ik weet niet wat je allemaal zegt. he is allemaal anti twente in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
twente is triest, heb je me nooit horen zeggen.
Feyenoord was goed, heb je me nooit horen zeggen. (Al vond ik ze niet slecht spelen trouwens.
De scheids was niet slecht zei ik. HIj haalt geen Europees niveau nee, maar hij vloot wel consequent.
Ja klopt, maar een beetje discussie hier kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:14 schreef need2009 het volgende:
sjimz, we hebben toch een wedstrijdentopic?
En dat deden jullie niet, dus hebben jullie gewoon terecht verloren. Dank u wel Douglas, fijne ingreep.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:07 schreef Mojave het volgende:
Scheids is dubieus maar 'we' hadden er gewoon >1 in moeten rammen.
Haha. Twente was gewoon bagger de tweede helft en ze hebben het over zichzelf afgeroepen. De gele kaarten waren ook stuk voor stuk terecht. Je kan ook moeilijk beweren dat de penalty niet terecht was.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha. Twente was gewoon bagger de tweede helft en ze hebben het over zichzelf afgeroepen. De gele kaarten waren ook stuk voor stuk terecht. Je kan ook moeilijk beweren dat de penalty niet terecht was.
Daar ben ik het mee eens. 'Domineert' vind ik wat overdreven, maar ze waren de betere club idd. Neemt niet weg dat Feyenoord dat de tweede helft was en dat ze uiteindelijk verdient hebben gewonnen. Daar mag je Douglas voor bedanken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik weet niet wat je allemaal zegt. he is allemaal anti twente in ieder geval.
terwijl twente gewoon de 1e helft domineert in de kuip
De eerste helft ja, die ene helft waarin ze geen enkele uitgespeelde kans kregen en alleen maar gevaarlijk werden door afstandschoten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik weet niet wat je allemaal zegt. he is allemaal anti twente in ieder geval.
terwijl twente gewoon de 1e helft domineert in de kuip
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een beetje discussie hier kan geen kwaad.
Zolang er maar niet over en weer getrolled gaat worden.
die eerste gele kaart van douglas vond ik geen geel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha. Twente was gewoon bagger de tweede helft en ze hebben het over zichzelf afgeroepen. De gele kaarten waren ook stuk voor stuk terecht. Je kan ook moeilijk beweren dat de penalty niet terecht was.
Ik heb gekeken hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg als je de wedstrijd niet hebt gekeken
Neen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef Sieps het volgende:
[..]
Wel met een extra grote Feyenoord of anti-twente bril dan
Klopt, Twente als 3de is idd iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
die eerste gele kaart van douglas vond ik geen geel.
penalty vond ik eerlijk gezegt ook dubieus.
maarja WIJ GAAN EUROPA IN.
3e plek gewoon. mogen we trots op zijn
Penalty was volgens mij gewoon contact en voor mij is hij dan terecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
die eerste gele kaart van douglas vond ik geen geel.
penalty vond ik eerlijk gezegt ook dubieus.
maarja WIJ GAAN EUROPA IN.
3e plek gewoon. mogen we trots op zijn
Of je bent een blind paard of je bent weer lekker aan het trollen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. 'Domineert' vind ik wat overdreven, maar ze waren de betere club idd. Neemt niet weg dat Feyenoord dat de tweede helft was en dat ze uiteindelijk verdient hebben gewonnen. Daar mag je Douglas voor bedanken.
Penalty was zeker terecht maar Douglas had geen rood moeten krijgen en Tioté zeker nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neen.
Was de penalty niet terecht volgens jou dan?
En jij met een roze twente-bril. Twente speelde aardig in de eerste helft, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef Sieps het volgende:
[..]
Wel met een extra grote Feyenoord of anti-twente bril dan
Ik vind dit nou geen troll hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Wolbo het volgende:
[..]
Of je bent een blind paard of je bent weer lekker aan het trollen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Wolbo het volgende:
[..]
Ga er dan inhoudelijk op in als je iets wil zeggen, dit soort reacties voegt echt niks toe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Wolbo het volgende:
[..]
Als de penalty terecht was, hoe kan je er dan geen geel voor geven? Biseswar wordt van achteren neer gehaald.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef Sieps het volgende:
[..]
Penalty was zeker terecht maar Douglas had geen rood moeten krijgen en Tioté zeker niet
Ik denk dan dat hij de eerste kaart van Douglas onterecht vond.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als de penalty terecht was, hoe kan je er dan geen geel voor geven? Biseswar wordt van achteren neer gehaald.
naja ik kom morgen hier wel terug.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Twente als 3de is idd iets om trots op te zijn.![]()
Vond de penalty wél terecht, maar daar kan je moeilijk over discusseren verder.
De eerste gele kaart van Douglas was geen geel, er was toen amper contact met (ik dacht) Biseswarquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als de penalty terecht was, hoe kan je er dan geen geel voor geven? Biseswar wordt van achteren neer gehaald.
Mwuah, kan ik me niet meer herinneren. Je kan hem geven, je kan hem niet geven, maar echt onterecht is het niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dan dat hij de eerste kaart van Douglas onterecht vond.
Hij heeft het wss over de eerste gele kaart.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oke, penalty was terecht!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neen.
Was de penalty niet terecht volgens jou dan?
Kan het me voorstellen. Ik ontwijk het forum ook minstents een uur als Ajax verliest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
naja ik kom morgen hier wel terug.
dan reageer ik meer rationeel dan emotioneel
latah
Heel goed!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
naja ik kom morgen hier wel terug.
dan reageer ik meer rationeel dan emotioneel
latah
Nee, dat in de eerste helft was echt totaal geen penalty hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke, penalty was terecht!
Had Twente die penalty al niet verdiend dan in de eerste helft?
Had het dan niet anders gelopen met de wedstrijd.
Ik vond het al belachelijk toen hij die eerste gele kaart kreeg, maar ook andere gele kaarten of bijvoorbeeld die niet gegeven penalty voor Twente, maar dit springt er nu gewoon uitquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft het wss over de eerste gele kaart.
Vind ik trouwens ook een beetje een nutteloze discussie. Als het niet Douglas was maar iemand zonder geel dan had je niemand gehoort over de gele kaart van Douglas. Nu opeens is het belachelijk.
Als Twente die pingel had gekregen klaagten ze nu in het Feyenoord-topic. Vond het niet echt een overduidelijke pingel eigenlijk. Vond dat er bij Douglas meer aan de hand was.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen hij die eerste gele kaart kreeg, maar ook andere gele kaarten of bijvoorbeeld die niet gegeven penalty voor Twente, maar dit springt er nu gewoon uit
Duidelijk handsbal, maar goed, dat weet jij net zo goed als ik. Je lost het op met een kindersmilie, waarvoor hulde!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat in de eerste helft was echt totaal geen penalty hoor.
Hands moet wel duidelijk bewust zijn wil je er voor fluiten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Duidelijk handsbal, maar goed, dat weet jij net zo goed als ik. Je lost het op met een kindersmilie, waarvoor hulde!
Ik vond dat meer een twijfelgeval dan de actie van Biseswar/Douglas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef need2009 het volgende:
[..]
Duidelijk handsbal, maar goed, dat weet jij net zo goed als ik. Je lost het op met een kindersmilie, waarvoor hulde!
Moeilijk te zien he, op een stream. Op EL was het iig zeer duidelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Twente die pingel had gekregen klaagten ze nu in het Feyenoord-topic. Vond het niet echt een overduidelijke pingel eigenlijk. Vond dat er bij Douglas meer aan de hand was.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Moeilijk te zien he, op een stream. Op EL was het iig zeer duidelijk.
En ik heb EL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond dat meer een twijfelgeval dan de actie van Biseswar/Douglas.
En ik heb EL.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hallo Merkie, alles goed, gefeliciteerd he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een aanstellers die Twente-fans hier. Als Twente het redelijke spel van de eerste helft had doorgezet in de tweede helft en het tempo had opgevoerd hadden ze "gewoon" 2-0 gewonnen. In plaats daarvan gingen ze achterover hangen en werden ze overlopen door een strijdlustig Feyenoord, dat in die fase dan ook terecht op een 1-0 voorsprong komt. Terechte nederlaag. Jullie hebben Feyenoord terug in de wedstrijd laten komen terwijl je in die fase juist de duimschroeven juist extra had moeten aanschroeven.
Mwoah, de scheidsrechter had hem kunnen geven, meer niet. Landzaat (dacht ik) draaide met z'n rug naar de bal toe en maakte m.i. niet een duidelijke beweging met z'n arm naar de bal toem, hoewel hij wel wat meer had kunnen doen om de bal te ontwijken. Ik snap de twijfel over deze penalty wel. Bij de penalty van Feyenoord werd Biseswar gewoon van achteren neergehaald zonder de bal te spelen, makkelijker kon Douglas het niet maken voor Wiedemeijer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dankjewel, en alles is meer dan goed lijkt mequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hallo Merkie, alles goed, gefeliciteerd he.
Dus als de commentator het zegt is het gelijk waar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef need2009 het volgende:
Jammer, dat jullie het gewoon niet eerlijk aangeven dat het geen hands was, terwijl de commentator het duidelijk zei.
Hey, niet allemaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een aanstellers die Twente-fans hier.
3quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Chadi het volgende:
Hoeveel zijn er geschorst voor volgende week?
Commentator geeft z'n mening, dat betekent niet dat het een feit is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:29 schreef need2009 het volgende:
Jammer, dat jullie het gewoon niet eerlijk aangeven dat het geen hands was, terwijl de commentator het duidelijk zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |