Jij zei onlangs "Als er maar een gat in zit"quote:Op zondag 19 april 2009 04:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht net hetzelfde, het lijkt er verdacht veel op..
zou ie?
trusten
Wat heb je opgeschoond, Dementor?quote:
De makers hebben het idee dat de jongere lezers van toen nu een stukje ouder zijn geworden.quote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je opgeschoond, Dementor?
Associatie middels naam:
Ik zag gisteren een preview van Harry Potter 6, the dark prince. Ik weet niet of het wel zo verantwoord is om daar met mijn neefjes heen te gaan. Het leek wel een horror. Nog donkerderder dan het boek.
Met vette sju (jusquote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Deisyy het volgende:
En weg is de zon![]()
Dan is het niet zo heel erg gek dat ik vanavond zuurkool eet
WJ! Ik wil praten tot jou!quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
caroo![]()
![]()
ik zit met die twee bejaarden (apk en nnsmsn) in dat andere ding, maar er is geen reet an![]()
geef een teken van leven als je wilt praten tot mij
Ja echt?!quote:Op zondag 19 april 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heb je opgeschoond, Dementor?
Associatie middels naam:
Ik zag gisteren een preview van Harry Potter 6, the dark prince. Ik weet niet of het wel zo verantwoord is om daar met mijn neefjes heen te gaan. Het leek wel een horror. Nog donkerderder dan het boek.
Ah nee dat meen je niet!quote:Op zondag 19 april 2009 04:09 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. ed caro:
volgende keer ff melden als je in de buurt bent. ik was waarschijnlijk op een steenworp afstand![]()
doegies
Das heul niet lekker. Zuurkool met uitgebakken spekjes en worst.quote:Op zondag 19 april 2009 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met vette sju (jus) en gehakt er doorheen
![]()
Mijn zuurkool is dus zoals de jouwequote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das heul niet lekker. Zuurkool met uitgebakken spekjes en worst.![]()
Jus![]()
Hoest met Ruud en de Polen?
En CarO, ligt je terras al?
En die te kleine kleding is ook nog van mijn niet meer zo kleine jongstequote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Als je maar niet je beddengoed wegbrengt en je te kleine kleding wast en over je dekbedden en kussens probeert te trekken ...
Dat is toch die waarin ie steeds in gevecht is met die zwanen, voor zijn te dure appartement?quote:Op maandag 20 april 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
En die te kleine kleding is ook nog van mijn niet meer zo kleine jongste![]()
En Adrian Mole![]()
Heb laatst het vervolg gelezen, als volwassene ( Adrian Mole en de massavernietigingswapens 34 3/4 geloof ik). Nog net zo leuk!
Ja!quote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch die waarin ie steeds in gevecht is met die zwanen, voor zijn te dure appartement?
De opvolger van The Cappuccino Years?
Adrian Mole is een held.
beter dan ongezellige druktequote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Haha wat een gezellige drukte hier![]()
Ja BQ mn terras schiet op! En mooi
En groot!![]()
Als ze een beetje doorwerken () is het morgen denk ik wel klaar.
En dan de voorkant nog, eind Mei.
dit is een test......quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
als je rechtsonder kijkt hoe laat het is, zie je daar links van een toetsenbordje en meest links NL staan?
Als je daar op het toetsenbordje klikt ff VS kiezen, Doe maar gewoon.
Wereldstad! Had niet gedacht dat het zo indrukwekkend zou zijn. En de kotbullar waren heerlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Heya Gert! Alles bra?
Hoe vond je Stockholm?
Beter dan die van Ikea hè? Of heb je bij Ikea zitten nassen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wereldstad! Had niet gedacht dat het zo indrukwekkend zou zijn. En de kotbullar waren heerlijk.
Haha nee zélfs in Stockholm zijn er geen Ikea's in het centrum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beter dan die van Ikea hè? Of heb je bij Ikea zitten nassen?
Ben je ook bij Indiska geweest? Mijn favo winkel bij far!
In de categorie "WÁT? Heb je <puntjepuntjepuntje> niet eens gezien?" had ik geen wínkel verwacht!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjonge, gauw terug dan!Je weet niet wat je mist. Maar tof dat het leuk was!
Nee hè. Ik ook niet. Maar de laatste keer dat ik in Stockholm was is 30 jaar geleden ofzo.Dus echt hippe dingen kan ik er niet over zeggen. Ben je ook naar dat museum geweest op die eilanden? soort Zaanse Schans is dat. Ach nou ja. Nu nog naar Götenborg. Ga je daar naar Indiska.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de categorie "WÁT? Heb je <puntjepuntjepuntje> niet eens gezien?" had ik geen wínkel verwacht!![]()
Maar goed, ik ben dan ook een man.
hoi da buuvquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hè. Ik ook niet. Maar de laatste keer dat ik in Stockholm was is 30 jaar geleden ofzo.Dus echt hippe dingen kan ik er niet over zeggen. Ben je ook naar dat museum geweest op die eilanden? soort Zaanse Schans is dat. Ach nou ja. Nu nog naar Götenborg. Ga je daar naar Indiska.
Haaah ie doar, ook weer terug dus?quote:
Hai Pietjequote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo 24 kijken, nieuwe episode. Hoi Caro
Ja, als je eenmaal aan t werk gaat enzo houdt het wel zo'n beetje op inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima hier, gewerkt, gesport, gekookt en zo ff serie kijken. Man je bent oud voor je 't weet
!
quote:
16 mei.quote:
Nou, ze halen vast de finale niet, dus het komt goed!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb Shine in mn hoofd, sinds zaterdagavond![]()
Kom ik daar dit jaar nog vanaf denk je?
Haha nou volgens mij wél!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ze halen vast de finale niet, dus het komt goed!
17 & 18? zijn hier binnen, kreeg net een aanbod om te kijken maar heb programma's van gister teruggekeken en vind het wel weer welletjes, morgen dus maar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo 24 kijken, nieuwe episode. Hoi Caro
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat Fann d'r pjoeter weer gerepariert heeft.
diep....... héél diep.....quote:Op woensdag 22 april 2009 02:25 schreef Twerk het volgende:
Een slok op een borrel kan liters kosten.
Ik blijf gewoon vasthouden aan het oude, en doe nog even niks.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje, is dat de nieuwste rage ofzo? werken op je werk?![]()
Ja, Zwabbers ken ik ook nog wel ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwabber, dan voel ik me gelijk jong, een zwabber is een mislukte gabber. En ja ik zat tijdens de gabbertijd op school
.
Wat heb je in je groentetuin staan, boerenkool?
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vasthouden aan het oude, en doe nog even niks.
Moet toch over een half uur weg voor een interview op locatie, dus ben nu aan het researchen. Sort of.
En een goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |