quote:Op zondag 19 april 2009 00:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Sorry, dat is wel heel vriendelijk gevraagd.
Na 4 van die aanslagen van hem op het Twente-forum. Pfff, moet ik eens doen in het ajax-forum.quote:Op zondag 19 april 2009 00:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijzelf te noten
Maar zie het maar wel als een waarschuwingspost.
En een waarschuwing blijft een waarschuwing, of hij nu vriendelijk of scheldend is.
Waarom zou je dat überhaupt willen doen?quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Na 4 van die aanslagen van hem op het Twente-forum. Pfff, moet ik eens doen in het ajax-forum.
Gast, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 april 2009 00:23 schreef need2009 het volgende:
[..]
Na 4 van die aanslagen van hem op het Twente-forum. Pfff, moet ik eens doen in het ajax-forum.
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar ik vond je wel aardig mild tegenover hem.quote:Op zondag 19 april 2009 00:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen doen?
Loop je nou te stoken. Daar staat een ban op maat.quote:Op zondag 19 april 2009 00:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar ik vond je wel aardig mild tegenover hem.
Als de strekking maar duidelijk is.quote:Op zondag 19 april 2009 00:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het doe. Maar ik vond je wel aardig mild tegenover hem.
Nou, bedankt hoorquote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef GGMM het volgende:
Excuus.
Ben ook weg nuDiscussie is nutteloos geworden. iig nog succes in de beker, ik hoop oprecht dat jullie hem winnen.
quote:Ongeveer 200 tot 300 gefrustreerde Twentesupporters hebben zich na afloop van de wedstrijd Feyenoord – Twente misdragen nabij de Rotterdamse Kuip. Na de verloren wedstrijd tegen de Rotterdamse stadionclub wilden de Twentefans hun woede afreageren. In de buurt van de bussen die de fans weer naar het oosten van Overijssel moesten brengen, braken ze door de hekken en dreigde een confrontatie met Feyenoordaanhangers. Stewards wisten de Twentenaren ternauwernood te stoppen, daarbij snel geholpen door de mobiele eenheid die zeker twee charges uitvoerde. Twee stewards raakten gewond.
Ten minste twaalf Twentefans werden ingerekend. Ze gooiden projectielen naar de politie. Een half uur na de wedstrijd keerde de rust langzamerhand terug. Overigens was het ook tijdens de wedstrijd onrustig in het stadion.
Omdat ze voor hun club zijn is er gebrek?? Ik kan het even niet volgen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef Moody het volgende:
Ongelovelijk hoe het ons maar niet lukt om dit soort wedstrijden een resultaat te halen.
We zijn ruim de betere ploeg, hebben de beste kansen en hadden in de 1e helft al 3-0 voor moeten staan, maar toch wint Feyenoord.
Het moet dan psychologisch zijn. Als de Kuip achter de eigen ploeg gaat staan is het blijkbaar toch lastig spelen. Ongelovelijk trouwens dat het alomgeprezen legioen (?) 70 minuten lang vuurwerkgeluiden maakt en Twente uitfluit alsof het Ajax is. Weinig zelfvertrouwen moeten ze daar hebben.....
Wij hebben dat helaas te veel. Als Twente gewoon de hele wedstrijd op 100% kracht had gespeeld was het 0-2 geworden. Eigen schuld dat ze verloren hebben, niets aan de hand, maar wel erg overbodig.
Want?quote:Op zondag 19 april 2009 00:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Twente / Maaskant ik zie overeenkomsten
Perez is daar toch bepalendquote:Op zondag 19 april 2009 00:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die rode kaarten voor Douglas en Tiote maken eigenlijk niet zo heel veel uit nu zijn ze ook 1 wedstrijd geschorst en dat waren ze anders ookmaar ook zonder Perez volgende week naar SC Heerenveen
idd en in mijn ogen moet Twente gaan uitkijken dat ze niet alleen de 2de plaats gaan verspelen maar ook de 3de al hebben ze dan weer het geluk dat de KNVB de Play-offs heeft.quote:
Dus jij gaat ervan uit dat nac of volendam de beker wint, en PSV minimaal 10 punten uit 4 wedstrijden haalt en Twente alles verliest, dream on.quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd en in mijn ogen moet Twente gaan uitkijken dat ze niet alleen de 2de plaats gaan verspelen maar ook de 3de al hebben ze dan weer het geluk dat de KNVB de Play-offs heeft.
Waar haal je dat dan weer vandaan ?quote:Op zondag 19 april 2009 01:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dus jij gaat ervan uit dat nac of volendam de beker wint, en PSV minimaal 10 punten uit 4 wedstrijden haalt en Twente alles verliest, dream on.
Je hebt gelijk, het wordt nog lastig voor Twente.quote:Op zondag 19 april 2009 01:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan weer vandaan ?
NAC/Twente , SC Heerenveen zal wel in de bekerfinale staanen PSV hoeft geen 10 punten te halen want ik ga er vanuit dat Ajax morgen wint en dan gaat dat feest al niet op.
Dan zal ik het voor jou uitleggen morgen speelt SCH nog tegen Utrecht en die zie ik thuis ook wel winnen 58+3=61 die week erop tegen jullie zonder 3 basisspelers ( voor het gemak reken ik Tiote maar even mee aangezien die de strijd aan moet met Theo Janssen () die wedstrijd zie ik jullie ook niet winnen en SCH wel 61+3=64 en jullie hebben er 65 dus dan zou die 3de plaats nog niet zeker zijn.
Heerenveen moet trouwens uit, dat terzijde.quote:Op zondag 19 april 2009 01:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan weer vandaan ?
NAC/Twente , SC Heerenveen zal wel in de bekerfinale staanen PSV hoeft geen 10 punten te halen want ik ga er vanuit dat Ajax morgen wint en dan gaat dat feest al niet op.
Dan zal ik het voor jou uitleggen morgen speelt SCH nog tegen Utrecht en die zie ik thuis ook wel winnen 58+3=61 die week erop tegen jullie zonder 3 basisspelers ( voor het gemak reken ik Tiote maar even mee aangezien die de strijd aan moet met Theo Janssen () die wedstrijd zie ik jullie ook niet winnen en SCH wel 61+3=64 en jullie hebben er 65 dus dan zou die 3de plaats nog niet zeker zijn.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd en in mijn ogen moet Twente gaan uitkijken dat ze niet alleen de 2de plaats gaan verspelen maar ook de 3de al hebben ze dan weer het geluk dat de KNVB de Play-offs heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |