Bestaansrecht? Zij worden niet uit publieke middelen betaald en hun mening valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
nou liep ik over het station en was er weer zo'n idiote reclame bedacht.
[ afbeelding ]
plaatje ter illustratie
ze hebben denk ik geld teveel dat besteed moet worden, want ik denk niet echt dat er iemand overna gaat denken... ik iig niet. ik sliep nog half dus las de tekst verkeerd, en ben gelijk aan de slag gegaan met paint om er een fatsoenlijke tekst van te maken die waarschijnlijk door meer mensen gelezen en begrepen wordt.
[ afbeelding ]
plaatje ter illustratie
geef in dit topic commentaar op de nieuwe slogan, en of hij zinvol is. en of de bond tegen het vloeken uberhoupt bestaansrecht zou moeten hebben.....
?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
want ik denk niet echt dat er iemand overna gaat denken... ik iig niet.
nadenken in de zin van: ik ga jmijn leven beteren en niet meer vloekenquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
Vloeken is gezond. Die losers moeten niet zo zeiken.
Jammer dat ik deze niet eerder had, moest vandaag een plotter testen met een aantal A0 printjes, had deze goed voor gebruikt kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
nou liep ik over het station en was er weer zo'n idiote reclame bedacht.
[ afbeelding ]
plaatje ter illustratie
ze hebben denk ik geld teveel dat besteed moet worden, want ik denk niet echt dat er iemand overna gaat denken... ik iig niet. ik sliep nog half dus las de tekst verkeerd, en ben gelijk aan de slag gegaan met paint om er een fatsoenlijke tekst van te maken die waarschijnlijk door meer mensen gelezen en begrepen wordt.
[ afbeelding ]
plaatje ter illustratie
geef in dit topic commentaar op de nieuwe slogan, en of hij zinvol is. en of de bond tegen het vloeken uberhoupt bestaansrecht zou moeten hebben.....
idd jammerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze niet eerder had, moest vandaag een plotter testen met een aantal A0 printjes, had deze goed voor gebruikt kunnen worden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde een discussie ontknopen in gc.. mission failed
geef dan iig je mening als je m schopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |