Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Klacht: Geen SLAM FM in Limburg
Samenvatting: De vetste radiozender die is er is in Nederland, zonder al te veel gelul over niets, hebben we niet hier in dorp Limburg.
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef nuget het volgende:
gast, ooit gehoord van een live stream via internet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Klacht: Geen SLAM FM in Limburg
Je samenvatting is langer dan je klacht. Geen gelul over niets op SLAM!FM? :")quote:Samenvatting: De vetste radiozender die is er is in Nederland, zonder al te veel gelul over niets, hebben we niet hier in dorp Limburg.
Als je al gaat verhuizen omdat je een radiozender mist, alsjeblieft kom niet naar Nederland toe.quote:LimburgIk ga verhuizen
niet voor die van jou, wel die van mezelfquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.
Ja, maar niet om die zooi van SLAM!FM te luisteren, maar naar mijn eigen library via Last.fm.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Betaal jij 10 euro/maand voor internet op mijn mobieltje? Dan luister ik 't ook in de trein.
Opzouten troll, gemoedelijke Limburgers laten zich niet zo makkelijk in de val lokken omdat het levensgenieters zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:23 schreef kurk_droog het volgende:
Limburg topic..
Ik zal de discussie maar aanslingeren! HET IS PATAT en LIMBURG IS GEEN NEDERLAND!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |