Eigenlijk zijn we dat al aangezien we geen kampioen meer kunnen worden, maar ik snap je. Je zult het met me eens zijn wanneer ik 1000x liever AZ kampioen zie worden dan de joden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef ganzenherder het volgende:
Nu moeten we onszelf in principe onttronen morgen
dat hebben we morgen zelf in de handquote:
LOL. Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef ganzenherder het volgende:
Nu moeten we onszelf in principe onttronen morgen
Volgende TT: Een extra kampioensweek!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hebben we morgen zelf in de hand
Spannuuuuund!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik eet een bezemsteel op als AZ geen kampioen wordt. Hebben maar nog 1 punt nodig van de 3e wedstrijden. Uit naar ajax, twente en thuis tegen heerenveen
Ach joh, als PSV morgen wint, is AZ alsnog kampioenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:10 schreef appelsientje het volgende:
Wahahaha AZwederom in het zicht van de haven..
quote:Op zondag 19 april 2009 02:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ach joh, als PSV morgen wint, is AZ alsnog kampioen
Ja erg jammer is dat. Ik had wel weer kunnen lachen om zo'n gek slot als twee jaar geleden. Ik moest gisterenavond toch ook wel weer even gniffelen en terugdenken aan twee jaar geleden...quote:Op zondag 19 april 2009 04:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]Eigenlijk bijzonder matig is dat!
Wanneer begint hij? Per direct?quote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef neilpad het volgende:
Zal mij benieuwen vanmiddag. Hopelijk schrikt Rutten niet al te erg. Nouja aan de andere kant heeft ie toch al getekend.
Volgens mij niet. Hij wilde eerste de selectie leren kennen ofzoiets.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef denthemen het volgende:
Jongens, laat ons winnen, jullie willen AZ toch geen kampioen hebben?
Het gaat er mij om dat PSV zijn laatste 4 wedstrijden wint, Ajax, AZ, het hoert me allemaal niksquote:Op zondag 19 april 2009 09:45 schreef Flaccid het volgende:
Bij mij gaat het erom dat Ajax géén kampioen word. Dan vind ik alles prima.
Gast, Ajax is echt wel in betere doen dan PSV, als jullie zonder punten uit Eindhoven vertrekken hebben jullie dat toch echt aan jezelf te dankenquote:Op zondag 19 april 2009 12:02 schreef denthemen het volgende:
Jongens, laat ons winnen, jullie willen AZ toch geen kampioen hebben?
Dat dus!quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat PSV zijn laatste 4 wedstrijden wint, Ajax, AZ, het hoert me allemaal niks
Ja maar als PSV nou nóg rustiger doet.. Vorm zegt nietsquote:Op zondag 19 april 2009 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gast, Ajax is echt wel in betere doen dan PSV, als jullie zonder punten uit Eindhoven vertrekken hebben jullie dat toch echt aan jezelf te danken
Kampioenschap duurt toch tot het einde van de competitie? In principe kan er vanalles gebeuren. AZ kan bv. failliet verklaard worden, puntenaftrek krijgen, etc...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hebben we morgen zelf in de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |