Let Me Google That For You, noob.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Als je nou ff uitlegt waar die nerdafkorting voor staat...
lmgtfyquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=lmgtfyquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
En noob is dan weer een verbastering van onwetendekutnieuwelingflikkertochop.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Let Me Google That For You, noob.
Dat had je trouwens ook kunnen googlen
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kanker op noob ga lekker buiten chickies hosselen ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.
hey dat is wel tof dat je dat zegt okquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.
Ga weg dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En nooit even een 0800-nummer waar je ze in niet mis te verstane woorden kan vertellen wat je over hun reclamecampagine denkt...quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Hier hangt het station ook al jaren vol met posters van de bond tegen het vloeken
Yeah.quote:
quote:
Dat hoor je niet te weten..quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |