abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68287047
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Wat ik hier wel of niet post maak jij gelukkig niet uit jochie

En dat de privacy van Caitlin geschonden is door die engerds van CnG die fotootjes en persoonlijke informatie van haar posten behoeft ook geen nadere toelichting toch?

Hoewel, misschien een linkie zodat men het zelf kan bekijken.
Zullen we eens op een rijtje zetten wat jij zo links en rechts post ,vooral op het forum van mytime ?
Die stuurt alles door dus ik hoef er niet eens heen
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68287386
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef johan555 het volgende:
Nu zet je jezelf voor schut buster met je beweringen er staat nergens een naam of achternaam bij.
Helaas johan dat is de versie die CnG nu hanteert omdat er aangifte is gedaan, op de originele versie staan geen zwarte blokjes, alle gegevens van Caitie en buiten het "watermerk" van CnG ook de letters VMS (in rood).

Wel zo makkelijk allemaal om de engerds op te sporen die dit meisje bedreigen, alleen maar omdat ze met Joran bevriend is.
I stand with the happy Island.
pi_68287781
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef johan555 het volgende:
Zullen we eens op een rijtje zetten wat jij zo links en rechts post ,vooral op het forum van mytime ?
Die stuurt alles door dus ik hoef er niet eens heen
Ik zou zeggen post een linkje (proest) en leg gelijk effe uit wie "mytime" is.

AYO!
.
.

JAAP: "Joran denk jij dat het op de fora nog wel over de zaak Natalee gaat?"

JORAN: "Welnee vette coņo, het bestaat daar vooral uit gefrustreerde lutsers die mij en tientallen anderen zonder enige vorm van bewijs lopen te beschuldigen."
pi_68287833
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Helaas johan dat is de versie die CnG nu hanteert omdat er aangifte is gedaan, op de originele versie staan geen zwarte blokjes, alle gegevens van Caitie en buiten het "watermerk" van CnG ook de letters VMS (in rood).

Wel zo makkelijk allemaal om de engerds op te sporen die dit meisje bedreigen, alleen maar omdat ze met Joran bevriend is.
Nee je zwamt uit je nek buster dit stond er vanaf het begin zo al .
Ook al zou er een screenshot gestaan hebben van haar my space is dat gewoon openbaar
Als je dit verzonnen zwam verhaaltje had willen hardmaken dan had je met een sceenshot moeten komen .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:09:25 #180
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68288275
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:55 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ik zou zeggen post een linkje (proest) en leg gelijk effe uit wie "mytime" is.

AYO!
.
.

JAAP: "Joran denk jij dat het op de fora nog wel over de zaak Natalee gaat?"

JORAN: "Welnee vette coņo, het bestaat daar vooral uit gefrustreerde lutsers die mij en tientallen anderen zonder enige vorm van bewijs lopen te beschuldigen."

Je vergeet wat

Jaap: "Oh je bedoelt JoLutser?"

Joran:"Ja man, die coņo beweert dat die stiefvader dat meisje . . lamaar, die lutser is het niet waard Jaap!
pi_68288307
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef johan555 het volgende:
Nee je zwamt uit je nek buster dit stond er vanaf het begin zo al .
Ook al zou er een screenshot gestaan hebben van haar my space is dat gewoon openbaar
Als je dit verzonnen zwam verhaaltje had willen hardmaken dan had je met een sceenshot moeten komen .
Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen

Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:11:42 #182
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68288369
  woensdag 22 april 2009 @ 23:16:03 #183
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68288535
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ontkennen zal jullie daar niet helpen jochie, alle persoonlijke info van Caitie hebben die smeerlappen daar openbaar gemaakt voor- en achternaam, woonplaats, universiteit en studie, foto's, familie, kennissen

Het meest trieste vind ik dat anonieme lutsers een onschuldig meisje gaan lopen intimideren en bedreigen alleen omdat ze een vriendin van Joran is.
Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
pi_68288619
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nee als je dat niet kan bewijzen buster moet je het hier ook niet posten .
Ook afgeven op andere forums hoort hier niet thuis (,,dat is hier laatst heel duidelijk door hara vermeld
Dat je OT moet blijven ook !
He Johan, leg eens uit, heb jij het alleenrecht hier om allerlei onzin neer te zetten zonder 'bewijs', of om af te geven op andere forums/sites?
Dacht het eigenlijk niet, Hara vermeldde nl ook dat jij geen links weg moest halen in de OP.
Weet je nog, die links die jij trollenforums en sites noemt?
Foutje bedankt.

En verder, heb je een linkie naar dat mytime gebeuren misschien?

En ik zag net dat je ook op RU weer eens een geweldige bijdrage had geleverd om de zaak op te lossen. Goed man. Een foto van Joran en Jaap, maar daar stond er geen CNG doorheen en hier wel. Oeps, was je even vergeten, tuurlijk.
Trustu Johan
  woensdag 22 april 2009 @ 23:20:36 #185
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68288688
pi_68288695
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niks
Ik raad je aan om eens een screenshot te maken als iets je niet bevalt
Dan heb je iets om te laten zien en nu zit je in een mandje te melken .

Oh ja dat jochie gebruik van jou komt uit de achter buurten van Utrecht (wijk C),als je daar meer over wilt weten kan ik er wel een stukje over posten . Je gebruikt het woord "jochie " zo vaak dat je dat vast wel leuk zal vinden .
pi_68288797
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:

[..]

Observer had de foto`s al veel langer maar wilde ze niet posten vanwege dat meisje, tot dat de foto`s op andere fora`s verschenen.
He Bassie, hoe kwamen die foto's dan op andere fora, er zit toch copyright op? Allemaal gejat van de CNG theekrans?
Heeft Observer aangifte gedaan van schending copyright? Is ie nu te laat mee.
pi_68288822
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef bastibro het volgende:
Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.

Keep talking bastibro that's how we get to know you (and your wacko friends) better.
pi_68288892
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef johan555 het volgende:

[..]

Droom lekker verder buster maar van al je beweringen klopt niks en dan ook helemaal niks
Ik raad je aan om eens een screenshot te maken als iets je niet bevalt
Dan heb je iets om te laten zien en nu zit je in een mandje te melken .

Oh ja dat jochie gebruik van jou komt uit de achter buurten van Utrecht (wijk C),als je daar meer over wilt weten kan ik er wel een stukje over posten . Je gebruikt het woord "jochie " zo vaak dat je dat vast wel leuk zal vinden .
OK Johan, kom met bewijs dat er niks van klopt.
Je hebt ons nog zoveel bewijs en zoveel linkjes tegoed, dat kan er ook nog wel bij, toch?

Over jochie gesproken, achterbuurten (trouwens aan elkaar geschreven) Johan?
Kom op man, zit niet zo te ziften.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:29:43 #190
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68289027
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Interessant want ik heb begrepen dat iemand die de foto's al een tijdje had, Caitie heeft gedreigd ze openbaar te maken als ze niet meer info over Joran zou geven hmmmm.

Keep talking bastibro that's how we get to know you (and your wacko friends) better.
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutser
pi_68289147
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef bastibro het volgende:
Je hebt dat meisje dus zelf bedreigd, daderkennis noemt men dat JoLutser
Keep talking bastribo that's how we get to know you better
  woensdag 22 april 2009 @ 23:45:32 #192
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68289563
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Keep talking bastribo that's how we get to know you better
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het net

"Lutser the stalker'' of was het "stalker the lutser" LOL

Now don`t make me post the sucker!

[ Bericht 2% gewijzigd door bastibro op 22-04-2009 23:53:23 ]
pi_68289813
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:45 schreef bastibro het volgende:
Jou kennen we inmiddels wel. Zelfs je foto is opgedoken op het net
Dat is nu exact het soort bedreigende taal die Caitlin (de vriendin van Joran) mocht ontvangen.

Berichtje, na mailtje, na berichtje vindt je het gek dat ze aangifte gedaan heeft o.a. tegen Chat&Grumble.
pi_68289971
[quote]Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:

[..]

[/quote
Are you going to file a complaint against scaredmonkeys blog? Your in the wrong forum.

Can we please get back to discussing the case now? Are you going to buy the DVD of the Natalee movie when it comes out buster?
=================

"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68290096
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:59 schreef observer777 het volgende:
[quote]Op woensdag 22 april 2009 23:10 schreef JoBuster het volgende:

[..]

[/quote
Are you going to file a complaint against scaredmonkeys blog? Your in the wrong forum.

Can we please get back to discussing the case now? Are you going to buy the DVD of the Natalee movie when it comes out buster?
=================
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PARTY TIME Geen CNG research dit keer, hehe....
Observer, dat filmpje staat op YouTube hoor....
pi_68290447
Op het moment dat hij die foto's voorziet van een eigen tag, gaat een schermprint + gegevens linea recta naar de rechthebbende.
--
pi_68290496
GBMW:

Photos from TVEllef / promo for tv show:

Two quotes / teasers:

Joran: "If I could do it over again now..after thinking about it better...then I wouldn't have done it, no."

Jaap: Isn't it an idea then to stop with stories that are untrue?

Joran: "My parents asked me that as well several times".
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68290580
Joran begint al aardig op Terror Jaap te lijken
--
pi_68290602
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef mrBhimself het volgende:
Op het moment dat hij die foto's voorziet van een eigen tag, gaat een schermprint + gegevens linea recta naar de rechthebbende.
Haha die mrb die blijft hier maar dreigen ,jij moet wat scherm printjes opgestuurd hebben al !!
pi_68290650
Nee hoor, is geen dreigement. Het gaat tenslotte om de rechten op de foto's die misbruikt worden door derden, jij zou toch ook niet willen dat je foto's misbruikt werden. Daarnaast ben ik erg selectief hierin.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')