Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:04 schreef uitje4life het volgende:
JAAAAAAAAAAA!!! Heerlijk! 2-0 winnen tegen Quick Boys, wat wil je nog meer! Echt een topsfeer was er en RBB heeft verdiend gewonnen vind ik. Vanavond feesten dus!
wat een prachtig feest !quote:Op zondag 19 april 2009 16:27 schreef uitje4life het volgende:
Bedankt allemaal! Het was helemaal super!aardig gefeest....
Dennis Groot z'n toespraak bij t gemeentehuis was hilarisch, zo lam was ie!
Hij had zaterdag kunnen invallen mocht het nodig zijn geweest... als stormram voorin ofzo. Maar het was niet nodig, hij baalde wel zichtbaar maar ik denk dat hij zaterdag speelt. Eerst deze trainingsweek afwachten, dan hoor ik donderdagavond wel of hij wedstrijdfit is.quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
Wordt Bennie van Noord gespaard voor de zaterdagkampioenscompetitie trouwens of is ie nog geblesseerd?
Verder gaat Ard Hartman (ex-ASWH) van Heerjansdam naar Nieuw-Lekkerland.quote:Financiële bom onder DOTO
FOLKERT VAN DER KROL
ROTTERDAM
DOTO verkeert in zwaar weer. De leiding van de voetbalclub heeft besloten vanwege financiële problemen geen nieuwe verplichtingen meer aan te gaan, waaronder bijvoorbeeld verbintenissen met spelers. Een naheffing van de belastingdienst hangt als het zwaard van Damocles boven de zaterdag-hoofdklasser. Intussen merken selectie en technische staf dit kalenderjaar dat financiële afspraken vooralsnog niet worden nagekomen.
,,We hebben geconstateerd dat we momenteel meer uitgaven dan inkomsten hebben,’’ zegt bestuurslid Martin Beijer. ,,Dat komt onder meer doordat een aantal sponsors is gestopt. Daarnaast hebben we dit seizoen te maken met dubbele kosten voor de hoofdtrainer, omdat ook Koos Waslander (net voor het begin van de competitie ontslagen, red.) gewoon moet worden doorbetaald. En eind mei komt het definitieve rapport van de belastingdienst.’’
Voor dat laatste wordt in Pernis het meeste gevreesd. De belastingdienst is sinds een paar jaar bezig de boekhouding van de hoofdklassers in het amateurvoetbal te controleren. Dit heeft bij vrijwel alle clubs tot naheffingen geleid, van een paar duizend euro tot torenhoge bedragen. Zo moest bijvoorbeeld Quick Boys een bedrag van 350.000 euro betalen aan de belastingdienst. Zo hoog zal de naheffing bij DOTO niet zijn, maar ook een lager bedrag kan een relatief kleine club als die van de Pernissers op de rand van de afgrond brengen. De vereniging zal in dat geval voor het voortbestaan afhankelijk zijn van sponsors.
Bij DOTO lijkt de belastingdienst zich met name te concentreren op de periode waarin Simon de Jong - ook eigenaar van DOTO’s hoofdsponsor - voorzitter was van de zaterdag-hoofdklasser uit Pernis. De Jong droeg het voorzitterschap in 2006 over aan Johan Fase. Sinds vorig jaar zwaait Adrie Hordijk de scepter.
Hoe het verder moet met het eerste elftal, dat strijdt voor lijfsbehoud, is onduidelijk. De spelers hebben dit jaar nog weinig gezien van de maandelijks afgesproken vergoedingen. Vooralsnog wordt de rust naar buiten toe bewaard. DOTO heeft met het grootste deel van de selectie al afspraken gemaakt voor volgend seizoen. Harvey Wijngaarde, Patrick End, Wessel de Jager en doelman Dominique van Duijn gaan de club verlaten. Achter de namen van Dino Rodriques de Pina, Javier Brouwer en Nabieu Kargbo staan nog vraagtekens. Routinier Rob Prins plakt er nog een jaar aan vast. Voor volgend seizoen zijn reeds Alexander de Jong (ASWH), Raymon Kuipers (doelman Noordwijk) en Marco Nijssen (’s-Gravendeel) vastgelegd. De selectie zal worden aangevuld met jeugdige spelers uit het tweede.
De scouts Ron Schippers en Erik Hoogenbos zijn vorige week gestopt met hun werkzaamheden voor de club, omdat DOTO vanwege de financiële situatie heeft besloten voorlopig geen nieuwe spelers meer vast te leggen. De vaak uitgesproken ambitie van DOTO om zich bij de oprichting van een topklasse daarin aan te sluiten lijkt dus in de ijskast te kunnen. Als er nog nieuwe spelers komen, zal dat kort voor het sluiten van de overschrijvingstermijn (31 mei) moeten gebeuren, of - realistischer - daarna. Die versterkingen zouden dan moeten komen uit spelers die in het betaalde voetbal geen contract meer krijgen en terug gaan naar de amateurs.
Maar DOTO heeft nu als eerste zorg de financiële huishouding op orde te brengen. Martin Beijer heeft er vertrouwen in dat dat gaat lukken. ,,Wij hopen over twee maanden met een oplossing te komen.’’
RVVH zal er wel voor gaan ook. Geinig filmpje van een paar BVV-spelers op Voetbal op Zaterdag.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef BVO het volgende:
Leuke loting voor de AD/RD-cup. Ik denk dat ondanks andere eerdere voornemens Jack zijn ploeg wel even op scherp wil zetten
.
Ja, die wilde ik ook net posten maar je was me voor. Gemaakt als voorbereiding op de wedstrijd tegen RBB staat in de youtube-beschrijving.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:21 schreef methodmich het volgende:
Geinig filmpje van een paar BVV-spelers op Voetbal op Zaterdag.
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=4356
ik weet niet of je hiermee bedoelde dat het nog niet vast staat, maar dit is wel het geval in ieder geval!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef methodmich het volgende:
Zou wat zijn voor Djuric Ascencion en zijn Monta Street Soccer!
Aha, ja inderdaad! RBB heeft 0-1 gewonnen bij Barendrecht, Cairo scoorde. Ascencion was volgens mij af en toe al begonnen met straatvoetbal :pquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:49 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel dat zo'n filmpje iets voor hem zou zijn.
Hoe zit het nou met de blessure van Gootjes eigenlijk?
We zijn niet echt van plan punten te laten liggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef Insistor het volgende:
Weer een eenvoudige 3-0.
Spelers van DOTO kwamen vandaag overigens demonstratief met eigen vervoer naar de Krom en lieten de bus van de club voor wat ie was.
RBB bedankt voor de winst op Barendrecht.
MM laten jullie nog wat puntjes liggen volgende week?![]()
topic weer gevonden: tvp
quote:Gerson Rodrigues naar ASWH
28 april 2009 - 13:10
ASWH heeft opnieuw een nieuwe speler voor komend seizoen gestrikt. De rechtsbenige verdediger / defensieve middenvelder Gerson Rodrigues komt over van FC Den Bosch. Rodrigues speelde daar in het belofteteam, maar kwam door een knieblessure sinds de winterstop niet meer in actie voor de Bosschenaren.
De twintigjarige Rotterdammer met Braziliaanse roots werd opgeleid bij de Rotterdamse vereniging Spartaan '20. FC Dordrecht plukte hem daar weg, waarna Rodrigues in het seizoen 2006/07 debuteerde in het profvoetbal. In de zomer van 2008 verruilde hij Dordrecht, waarmee hij elf keer in de Jupiler League speelde, voor FC Den Bosch. Met het aantrekken van Rodrigues heeft ASWH de selectie in defensief opzicht vermoedelijk rond.
quote:Youri Petrov ook volgend seizoen op Schildman
De topscorer van het 1e elftal, Youri Petrov, is ook het volgende seizoen te bewonderen in het wit-zwart van ASWH. Dit betekent dat de 34-jarige Petrov in juli aan zijn tweede seizoen begint bij ASWH. Petrov maakte dit seizoen al twaalf doelpunten, waarvan zeven na de winterstop.
oeps... maar lekker geïnteresseerd ben je dan, als je niet eens weet waar je komende tegenstander speelt als je moet gaan analyseren!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef methodmich het volgende:
Omdat dingen, als het eenmaal tegenzit, vaak fout blijven gaan:
De geblesseerde Heerjansdam-speler Nicky van der Ent zou zaterdag voor zijn trainer gaan kijken bij ASWH, tegenstander op de laatste dag. Helaas zal de analyse niet volledig zijn, want Van der Ent arriveerde iets voor half drie op sportpark Schildman. Tot zijn verbazing was het niet erg druk en toen zag hij plots een veteranenteam richting hoofdveld wandelen. Want inderdaad, ASWH speelde uit.
Lijkt me dat je de eerste plaats wel vergeven is.quote:
Dat zou dan Gregory Jonker zijn. Volgens mij een linksback. Hij speelde zo'n beetje de hele jeugd bij RBB, maar door onenigheid met de trainer speelde hij vorig seizoen bij Quick Boys. Daarna weer teruggekomen omdat er een andere trainer was gekomen geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:
Wie zou dat moeten worden denk je?
Niks over gehoord nog, misschien vanavond nog wat nieuws! Waar speelt hij nu?quote:Las elders dat Quick Boys en Rijnsburgse Boys interesse hebben in Michael van der Kruis, iets van gehoord?
Inderdaad, bij ons wordt er een "Gouden Ui" uitgereikt, voor de - door de supporters gekozen - beste speler. Alleen als spelers minimaal 15 competitiewedstrijden gespeeld hebben, kunnen ze die winnen!quote:En binnenkort kunnen we hier natuurlijk weer bijhouden wie overal speler van het jaar is geworden, altijd wel leuk.
Inmiddels ook op de site van Barendrecht en op www.hoofdklasse.orgquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht heeft de strijd om DOTO-buitenspeler Javier Brouwer gewonnen. Wel ziet het Jeroen van Wetten en (vermoedelijk) Mark van Zanten na dit seizoen vertrekken, nog niet bekend waarheen.
Bedankt!quote:
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1758quote:Michiel van Dam kiest voor v.v. Katwijk
De selectie van voetbalvereniging Katwijk wordt komend seizoen versterkt met Telstar-speler Michiel van Dam.
...
Een (halve?) Rijnsburger in het Katwijk-shirt dus volgend seizoen......quote:Op maandag 11 mei 2009 20:41 schreef Insistor het volgende:
[..]
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1758
denk het wel, zijn zelf klaar met de competitie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef uitje4life het volgende:
Kom je ook kijken Bjoro?
En heb helemaal niets met die andere 2 clubs, dus dat zou niet echt een optie zijn.quote:Of ga je liever kijken bij ARC - Excelsior Maassluis, om de p/d-plek?
Niet helemaal. De Speler van het Jaar verkiezing is een aparte verkiezing door de SV (via stemformulieren achteraf). Dat zal de 29e bekend worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Arie Jonker dus Forza Katwijker van het Jaar geworden, weer één voor in het speler van het jaar overzichtslijstje.
Je bent altijd welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:40 schreef uitje4life het volgende:
ik heb de beelden gezien, duidelijk een penalty. Tosch loopt duidelijk tegen de knieën van Leitoe op...
Donderdag heel misschien in SpakenburgBunschoten kijken, ff weg van m'n examens!
Tom Zoontjes --> FC Lissequote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef uitje4life het volgende:
zo Lisse heeft even aardig wat spelers binnengehaald voor volgend seizoen volgens Hoofdklasse.org...
ja inderdaad, kan hij zich helemaal richten op het straatvoetbal!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:37 schreef Bjoro het volgende:
Oh..en Uitje...
Djuric Ascencion niet naar Young Boys
stond er ook bij !
Klopt, er is een conflict tussen Verdonkschot en Ascension waardoor eerstgenoemde heeft gezegd dat ie ook niet meer welkom is bij Young Boys. Voor RBB speelt hij dus ook niet meer, zo liet hij per sms weten...quote:Op zondag 24 mei 2009 01:37 schreef Bjoro het volgende:
Oh..en Uitje...
Djuric Ascencion niet naar Young Boys
stond er ook bij !
talentvolle A-junior die met trainer Salden meekomt vanaf HBC ! (en dus weer een ex-HBC-er in de Hoofdklasse)quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Lissov het volgende:
Er zitten inderdaad ook gasten voor het tweede bij, zoals Kempes, Daal, Conte. In aanvallend opzicht hebben we ons moeten versterken en dat lijkt me prima gelukt. Maar we zijn nog niet klaar denk!
Hier plaatje van de winst in het beloftentoernooi:quote:Soares en Van Dam naar ASWH
ASWH heeft twee spelers toegevoegd aan de selectie voor komend seizoen. De 18-jarige middenvelder Jordey van Dam komt over van NAC Breda. Daar speelde de in Rotterdam woonachtige Van Dam in het A1-team, dat afgelopen seizoen kampioen werd van de eerste divisie van de landelijke A-jeugd. Van TOGR komt de snelle linkerspits Jessey Soares. De 21-jarige Rotterdammer promoveerde met TOGR naar de hoofdklasse. Soares speelde eerder ook voor DOTO en in de jeugd van NAC Breda en FC Dordrecht. Beide talentvolle spelers hopen zich bij ASWH verder te kunnen ontwikkelen.
ASWH is voor de verdere invulling van de selectie nog op zoek naar een diepe, balvaste spits. Daarbij worden vooral de ontwikkelingen bij de BVO's, waar veel spelers zullen moeten afvloeien, in de gaten gehouden.
Dinsdag zou hij nog stoppen!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
Nick Snater speelt komend seizoen bij ons (HBC) !
maar wij spelen op zondagquote:
Jullie betalen ook niet denk ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wij spelen op zondag
maar in de 3e klasse gaan voetballen (wellicht met maar 1x trainen) is toch (bijna) hetzelfde als stoppen, voor jongens van dat niveau ?
Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef BVO het volgende:
Nou MM, kom er maar in.
Wel een goede aanwinst lijkt me!
serieus niet...althans dat wordt overal beweert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Jullie betalen ook niet denk ik?
Maar je hebt gelijk. Nick is trouwens een aardige gozer.
Voor jou niet, voor mij welquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3
Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB en daar had Quick Boys ook niet echt een topper lopen. Misschien dat Martha op één van de vleugels had kunnen spelen, is niet minder dan Ascencion, Leitoe of Cairo lijkt me. Van Beelen is ook goed, maar past niet op het middenveld van RBB qua speelstijl.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:04 schreef KingRa het volgende:
In de VI van deze week las ik nog een goede grap van die clown van Nieuw-Zuid. Chima Onyeike beweert dat er toch wel 10 spelers van QB bij de beste spelers van de Hoofdklasse A horen...ongelofelijk, met die gedachte zullen ze ook volgend jaar niet in de top-5 eindigen. Ik kan me niet voorstellen dat er van de huidige QB-selectie ook maar 1 speler in aanmerking komt voor een basisplaats bij RBB...
En enkele foto's:quote:Joshua Brard speler van het jaar
Gisteravond tijdens de gezellige feestavond in de kantine van ASWH werd ook de speler van het jaar bekend gemaakt. De supportersclub had ook dit seizoen weer een verkiezing georganiseerd. Wekelijks konden de rapporteurs op hun formulier de spelers cijfers toekennen. Deze werden door Cees van Heeren vervolgens allemaal verwerkt en daar rolde dan een gemiddelde uit. Om in aanmerking te komen voor een klassering in de eindrangschikking, diende een speler in minimaal 2/3 van het aantal duels beoordeeld te zijn. Een beoordeling krijg je pas na 45 minuten of meer. Uiteindelijk kwamen negen spelers tot voldoende wedstrijden.
Bas Lagendijk, de voorzitter van de supportersclub, liep de lijst eerst af van nummer negen tot en met vier. Daarna was het zover, het podium werd bekend gemaakt. Op de derde plaats eindigde Damiën Vereecken (3e foto), vorig jaar nog winnaar. Opnieuw een notering in de top drie dus voor de rechtsback, die hier zeer tevreden mee was. Jacob van den Belt (2e foto), de betrouwbare goalie, eindigde op de tweede plaats. Naar eigen zeggen was dit geen goed teken, maar de aanwezige supporters vonden dat Jacob deze plek dik verdiend had.
De winnaar werd Joshua Brard. De 23-jarige Ambachter, die afgelopen zomer terugkeerde bij ASWH, speelde zich al snel in de basis en werd met zijn instelling en gedreven spel al snel populair bij de supporters. Zij waardeerden zijn spel met het hoogste gemiddelde. De vakantie vierende Joshua kon helaas zijn prijs niet zelf in ontvangst nemen, maar daar had Bas al wat op bedacht. Hij had de stoute schoenen aangetrokken en was langs gegaan bij de ouders van Joshua. Deze vonden het erg leuk om de prijs in ontvangst te nemen en zodoende kon de prijs toch overhandigd worden. Uiteraard memoreerde Bas nog even aan het rijke Feyenoord-verleden van Stanley Brard.
De totale uitslag van de speler van het jaar verkiezing 2008/09:
1. Joshua Brard 7.033
2. Jacob van den Belt 6.896
3. Damiën Vereecken 6.649
4. Leon van Dalen 6.500
5. Stefan van Dam 6.484
6. Ferry van Lare 6.468
7. Youri Petrov 6.426
8. Brian Leons 6.191
9. Ivar Eltenberg 6.070
Zijn opvolger loopt al rond, Jos van Beuningen is een goede rechtsback. Hij speelde gisteren heel goed!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef methodmich het volgende:
Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB
En ik zie daar Selmo Kurbegovic bijstaan... een paar jaar geleden heeft ie nog een tijdje bij Rijnsburg meegetraind volgens mij!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe selectie Noordwijk, met veel doorstromende jeugd, trouwens: http://www.vvnoordwijk.com/index.php?option=com_content&task=view&id=818&Itemid=1
Gespeeld toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef uitje4life het volgende:
[..]
En ik zie daar Selmo Kurbegovic bijstaan... een paar jaar geleden heeft ie nog een tijdje bij Rijnsburg meegetraind volgens mij!
Ja, meestal als invaller bij het eerste zie ik op AVSS..... maar dat is 3 en 4 jaar geleden zie ik. Met een beetje zoekwerk vind ik dat hij op 2 maart 2008 speelde bij de amateurs van ADO tegen TONEGIDO!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef Insistor het volgende:
[..]
Gespeeld toch?
Waar komt ie nu eigenlijk vandaan? Na Rijnsburg is ie naar Slovenie vertrokken en via Google vond ik dat hij nog op proef is geweest bij Helmond Sport. Maar daarna?
Noordwijk kan de Topklasse in ieder geval wel vergeten, vermoed ik zo. Die A1 is geen topniveau...
Heel goed! Het Sfeerteam zal weer flink uitpakken met een aantal nieuwe dingen, en met de steun van de supporters gaan we denk ik 2-0 winnen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Bjoro het volgende:
Zaterdag, als het goed is, weer richting Middelmors. !
Ach, zie het liever aan als een voorproefje! Maar zo'n schaal zal ik niet vaak meer vasthouden dus dan heb ik dit in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:34 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet de goden verzoeken uitje??
Zou wel leuk zijn voor zaterdag A als Barendrecht de beker pakt en RBB landskampioen wordt. Krijg je ook een leuke Supercup.
Ik heb duidelijk wat gemist. Waarom precies die bedreigingen? Die penalty ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef uitje4life het volgende:
ben benieuwd waar het gespeeld gaat worden, RBB heeft al wat telefonische bedreigingen gehad zaterdag en ook op een aantal sites is het losgegaan. Daarom kan je nu niet meer reageren op de site van RBB!
Gefeliciteerd BVO en iedereen die Barendrecht een warm hart toedraagt! Nog een feestje gevierd?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:11 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht wint landelijke amateurbeker
Barendrecht de beker dus gewonnen. BVO nog geweest?
Nee, was in Londen! Maar wel per telefoon op de hoogte gehouden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:11 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht wint landelijke amateurbeker
Barendrecht de beker dus gewonnen. BVO nog geweest?
Tsja, dit is natuurlijk heel triest voor familie en de club. Dat lijkt me ook als club heel raar aanvoelen om hierdoor een nieuwe trainer te moeten zoeken...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef methodmich het volgende:
En een zeer treurig bericht, namelijk het overlijden van de geplande TOGR-trainer Bert Bartelings...
Ex-prof Bartelings overleden
Kampioenscompetitie amateursquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef Bjoro het volgende:
voor live beelden... http://www.westonline.nl/nieuwsitem/31687
het stond 1-2 maar in de blessuretijd werd het 3-2
naam ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef uitje4life het volgende:
Rijnsburg haalt waarschijnlijk nog een speler uit het betaald voetbal! Bijna complete selectie dus voor volgend seizoen!
quote:Quick Boys bereikt akkoord met Michael van der Kruis
De ervaren verdediger neemt na elf seizoenen afscheid van het betaalde voetbal en kiest voor de blauwwittenDe technische commissie van Quick Boys heeft overeenstemming met Michael van der Kruis. De negenentwintigjarige verdediger komt over van de profs van FC Emmen. In Drenthe was de geboren Naarder bezig aan zijn tweede seizoen. Na een wereldreis van enkele maanden die hij samen met zijn vriendin gaat maken, sluit Van der Kruis zich medio september/oktober aan bij de selectie van trainer Jasper de Muijnck. In een eerste reactie geeft Van der Kruis aan verheugd te zijn over zijn overgang naar Quick Boys.
Zijn eerste stappen op een voetbalveld zette hij op het terrein van BFC uit Bussum, voordat de scouts van Ajax hem in het vizier kregen. Op zijn negentiende maakte Van der Kruis zijn debuut in het betaalde voetbal in een uitwedstrijd met het Rotterdamse Excelsior tegen Heracles Almelo. Drie seizoenen was hij actief voor Excelsior, waarna De Graafschap geïnteresseerd raakte in zijn diensten. Namens de Doetinchemmers speelde Van der Kruis negenenveertig wedstrijden in de Eredivisie. Na de degradatie van de Superboeren koos de centrale verdediger voor het Haarlem van toenmalig trainer Gert Aandewiel. In de hoofdstad van Noord-Holland kende Van der Kruis als aanvoerder met onder andere Robert-Jan Ravensbergen en Hendrik van Beelen een succesvolle periode. De bijna oudste club van Nederland pakte destijds voor het eerst sinds vijfentwintig jaar weer een periodetitel en plaatste zich derhalve voor de nacompetitie.
Na het vertrek van Aandewiel naar Sparta Rotterdam besloot ook Van der Kruis zijn heil elders te zoeken en kwam zodoende terecht bij FC Emmen. In totaal speelde de kopsterke rechtspoot tweehonderddrieënzeventig competitiewedstrijden in het betaalde voetbal en wist daarin tien doelpunten te produceren.
Naast zijn kopkracht is Van der Kruis sterk in de duels en beschikt hij over voldoende snelheid. Met zijn coachende kwaliteiten is lijkt hij op voorhand van toegevoegde waarde te zijn voor de blauw-witte formatie. Het webteam heeft Michael van harte welkom bij de club en wenst hem heel veel succes op sportpark “Nieuw Zuid”.
Inderdaad, dan hoef ik ze niet al te lang op voorraad te houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef methodmich het volgende:
Ik zag hem ja. De vierde wedstrijd al naar Rijnsburg, dus dat komt goed uit dan KingRa.
We hebben ook nog Dreetje 'de Slinger' van Egmond hequote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef KingRa het volgende:
Na het binnenhalen van Dave Rijkaard werd gezegd dat er nog 1 aanvaller bij moet komen, lijkt me ook goed.
Altijd Slimmer Wordend Hendrik-Ido-Ambachtquote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef KingRa het volgende:
[..]
Inderdaad, dan hoef ik ze niet al te lang op voorraad te houden.3 prijswinnaars van ASWH, daar zitten toch wel 'kenners' moet ik zeggen...
Ja, is die ene bal nu uiteindelijk naar Jacob of naar zijn pa gegaan?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef KingRa het volgende:
[..]
Inderdaad, dan hoef ik ze niet al te lang op voorraad te houden.3 prijswinnaars van ASWH, daar zitten toch wel 'kenners' moet ik zeggen...
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=860quote:Ambitieuze doelstelling DOTO
22 juni 2009 - 16:44
ZAT A - DOTO had afgelopen zaterdag een kennismakingsdag voor de nieuwe A- en B-selectie. De club uit Pernis heeft voor volgend seizoen een ambitieuze doelstelling, zo valt te lezen op Voetbal Rotterdam. Als het aan de beleidsbepalers op de Loswal ligt, gaat DOTO meedoen om de plaatsen die recht geven op deelname aan de topklasse.
Voor het tweede elftal werd een vijfde plaats als doelstelling genoemd. Het eerste streeft ernaar om minimaal veertig punten te halen. Om aan deze ambitieuze doelstelling te voldoen, dient DOTO flink beter te presteren dan afgelopen seizoen. Toen eindigde de formatie van trainer Gijs Zwaan als elfde met zesentwintig punten. Dit moeten er komend seizoen dus veertien meer worden. Om deze doelstelling te realiseren trok DOTO de nodige nieuwelingen aan, waarvan doelman Raymon Kuipers (Noordwijk), centrale verdediger Michael Scholten (ook Noordwijk), spelmaker Alexander de Jong (ASWH) en de aanvallers Louis van Kleef (eveneens ASWH), Nilton Tavares Ramos (Excelsior Maassluis) en Mike van Gool (Scheveningen) de meest in het oog springende zijn.
quote:Silvino Soares naar ASWH
ASWH heeft de selectie versterkt met Silvino Soares. De dertigjarige Kaapverdiaans international komt van het Belgische KV Red Star Waasland, waarvoor hij de afgelopen twee seizoenen actief was. Soares completeert de aanval van de zaterdaghoofdklasser uit Hendrik-Ido-Ambacht, waarin hij zowel centraal als op de flanken uit de voeten kan.
Soares werd geboren in Portugal, waar hij speelde voor Vasco da Gama. Later kwam hij uit voor het Spaanse Badajoz. Enkele jaren geleden kwam hij naar Nederland, om in Rotterdam bij zijn vriendin te gaan wonen. Soares ging toen aan de slag bij Excelsior Maassluis. Jan Everse, die daar zijn trainer was geweest, haalde Soares in de zomer van 2006 naar FC Zwolle. In de Jupiler League kwam hij tot 34 wedstrijden, waarin hij elf keer scoorde. Everse gebruikte hem destijds als vleugelspits.
De afgelopen twee seizoenen speelde Soares voor KV Red Star Waasland in België en werd hij ook uitgenodigd voor de nationale ploeg van Kaapverdië. Daarmee speelde hij interlands tegen Kameroen en Tanzania. De in Pernis woonachtige aanvaller gaat nu dus weer in Nederland aan de slag.
www.vvnoordwijk.nlquote:Bram Meurs
"Bram is weer terug op het vertrouwde nest en dat straalt hij uit ook. Voortrekker, tactisch sterk, persoonlijkheid en voorbeeld voor vele jongens binnen de groep.
Bram zal gaan spelen in de as, in een zo'n vrij mogelijke rol."
Bob Hoogkamer
"Bob is een goeie sociale jongen die DE controleur moet worden van dit Noordwijk. Hij moet niet alleen Meurs ondersteunen in z'n rug maar ook leiding geven en controle houden over onze laatste linie."
Stefano Gonzalves
"Goeie multifunctionele voetballer die op meerder plaatsen inzetbaar is. Heeft een lange betaald voetbal opleiding achter zich en dat kan je in de basis goed zien. Daarnaast is het een jongen die zich snel heeft aangepast bij onze club en een absolute meerwaarde kan worden van dit Noordwijk."
Siebren Bartlema
"Een linkspoot met een fantastisch loopvermogen. Moet zich gaan profileren als linksback en de sterkte van het team zal uiteindelijk bepalen of Siebren ook zijn opkomende kwaliteiten kan laten zien."
Michel van Kasteren
"Goeie volwassen keeper die net als Siebren afgelopen jaar kampioen is geworden met Quick uit Den Haag. Mede door zijn keeperswerk hebben ze veruit de minste tegengoals gehad in de afdeling."
Steve Promes
"Flegmatische linker spits. Onvoorspelbaar en daardoor een gevaar voor elke tegenstander. Als Steve ook zonder bal onvoorspelbaar wordt voor z'n tegenstander kunnen we nog veel verwachten van deze ex Noordwijker."
Selmo Kurbegovic
"Snelle flankspeler die in potentie alles heeft wat een buitenspeler zou moeten hebben. Hoe hij zich in teamverband en volgens de van tevoren gemaakte taken en functies gaat handhaven is een vraagteken. Vertrouwen van de technische staf en van de spelersgroep zal voor Selmo bepalend zijn voor zijn ontwikkeling, mits de boodschap overkomt."
ziet er keurig uit !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ah, de pasfoto's zijn ook bijgewerkt.
Klik hier voor een overzicht van onze nieuwe selectie.
Dat je dat niet weet, dat wist ik al 2 wekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:00 schreef uitje4life het volgende:
Ik lees net via hyves dat Dennis Groot zijn knie heeft beschadigd met zijn andere favoriete sport: honkbal. Dinsdag heeft hij een mri-scan, de maandag erna de uitslag. Hij hoopt zelf tegen Argon weer fit te zijn, maar dat zou natuurlijk allemaal na de scan kunnen veranderen, zowel positief als negatief... Afwachten dus!
En dat post je niet ff?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet, dat wist ik al 2 weken![]()
Ja, al las ik ook ergens de 14e, maar ik houd het toch op 15 juli.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:43 schreef uitje4life het volgende:
wanneer is die deadline eigenlijk? Iets van 15 juli toch?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:40 schreef methodmich het volgende:
DOTO krijgt er ook nog één.
Sardar en Heije naar Rijnsburgse Boys
Sardar altijd een leuke speler, hopelijk is hij helemaal gezond na al het gedoe na die hersenschudding.
Zo begin augustus maar eens een topic voor komend seizoen aanmaken.
Volgende week zaterdag, 25ste dus ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:25 schreef methodmich het volgende:
En we zijn weer begonnen met trainen.
Met vrijwel een complete groep, dus dat begint goed. Volgens mij zijn we zo ongeveer de eerste in de hoofdklasse A en misschien wel bijna landelijk. Wanneer beginnen de andere teams zo ongeveer? Zag dat de meesten rond de 25e starten.
Persconferentiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef uitje4life het volgende:
Rijnsburg begint volgens mij ook ergens volgende week... Of die maandag erna i.v.m. het lange vorige seizoen.
20 augustus is er voor het eerst bij RBB een open avond, vooral voor de wat jongere kinderen! Inclusief een persconferentie met Oosterlee en minimaal 3 spelers van de A-selectie!
Voor kinderen dan he....quote:
Leuk voor Dogan, helaas bij de verkeerde club.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef methodmich het volgende:
RVVH-trainer Dogan Corneille gaat op stage bij Jong Feyenoord.
Schreef er over op Voetbal Rotterdam. En wat wil het geval? RTV Rijnmond neemt dit bericht vrijwel ongewijzigd over, alleen husselen ze iets in de volgorde. Makkelijke journalistiek zeg.
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11062:dogan-corneille-loopt-stage-bij-jong-feyenoord&catid=1:laatste-nieuws&Itemid=101024
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)e+bij+Jong+Feyenoord
Selmo Kurbegovic niet naar Noordwijk, maar naar Eindhoven.quote:Groot weet in augustus ernst van blessure
24 juli 2009 - 13:27
ZAT A - Zaterdagkampioen Rijnsburgse Boys kan in het ergste geval negen maanden niet beschikken over aanvoerder Dennis Groot, zo valt te lezen op de website van de club. De rechtsback kwam bij een honkbalwedstrijd in botsing met een speler en scheurde daarbij zijn achterste kruisband af. Bovendien beschadigde hij zijn meniscus licht. Groot zal op 3 augustus een specialist bezoeken, die hem duidelijkheid kan geven over de ernst van de kwetsuur.
De MRI-scan die de ex-prof van Haarlem liet maken wees namelijk ook uit dat de pees onder zijn knieholte is afgescheurd en dat schijnt uniek te zijn. "Voor m’n gevoel zeg ik binnen 7-8 weken weer fit te zijn, maar een gevoel zegt niet alles. Uiteraard is het afwachten wat die specialist zegt en in het ergste geval ben ik 9 maanden zoet. Zo’n vaart zal dat echter niet lopen, want alle symptomen die ik zou moeten hebben bij een dergelijke blessure, heb ik nou juist niet! Maar ik moet wachten tot 3 augustus voordat ik (enige) zekerheid heb," vertelt Groot aan het webteam van Rijnsburgse Boys.
quote:Rijnsburger Van Noord beste speler Maritiemtoernooi
28 juli 2009 - 13:42
ZAT A - Bennie van Noord nam onlangs deel aan het Den Helder Maritiemtoernooi. De verdediger van Rijnsburgse Boys maakte deel uit van het Helders Elftal en speelde tegen FC Volendam, SC Cambuur en Willem II. Van Noord maakte een dusdanig goede indruk, dat hij werd verkozen tot speler van het toernooi. Dit valt te lezen op de site van de Uien.
Het toernooi wordt al sinds 1981 georganiseerd door de 'Stichting Organisatie Sportevenementen' in Den Helder. Veel BVO's zien dit toernooi als een serieuze voorbereiding op het aankomende seizoen. Van Noord en zijn ploegmaten van het Helders Elftal wisten knap beslag te leggen op de derde plaats, nog voor de profs van SC Cambuur. De toernooiwinst ging naar Willem II.
Erg leuk en knap dat ie deze 'prijs' pakt, als het maar niet tot gevolg heeft dat de interesse uit het betaalde voetbal toeneemt!quote:
Vond het al opvallend dat hij niet in die lijst stond op de site van TOGR onlangs.quote:Komst van End naar TOGR van de baan
29 juli 2009 - 13:28
ZAT A - Promovendus TOGR kan komend seizoen toch niet beschikken over de ervaren middenvelder Patrick End. Hij zou van DOTO naar TOGR gaan, maar zijn maatschappelijke carrière voert hem voor onbepaalde tijd naar de Bahamas, zo meldt Algemeen Dagblad editie Rotterdam. Hiermee komt een voorlopig einde aan de spelersloopbaan van de dynamische middenvelder.
"TOGR was voor mij in sportief opzicht een aantrekkelijke club," vertelt End. "Bovendien is het ook een leuke club. Ik ken Bryan Cairo, de trainer, maar heb vooral contact gehad met assistent Ruud Boessen. Het is jammer dat het niet doorgaat, maar ik heb niet zó’n band met de club dat de wereld vergaat. Bovendien ben ik op een leeftijd dat je de zaken genuanceerder bekijkt. Het is niet meer voetbal ten koste van álles."
De dertigjarige End kwam de afgelopen drie seizoenen uit voor DOTO, maar dat werd niet wat hij en de club verwacht hadden. Eerder speelde End voor Hekelingen, SVV, Spijkenisse, Willem II, SHO, het Finse KuPS en wederom SHO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |