Handsbal zeker niet gezien in de eerste helft?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste kaart niet gezien, maar dan nog was de pingel terecht.
Precies, volgende week beter,quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef Mojave het volgende:
Scheids is dubieus maar 'we' hadden er gewoon >1 in moeten rammen.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef Rikketik het volgende:
Twente had gewoon niet zo kut moeten spelen in de tweede helft en moeten scoren in de eerste. Dat gejammer om de scheids ook altijd.
Daar is de wedstrijdentopic voor, beste meneer svp daarheen gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef GGMM het volgende:
Robinhoo, ik vind dat je een beetje emotioneel reageert. Je vat dingen wel heel snel op als 'trollen'. Er wordt hier een wedstrijd besproken. Jij loopt alleen maar triest te reageren.
kom op, die dingen die jij zegt kloppen gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef GGMM het volgende:
Robinhoo, ik vind dat je een beetje emotioneel reageert. Je vat dingen wel heel snel op als 'trollen'. Er wordt hier een wedstrijd besproken. Jij loopt alleen maar triest te reageren.
Die trommel zekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef Sieps het volgende:
Wel hulde aan de meegereisde Twente-supporters, kwamen het grootste gedeelte van de wedstijd boven de feyenoord-fans uit
Jij vindt dat het niet klopt, maar misschien heb jij geen verstand van voetbal?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kom op, die dingen die jij zegt kloppen gewoon niet.
twente is triest blabla
feyenoord was goed
scheids was goed
yeah right
twente is triest, heb je me nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kom op, die dingen die jij zegt kloppen gewoon niet.
twente is triest blabla
feyenoord was goed
scheids was goed
yeah right
Zielig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
ik krijg nu bericht dat er wat supporters rellen zijn.
haha, kom op hier lach ik echt omquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij vindt dat het niet klopt, maar misschien heb jij geen verstand van voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |