 april 2009 10:43 schreef RenRen- het volgende:
En hai
quote:
Ik had je nog gefeliciteerdquote:
hoe voelt dat nou een jaar ouderquote:
ik ben bijna 19quote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is niet vaak dat ik ouder ben dan een andere FOK!user hier.
Hetzelfde....quote:Op zondag 19 april 2009 11:05 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou een jaar ouder
Ik heb 't 1x meegemaakt op Fokquote:Op zondag 19 april 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is niet vaak dat ik ouder ben dan een andere FOK!user hier.
Dankjeee.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:09 schreef Jotcha het volgende:
Mogguh
|Nee echt? Oh die van DPquote:Op zondag 19 april 2009 @ 11:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hetzelfde....
[..]
Ik heb 't 1x meegemaakt op Fok
[..]
Dankjeee.
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een creatief hoofd nodig, wie wilt me helpen?
quote:Op zondag 19 april 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een creatief hoofd nodig, wie wilt me helpen?
Ook al ben ik voor AZ ik hoop dat PSV wint.quote:Op zondag 19 april 2009 11:14 schreef Silver_Shark het volgende:
ook al ben ik voor feyenoord.. ik hoop dat ajax wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |