We gaan ons best doen, al is het maar om jou een plezier te doenquote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
quote:Alderweireld tot 2014 bij Ajax
Toby Alderweireld is het met Ajax eens geraakt over een contractverlenging. De twintigjarige verdediger tekent wellicht nog deze week tot 2014. Zijn huidige contract loopt tot 2010. Alderweireld, die in de jeugdreeksen Germinal Beerschot ruilde voor Ajax, stootte dit seizoen door in de A-kern van Ajax en kreeg al vijf keer speelminuten van coach Marco van Basten: twee keer in de competitie en drie keer in de UEFA Cup. (GDV)
Zo kan het ook, Twente fans hier @ Fok.quote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)
Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma![]()
Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Wat tegen die FC Balophetdakski-clubjes wil het de laatste jaren niet echt vlotten in de VR-CL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus we krijgen liefst 2 sterke tegenstanders.
quote:Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een deceptie zou het zijn als ze alsnog bij ons kampioen worden, maar wat gaat het onwijs spannend worden als we nu twee keer winnen![]()
![]()
.
Ik geloof nergens meer in, heb zelfs vrede als we morgen verliezen, want kutter kampioen worden is er nieten we verliezen niets ten opzichte van Twente. Maar goed, liever nog 4 wedstrijden keihard knallen.
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Ach, wat de uitslag ook wordt, als je morgen kijkt naar PSV - AJAX dan zie je ook eens een keer een goede pot voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Dat schoot er bij mij in een flits ook nog doorheenquote:
Pffffquote:Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |