Tuurlijk vind jij hem een goede mod, begrijp ik helemaal.quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een goede mod. Het getuigt van klasse dat hij niet meegaat in dit emotionele gedoe van sommige Twente supporters.
Dezelfde vraag wordt gesteld aan alle anderen?quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk vind jij hem een goede mod, begrijp ik helemaal.
Maar stel is ff voor, twente had gewonnen, had jij dan in dit topic alle twentenaren hier gefeliciteerd, of was je hier niet geweest?
mmm, niet moeilijk toch, meerkeuzevraag met 2 antwoorden, kies maar?
Oke. Ik erger me ook vooral aan z'n opmerking dat-ie neutraal is, want dat is ie niet.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het geen troll.
Ik vond de meeste kaarten ook terecht en de penalty ook.
Als dat al trolls zijn.
Ik feliciteer niet altijd elke club met een overwinning, vind dit een beetje een hypothetische onzinvraag.quote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk vind jij hem een goede mod, begrijp ik helemaal.
Maar stel is ff voor, twente had gewonnen, had jij dan in dit topic alle twentenaren hier gefeliciteerd, of was je hier niet geweest?
mmm, niet moeilijk toch, meerkeuzevraag met 2 antwoorden, kies maar?
Een beetje een dikke huid kweken kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dezelfde vraag wordt gesteld aan alle anderen?
Een normale post post ik altijd met dat PI.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke. Ik erger me ook vooral aan z'n opmerking dat-ie neutraal is, want dat is ie niet.
En nu ook aan jouwposticon. Maar goed. Ben ook in een kutbui.
Wat lul jij nou weer?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen neutrale toeschouwer. Hij is voor Ajax. Hij is gewoon aan het trollen, dat je dat niet ziet.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een beetje een dikke huid kweken kan ook geen kwaad.
Zie het als positief iets, users komen hier meer dus men houdt weld egelijk rekening met Twente.
En zodra er niet getrollt wordt moet iedereen in elke topic op Fok welkom zijn.
Kansloos, allebei de antwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik feliciteer niet altijd elke club met een overwinning, vind dit een beetje een hypothetische onzinvraag.
Waarom is mijn antwoord kansloos?quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos, allebei de antwoorden.
Wees eens een vent en antwoord gewoon?
Ik heb je antwoord gegeven. 'Ik feliciteer niet altijd elke club met een overwinning' Ik heb Feyenoord gefeliciteerd en ik heb Heracles gisteren gefeliciteerd. Omdat het een bijzondere presatie is. Als Twente van Feyenoord had gewonnen had ik dat niet heel bijzonder gevonden. Dus, nee.quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos, allebei de antwoorden.
Wees eens een vent en antwoord gewoon?
Laat maar,quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is mijn antwoord kansloos?
Kijk eens vorige Twente topics na en volgens mij heb ik wel degelijk af en toe felicitaties aan Twentenaren gegeven.
Ik hoop dat je nu zo post omdat je nog teleurgesteld ben (Wat ik mij goed kan voorstellen)
De trolls heb ik toch in dit topic verwijderd?
Waarom zou ik dan zelf wel gaan trollen of trolls toestaan?
Oke, tis al goed jongen, jij je zin.quote:Op zondag 19 april 2009 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gegeven. 'Ik feliciteer niet altijd elke club met een overwinning' Ik heb Feyenoord gefeliciteerd en ik heb Heracles gisteren gefeliciteerd. Omdat het een bijzondere presatie is. Als Twente van Feyenoord had gewonnen had ik dat niet heel bijzonder gevonden. Dus, nee.
Het trieste aan jou is dat je nu ondanks de reden toch denkt te bewijzen dat ik niet neutraal ben, daarom is het een beetje een onzinvraag.
Ik cencureer niet.quote:
Gast doe normaal en ga gewoon weg uit het TWENTE-FORUM en ga "zogenaamd" discussiėren in het wedstrijdtopic.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Als je geen gelijk hebt kan je dat ook gewoon toegeven.
Sorry, dat is wel heel vriendelijk gevraagd.quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef sjimz het volgende:
damsco, als je niet normaal hier kan posten ga dan liever gewoon weg.
Waarom kan een discussie over een wedstrijd niet ontstaan in een clubtopic?quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef need2009 het volgende:
[..]
Gast doe normaal en ga gewoon weg uit het TWENTE-FORUM en ga "zogenaamd" discussiėren in het wedstrijdtopic.
Live Eredivisieverslagen #208: Voetbal is raar!
Ik heb geen zin om mijzelf te notenquote:Op zondag 19 april 2009 00:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Sorry, dat is wel heel vriendelijk gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |