abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68156832
Morgen winnen en gewoon 2e worden. CLgeld is belangrijk.
pi_68156985
Wat zit iedereen te zeiken dat AZ niet kampioen mag worden in de Arena, denk dat de spelers dat ook wel beseffen en gewoon gaan winnen van AZ!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 19 april 2009 @ 00:36:20 #78
39793 Moody
el moody
pi_68157090
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)

Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma

Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 19 april 2009 @ 01:04:06 #79
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_68157728
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:
Echt ongelovelijk dat Twente niet heeft gewonnen van Feyenoord. Zelfs op het Feyenoord forum hebben ze het over een gelukkige overwinning. De 1e helft had het 3-0 moeten staan. (o.a. hands in de 16 en bal op de lat)

Jullie gaat helaas (voor ons) de 2e plek pakken nu..........en het zou helemaal een stunt zijn als jullie nog kampioen zouden worden. Zo onmogelijk is dat niet meer gezien het programma

Ik persoonlijk heb meer tegen AZ (arrogantie zonder verleden) dan tegen Ajax (arrogantie met verleden), dus ik gun het jullie wel
We gaan ons best doen, al is het maar om jou een plezier te doen
  zondag 19 april 2009 @ 01:07:59 #80
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68157814
Ik geniet
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68158054
Is dit normaal? Zo lang contract?
quote:
Alderweireld tot 2014 bij Ajax

Toby Alderweireld is het met Ajax eens geraakt over een contractverlenging. De twintigjarige verdediger tekent wellicht nog deze week tot 2014. Zijn huidige contract loopt tot 2010. Alderweireld, die in de jeugdreeksen Germinal Beerschot ruilde voor Ajax, stootte dit seizoen door in de A-kern van Ajax en kreeg al vijf keer speelminuten van coach Marco van Basten: twee keer in de competitie en drie keer in de UEFA Cup. (GDV)
pi_68158069
Dat wil Ajax tegenwoordig gaan doen volgens mij.
pi_68158147
Alles hangt gewoon af van morgen. Als Ajax morgen wint, dan kan het 'gewoon'.

Niet dat ik hoop heb, maar AZ gaat het ontzettend lastig krijgen tegen een voor de tweede plek strijdend Ajax en Twente (uit). Bij twee nederlagen wordt het beslist in de laatste speelronde. Als AZ het ooit tegen Excelsior niet wist te redden, waarom dan wel tegen Heerenveen thuis? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68158162
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Moody het volgende:

Zo kan het ook, Twente fans hier @ Fok.
  zondag 19 april 2009 @ 03:09:41 #85
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_68159271
De kans dat Ajax vier keer op rij wint en AZ drie keer op rij verliest is natuurlijk wel érg érg klein te noemen. Het zou al heel mooi zijn als we het kampioensfeestje van AZ nog een tijdje kunnen uitstellen: tot 3 mei. Want dan komen ze niet als kersverse kampioen naar de ArenA én ze worden geen kampioen in de ArenA. Dat is mij wel wat waard.

En áls we nog kampioen worden dan is dat het meest debiele dat ik ooit mee heb gemaakt. Dat vertel je over 50 jaar nog aan je kleinkinderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68159532
Jezus, wat een deceptie zou het zijn als ze alsnog bij ons kampioen worden, maar wat gaat het onwijs spannend worden als we nu twee keer winnen .

Ik geloof nergens meer in, heb zelfs vrede als we morgen verliezen, want kutter kampioen worden is er niet en we verliezen niets ten opzichte van Twente. Maar goed, liever nog 4 wedstrijden keihard knallen.
  zondag 19 april 2009 @ 04:04:46 #87
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68159605
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus we krijgen liefst 2 sterke tegenstanders.
Prima. Wat tegen die FC Balophetdakski-clubjes wil het de laatste jaren niet echt vlotten in de VR-CL.
"Grote" tegenstanders halen het beste in Ajax naar boven.
quote:
Op zondag 19 april 2009 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een deceptie zou het zijn als ze alsnog bij ons kampioen worden, maar wat gaat het onwijs spannend worden als we nu twee keer winnen .

Ik geloof nergens meer in, heb zelfs vrede als we morgen verliezen, want kutter kampioen worden is er niet en we verliezen niets ten opzichte van Twente. Maar goed, liever nog 4 wedstrijden keihard knallen.

Een gelijkspel morgen is genoeg. Staan we wel meteen boven Twente.
-
  zondag 19 april 2009 @ 04:05:18 #88
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68159608
Overigens zat je er het vorige topic naast, BS.
-
  zondag 19 april 2009 @ 05:04:05 #89
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_68160082
Mooi dit.
Geef mij maar Amsterdam
pi_68160138
Dit is gewoon leuk om ze te naaien natuurlijk. Ik ben blijer dat Feyenoord heeft gewonnen, ook voor het eerst in mijn leven dat ik blij ben dat ze hebben gewonnen (op Europese potjes na dan). Nu kunnen we mooi 2de worden
pi_68160145
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
pi_68160159
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Kolere, jullie denken nog steeds dat je kampioen kan worden? Rare Ajacieden hier.
Ik niet, maar er zullen vast wel mensen zijn.
pi_68160174
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
pi_68160205
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Beter winnen jullie van PSV morgen. Dan wordt AZ kampioen in de ArenA. Maar gezien al die faalhazen bij Ajax zullen ze wel opzettelijk verliezen om niet de druk te krijgen in de ArenA tegen AZ.
Ach, wat de uitslag ook wordt, als je morgen kijkt naar PSV - AJAX dan zie je ook eens een keer een goede pot voetbal en dan de week erna weer.
pi_68160238
we wordfen nog kampioen
  zondag 19 april 2009 @ 07:12:25 #96
175985 Silaz
drie bier
pi_68160387
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:38 schreef kurk_droog het volgende:
we wordfen nog kampioen
Dat schoot er bij mij in een flits ook nog doorheen
Moet het jammer genoeg missen straks.., want ik zit met een paar uur in het vliegtuig naar Barcelona midweek weg
Oh en Noshiba, Gefeliciteerd
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_68160978
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:19 schreef Rots het volgende:
Pffff .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 19 april 2009 @ 09:34:23 #98
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_68161193
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:13 schreef Rots het volgende:
Waarom niet?
AZ heeft gisteren mentaal een flinke dreun opgelopen, helemaal met 2 jaar geleden in het achterhoofd.
Mocht Ajax vanmiddag van PSV winnen dan ligt voor mij alles weer open omdat Ajax dan bloed ruikt.
Ik verwacht dan dat AZ volgende week onderuit gaat in een kolkend Arena en dan is het verschil nog maar 6 punten.
Ik denk dat dat mentaal gezien de genadeklap voor AZ zal zijn. Ze hebben bewezen niet met dit soort druk om kunnen gaan.

Maar wat ik al zei, eerst maar zien te winnen van PSV.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_68161238
Bwhehehe, AZ. . Het kan niet, maar als we vanmiddag en volgende week winnen sluit ik het niet uit.

Maar mocht het in de ArenA afgelopen zijn volgende week, staan ze in een leeg stadion volgens mij. Dan gaat écht iedereen vijf minuten voor tijd weg.
pi_68161437
Ach, dat clubje uit rottedam heeft ook weer een keer gewonnen en die rots is er alweer. Zal die andere klapjosti hier zo ook wel weer verschijnen

Haha, az '_O- Prachtig!
Vandaag winnen en volgende week winnen! Laat ze maar even lekker zweten daar in alkmaar. Hoewel ze toch wel gewoon kampioen worden. Maar het nog een paar weekjes uitstellen vind ik wel mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')