Ik was er vooraf ook al bang voor. Ach ja, op naar dinsdag, dan maar vlammen.quote:Op zondag 19 april 2009 01:45 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom zie i k godverdomme de laatste jaren telkens dezeldde wedstrijd daar in de kuip
Maakt niet veel uit voor een ploeg die uit en thuis niet scoortquote:Op zondag 19 april 2009 01:39 schreef need2009 het volgende:
Heerenveen moet trouwens uit, dat terzijde.
Je had het over PO's in je post.
De eerste 4 hoeven iig geen PO te spelen,quote:Op zondag 19 april 2009 01:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit voor een ploeg die uit en thuis niet scoort![]()
Die Play-offs moet je dan toch spelen als je geen bekerwinnaar wordt. en dan maakt het niet veel uit of je 2-3 of lager eindigt als dit er niet was had het toch een voorronde CL gekost zo bedoeld ik het
Cupfighters zijn jullie dan weer wel dus de kans dat dat gebeurd is ook aanzienlijk groter dan het halen van de 2de plaats.quote:Op zondag 19 april 2009 01:53 schreef Zwoerd het volgende:
Maar i kzie ons geen 2de meer worden, iig nog die beker pakken dan
Die beker winnen is ook een heel stuk belangrijker, des noods verliezen we laatste 3 competitiewedstrijden ook nog als we de cup maar pakkenquote:Op zondag 19 april 2009 01:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
O ja *piep* das waar ook ,zat even bij andere dingen![]()
![]()
Dat kan dus voorronde CL gaan kosten als dat al niet voorbij is na morgen.
[..]
Cupfighters zijn jullie dan weer wel dus de kans dat dat gebeurd is ook aanzienlijk groter dan het halen van de 2de plaats.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zondag 19 april 2009 02:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die beker winnen is ook een heel stuk belangrijker, des noods verliezen we laatste 3 competitiewedstrijden ook nog als we de cup maar pakken
Op zich een scenario dat zich kan voordoen, maar Heerenveen kan ook zomaar beide wedstrijden verliezen. Je weet het niet, eh? Voor vanavond had ik ook 'gewoon' een overwinning ingecalculeerd...quote:Op zondag 19 april 2009 01:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan zal ik het voor jou uitleggen morgen speelt SCH nog tegen Utrecht en die zie ik thuis ook wel winnen 58+3=61 die week erop tegen jullie zonder 3 basisspelers ( voor het gemak reken ik Tiote maar even mee aangezien die de strijd aan moet met Theo Janssen () die wedstrijd zie ik jullie ook niet winnen en SCH wel 61+3=64 en jullie hebben er 65 dus dan zou die 3de plaats nog niet zeker zijn.
Klopt, er was een aardig opstootje achter het stadion. Geen idee wat precies, maar ik liep richting bus en stond ineens oog in oog met een stuk of wat feyenoord-fansquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
ik krijg nu bericht dat er wat supporters rellen zijn.
Ach, als je 9 vak-p bussen 1,5 uur stil laat staan op een parkeerplaats buiten rotterdam, om vervolgens om 20:25 aan te komen daar, en ook nog eens supportertje pesten gaat doen als steward zijnde, dan gaat het ook mis. Helemaal als zo'n wappie steward een flying-kick in de richting van een groep vak-p'ers doet. En dan vindt hij het gek dat hij tikken krijgt (ik blijf overal buiten, sta achteraan, en zou wegrennen als het nodig is). Na de wedstrijd idd een hek opengebroken, na vrij forse provocaties heen en weer vanuit het uitvak etc.quote:Op zondag 19 april 2009 02:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Klopt, er was een aardig opstootje achter het stadion. Geen idee wat precies, maar ik liep richting bus en stond ineens oog in oog met een stuk of wat feyenoord-fansWerd aardig geknokt en voorzover ik kon zien werden er twee per brancard afgevoerd...
De sfeer in de eerste helft was geweldigOpzich floot Wiedemeijer redelijk consequent totdat hij het laatste halfuur een paar keer behoorlijk de mist in ging
![]()
Ik zat één busje er achter.quote:Op zondag 19 april 2009 03:05 schreef DirkZz het volgende:
Welke bus zaten jullie allemaal dan?
Ik zat in die bus recht voor dat opgebroken hek, grote bek dat die feyenoorders hadden.
Maar zelf durfden ze he-le-maal niks.
#8 dus? ik zat in #9quote:
quote:
Hmm, ik zat in het midden ergens.quote:Op zondag 19 april 2009 03:11 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dan zat ik bij je in de bus... Zat achterin, gast met mitella
quote:Op zondag 19 april 2009 00:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Loop je nou te stoken. Daar staat een ban op maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |