Drummen gaat ook om ritme, de handelingen zijn ook heel basic, dus feitelijk is dat met ritme gevoel ook goed aan te leren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een goed ritme gevoel hebt je prima zou kunnen leren draaien, platenkeuze en dergelijke is natuurlijk een ander verhaal. Maar ik niet dat drummen " maar een beetje mee tikken is " dat lijkt mij persoonlijk een stuk moeilijker dan draaien hoor.
DJ en Producer zijn 2 heel verschillende dingen. Dat één en dezelfde persoon vaak alle twee deze dingen doet is wel wat verwarrend natuurlijk voor de minder oplettendenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Florian_ het volgende:
En DJ's draaien natuurlijk niet alleen maar plaatjes aan elkaar. De meesten van hen maken ook nog hun eigen nummers. Daarvoor heb je toch wel iets meer skills nodig neem ik aan?
De handelingen zijn heel basic. Nog nooit een drummer beluistert die net van het conservatorium komt zeker? Of nog stukken beter. Ik bedoel, voor dj hoef je niets te doen dan een weekje of 2 te oefenen, alles daarna is je enkel verdiepen in platen in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Joppy het volgende:
[..]
Drummen gaat ook om ritme, de handelingen zijn ook heel basic, dus feitelijk is dat met ritme gevoel ook goed aan te leren.
Heel erg irritant is dat ja. Moeten zogenaamd sfeer maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hetzelfde, alleen dan met MC's.
Echt totaal overbodig bij dancefeesten.
Crane-kloontjequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tief nou eens op met die dode muziekstijl, graftak.
Goed punt snij je daar aan.quote:
Vind MC's meestal wel goed, vooral op Hardcore feestenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hetzelfde, alleen dan met MC's.
Echt totaal overbodig bij dancefeesten.
Live mash-ups blijven toch het leukst. Dan creeer je eigelijk met twee bestaande nummers een nieuwe nummer en daar komt net iets meer bij kijken dan op play drukken en gelijk leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Florian_ het volgende:
En DJ's draaien natuurlijk niet alleen maar plaatjes aan elkaar. De meesten van hen maken ook nog hun eigen nummers. Daarvoor heb je toch wel iets meer skills nodig neem ik aan?
De basishandeling is toch nog steeds met een stokje op een trommel slaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De handelingen zijn heel basic. Nog nooit een drummer beluistert die net van het conservatorium komt zeker? Of nog stukken beter. Ik bedoel, voor dj hoef je niets te doen dan een weekje of 2 te oefenen, alles daarna is je enkel verdiepen in platen in mijn ogen.
Ik kan het ook echt/draai ook wel eens op feestjes.quote:
Day-Mar en S'Apphira zijn ook vrouwelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De enige andere dame die ik ken in de hardcore scene is Dana.
TTM recordsquote:enzyme records onder de naam Miss Hysteria
Ik wilde het net zeggen: ik schuif toch echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:31 schreef fathank het volgende:
Aan knopjes moeten draaien om te beatmatchen.
Daar heb je pitchfaders voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |