Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Klacht: Geen SLAM FM in Limburg
Samenvatting: De vetste radiozender die is er is in Nederland, zonder al te veel gelul over niets, hebben we niet hier in dorp Limburg.
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef nuget het volgende:
gast, ooit gehoord van een live stream via internet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Klacht: Geen SLAM FM in Limburg
Je samenvatting is langer dan je klacht. Geen gelul over niets op SLAM!FM? :")quote:Samenvatting: De vetste radiozender die is er is in Nederland, zonder al te veel gelul over niets, hebben we niet hier in dorp Limburg.
Als je al gaat verhuizen omdat je een radiozender mist, alsjeblieft kom niet naar Nederland toe.quote:LimburgIk ga verhuizen
niet voor die van jou, wel die van mezelfquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.
Ja, maar niet om die zooi van SLAM!FM te luisteren, maar naar mijn eigen library via Last.fm.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.
Opzouten troll, gemoedelijke Limburgers laten zich niet zo makkelijk in de val lokken omdat het levensgenieters zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:23 schreef kurk_droog het volgende:
Limburg topic..
Ik zal de discussie maar aanslingeren! HET IS PATAT en LIMBURG IS GEEN NEDERLAND!
iPodquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Luister het normaal ook niet hoor, maar als je vaak in de trein zit is het wel chill
een zachte g? zo iemand als Vinnie paz of fat joe?quote:
Jij bent ook een übertroll sinds je je 'audiofiel' forumidentiteit hebt gevonden zegquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:37 schreef sinadO het volgende:
Ben blij dat je die achterlijke tyfuszender hier niet kunt horen! Ik snap de klacht niet. Ontwikkel een muzieksmaak of zo. Of ga verhuizen, naar een minder ontwikkeld gebied waar men wel op die kutherrie zit te wachten.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:37 schreef sinadO het volgende:
Ben blij dat je die achterlijke tyfuszender hier niet kunt horen! Ik snap de klacht niet. Ontwikkel een muzieksmaak of zo. Of ga verhuizen, naar een minder ontwikkeld gebied waar men wel op die kutherrie zit te wachten.
Welke radiozender luistert u dan? Of kijkt u iedere morgen Nederland in Beweging op tv.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef boskameel het volgende:
SlamFM. De hele dag naar 5 dezelfde nummers luisteren.
Al die kneuzen hier luisteren naar Kink Aardschok enzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:26 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Welke radiozender luistert u dan? Of kijkt u iedere morgen Nederland in Beweging op tv.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Opzouten troll, gemoedelijke Limburgers laten zich niet zo makkelijk in de val lokken omdat het levensgenieters zijn
Jaloers omdat je zelf geen identiteit hebt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent ook een übertroll sinds je je 'audiofiel' forumidentiteit hebt gevonden zeg
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jaloers omdat je zelf geen identiteit hebt?
Je valt in herhaling,quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]____________!
Je bent bekend op FOK!
Tja, daar ga je al...quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
EDIT: Ojah, ik woon niet in Venlo en omstreken.
quote:
Ik wel. En ik kan ook geen Slam ontvangen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
EDIT: Ojah, ik woon niet in Venlo en omstreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |