En die te kleine kleding is ook nog van mijn niet meer zo kleine jongstequote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Als je maar niet je beddengoed wegbrengt en je te kleine kleding wast en over je dekbedden en kussens probeert te trekken ...
Dat is toch die waarin ie steeds in gevecht is met die zwanen, voor zijn te dure appartement?quote:Op maandag 20 april 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
En die te kleine kleding is ook nog van mijn niet meer zo kleine jongste![]()
En Adrian Mole![]()
Heb laatst het vervolg gelezen, als volwassene ( Adrian Mole en de massavernietigingswapens 34 3/4 geloof ik). Nog net zo leuk!
Ja!quote:Op maandag 20 april 2009 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch die waarin ie steeds in gevecht is met die zwanen, voor zijn te dure appartement?
De opvolger van The Cappuccino Years?
Adrian Mole is een held.
beter dan ongezellige druktequote:Op maandag 20 april 2009 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Haha wat een gezellige drukte hier![]()
Ja BQ mn terras schiet op! En mooi
En groot!![]()
Als ze een beetje doorwerken () is het morgen denk ik wel klaar.
En dan de voorkant nog, eind Mei.
dit is een test......quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
als je rechtsonder kijkt hoe laat het is, zie je daar links van een toetsenbordje en meest links NL staan?
Als je daar op het toetsenbordje klikt ff VS kiezen, Doe maar gewoon.
Wereldstad! Had niet gedacht dat het zo indrukwekkend zou zijn. En de kotbullar waren heerlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Heya Gert! Alles bra?
Hoe vond je Stockholm?
Beter dan die van Ikea hè? Of heb je bij Ikea zitten nassen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wereldstad! Had niet gedacht dat het zo indrukwekkend zou zijn. En de kotbullar waren heerlijk.
Haha nee zélfs in Stockholm zijn er geen Ikea's in het centrum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beter dan die van Ikea hè? Of heb je bij Ikea zitten nassen?
Ben je ook bij Indiska geweest? Mijn favo winkel bij far!
In de categorie "WÁT? Heb je <puntjepuntjepuntje> niet eens gezien?" had ik geen wínkel verwacht!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjonge, gauw terug dan!Je weet niet wat je mist. Maar tof dat het leuk was!
Nee hè. Ik ook niet. Maar de laatste keer dat ik in Stockholm was is 30 jaar geleden ofzo.Dus echt hippe dingen kan ik er niet over zeggen. Ben je ook naar dat museum geweest op die eilanden? soort Zaanse Schans is dat. Ach nou ja. Nu nog naar Götenborg. Ga je daar naar Indiska.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de categorie "WÁT? Heb je <puntjepuntjepuntje> niet eens gezien?" had ik geen wínkel verwacht!![]()
Maar goed, ik ben dan ook een man.
hoi da buuvquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hè. Ik ook niet. Maar de laatste keer dat ik in Stockholm was is 30 jaar geleden ofzo.Dus echt hippe dingen kan ik er niet over zeggen. Ben je ook naar dat museum geweest op die eilanden? soort Zaanse Schans is dat. Ach nou ja. Nu nog naar Götenborg. Ga je daar naar Indiska.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |