Let Me Google That For You, noob.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Als je nou ff uitlegt waar die nerdafkorting voor staat...
lmgtfyquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=lmgtfyquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
En noob is dan weer een verbastering van onwetendekutnieuwelingflikkertochop.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Let Me Google That For You, noob.
Dat had je trouwens ook kunnen googlen
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kanker op noob ga lekker buiten chickies hosselen ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.
hey dat is wel tof dat je dat zegt okquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik ben een noob? Sorry dat ik jullie tweakertaaltje niet beheers, maar ik praat liever gewoon in woorden in plaats van mijn hele zin samen te vatten in 1 afkorting.
Ga weg dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En nooit even een 0800-nummer waar je ze in niet mis te verstane woorden kan vertellen wat je over hun reclamecampagine denkt...quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Hier hangt het station ook al jaren vol met posters van de bond tegen het vloeken
Yeah.quote:
quote:
Dat hoor je niet te weten..quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Elke atheļst die ik ken zou dan ook het liefst geen atheļst, agnost of theļst zijn, maar had liever gehad dat die hele god nooit was bedachtquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zonder geloof zouden er ook geen atheļsten zijn.
Ik las klasbakquote:
Wat dat betreft is het sowieso vreemd dat er een aparte term wordt bedacht voor normale mensen.. net alsof je iemand consequent "Die persoon die niet zijn rechterbeen mist" noemt..quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gaat een beetje ver om gelovigen niet normaal te noemen. Het zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het sowieso vreemd dat er een aparte term wordt bedacht voor normale mensen.. net alsof je iemand consequent "Die persoon die niet zijn rechterbeen mist" noemt..
Hmm zo bedoel ik het niet. Die quote waar ik op reageerde, "Zonder gelovigen zouden er geen atheļsten zijn", is net zoiets als;quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Gaat een beetje ver om gelovigen niet normaal te noemen. Het zijn ook gewoon mensen hoor.
Hier had iemand er heel leuk met permanent marker "Ja, das wel verdomme goed kut hé, als mensen vloeken" onder geschrevenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Hier hangt het station ook al jaren vol met posters van de bond tegen het vloeken
Kijk,quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
maar dat is het niet heh, vloeken slaat namelijk op de godverdomme's etc, het doel van de bond is letterlijk: Uit diep respect voor de naam van God, wil de Bond een eerbiedig en juist gebruik van Gods naam in de samenleving bevorderen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:35 schreef maartenducrot het volgende:
Zie de link met religie niet zo. Ok, die bond zal vast een kerkelijke achtergrond hebben, maar dit had net zo goed een campagne van Sire kunnen zijn.
En het mysterie van het grote budget was opgelost.quote:Op zondag 19 april 2009 10:35 schreef RickoKun het volgende:
Hmm goede posters, kan ik ergens geld doneren zodat ze overal komen?
En mensen die bij het roepen van "jezus" altijd gelijk denken dat je ze persoonlijk beledigt. Als ik "voor Jan Lul" zeg, noem ik de dichtstbijzijnde Jan toch ook geen Lul?quote:Op zondag 19 april 2009 11:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nog steeds afrekenen met mensen die schelden per definitie associėren met vloeken.
http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php?paginaID=22quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar waar halen ze hun geld vandaan
roeland toemen pwned daar de pan uitquote:Op zondag 19 april 2009 11:23 schreef Afwazig het volgende:
http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php?paginaID=87
O.a. uit collectes. Gisteren stonden er twee van die schattige refomeisjes bij mij aan de deur die collecteerden voor deze bond. Omdat ze van die leuke staartjes hadden, heb ik ze maar een eurootje gegeven.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar waar halen ze hun geld vandaan, dat ze zo enorm veel posters ophangen? Verkopen ze nog steeds aflaten of zo?
FAILquote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
O.a. uit collectes. Gisteren stonden er twee van die schattige refomeisjes bij mij aan de deur die collecteerden voor deze bond. Omdat ze van die leuke staartjes hadden, heb ik ze maar een eurootje gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |