Linda <3quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
Zap ik zojuist langs "Ik hou van Holland". Mensen moeten bewijzen dat ze echt iets weten van ons land. In dit geval moest men moeilijke woorden spellen. Erg moeilijk zo bleek, ze hadden namelijk alles fout. En wat waren die moeilijke woorden dan? 'Narcistisch', 'apocalyptisch', 'kastijding', 'pittoresk' en 'chihuahua'. Fuck, iedereen met meer dan één hersencel weet toch hoe je dat schrijft?
Klacht: Ik verveel me en zap langs pauperzenders
Sub-klacht: Niks boeiends op Discovery of de publieken
Die programmas worden gemaakt voor het trouwe kijkerspubliek, en wie zijn dat ??quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
Zap ik zojuist langs "Ik hou van Holland". Mensen moeten bewijzen dat ze echt iets weten van ons land. In dit geval moest men moeilijke woorden spellen. Erg moeilijk zo bleek, ze hadden namelijk alles fout. En wat waren die moeilijke woorden dan? 'Narcistisch', 'apocalyptisch', 'kastijding', 'pittoresk' en 'chihuahua'. Fuck, iedereen met meer dan één hersencel weet toch hoe je dat schrijft?
Ja of wachten op vrienden die er al om 21.00 zouden zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Dan ga je lekker muziek luisterenOf een goed boek lezen
Of je zet een DVD'tje op
of je gaat de stad in met wat vrienden en zet het op een zuipen
![]()
of je gaat de heledag op fok zitten kankeren op iedereenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Of je zet een DVD'tje op
![]()
que?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:22 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
of je gaat de heledag op fok zitten kankeren op iedereen
Je vergeet fokquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Of je zet een DVD'tje op
![]()
IK WIL JE AANRAKEN!quote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef KirkLazarus het volgende:
Bij die quiz van Carlo Boszhard was de moeilijkste vraag hoeveel leden de Tweede Kamer heeft
En dan geeft de kandidaat direct het goede antwoord gaat die kneus van een Carlo nog doen alsof het een groot risico is dat hij daarvoor kiest![]()
Wie weet zoiets nu niet.. ik weet zelfs hoeveel leden de Bundestag op dit moment heeft.
hiermee verpest je het weerquote:Op zondag 19 april 2009 03:21 schreef KirkLazarus het volgende:
Bij die quiz van Carlo Boszhard was de moeilijkste vraag hoeveel leden de Tweede Kamer heeft
En dan geeft de kandidaat direct het goede antwoord gaat die kneus van een Carlo nog doen alsof het een groot risico is dat hij daarvoor kiest![]()
Wie weet zoiets nu niet.. ik weet zelfs hoeveel leden de Bundestag op dit moment heeft.
Hehe ik had dat ook toevallig gezienquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:09 schreef Christiaan het volgende:
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen, hampelevrouw met d'r scheve bek. Irritant wijf ook nog.quote:
Een of andere atletiekwereldkampioen of zo.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hehe ik had dat ook toevallig gezien![]()
Wie was eigenlijk die midget naast beau?
Yuri van Gelder, hangt vaak in de ringenquote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hehe ik had dat ook toevallig gezien![]()
Wie was eigenlijk die midget naast beau?
Jonguh, vroeger was RTL4 de Rolls Royce onder de tv-zenders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |