Hier plaatje van de winst in het beloftentoernooi:quote:Soares en Van Dam naar ASWH
ASWH heeft twee spelers toegevoegd aan de selectie voor komend seizoen. De 18-jarige middenvelder Jordey van Dam komt over van NAC Breda. Daar speelde de in Rotterdam woonachtige Van Dam in het A1-team, dat afgelopen seizoen kampioen werd van de eerste divisie van de landelijke A-jeugd. Van TOGR komt de snelle linkerspits Jessey Soares. De 21-jarige Rotterdammer promoveerde met TOGR naar de hoofdklasse. Soares speelde eerder ook voor DOTO en in de jeugd van NAC Breda en FC Dordrecht. Beide talentvolle spelers hopen zich bij ASWH verder te kunnen ontwikkelen.
ASWH is voor de verdere invulling van de selectie nog op zoek naar een diepe, balvaste spits. Daarbij worden vooral de ontwikkelingen bij de BVO's, waar veel spelers zullen moeten afvloeien, in de gaten gehouden.
Dinsdag zou hij nog stoppen!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
Nick Snater speelt komend seizoen bij ons (HBC) !
maar wij spelen op zondagquote:
Jullie betalen ook niet denk ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wij spelen op zondag
maar in de 3e klasse gaan voetballen (wellicht met maar 1x trainen) is toch (bijna) hetzelfde als stoppen, voor jongens van dat niveau ?
Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef BVO het volgende:
Nou MM, kom er maar in.
Wel een goede aanwinst lijkt me!
serieus niet...althans dat wordt overal beweert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Jullie betalen ook niet denk ik?
Maar je hebt gelijk. Nick is trouwens een aardige gozer.
Voor jou niet, voor mij welquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3
Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB en daar had Quick Boys ook niet echt een topper lopen. Misschien dat Martha op één van de vleugels had kunnen spelen, is niet minder dan Ascencion, Leitoe of Cairo lijkt me. Van Beelen is ook goed, maar past niet op het middenveld van RBB qua speelstijl.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:04 schreef KingRa het volgende:
In de VI van deze week las ik nog een goede grap van die clown van Nieuw-Zuid. Chima Onyeike beweert dat er toch wel 10 spelers van QB bij de beste spelers van de Hoofdklasse A horen...ongelofelijk, met die gedachte zullen ze ook volgend jaar niet in de top-5 eindigen. Ik kan me niet voorstellen dat er van de huidige QB-selectie ook maar 1 speler in aanmerking komt voor een basisplaats bij RBB...
En enkele foto's:quote:Joshua Brard speler van het jaar
Gisteravond tijdens de gezellige feestavond in de kantine van ASWH werd ook de speler van het jaar bekend gemaakt. De supportersclub had ook dit seizoen weer een verkiezing georganiseerd. Wekelijks konden de rapporteurs op hun formulier de spelers cijfers toekennen. Deze werden door Cees van Heeren vervolgens allemaal verwerkt en daar rolde dan een gemiddelde uit. Om in aanmerking te komen voor een klassering in de eindrangschikking, diende een speler in minimaal 2/3 van het aantal duels beoordeeld te zijn. Een beoordeling krijg je pas na 45 minuten of meer. Uiteindelijk kwamen negen spelers tot voldoende wedstrijden.
Bas Lagendijk, de voorzitter van de supportersclub, liep de lijst eerst af van nummer negen tot en met vier. Daarna was het zover, het podium werd bekend gemaakt. Op de derde plaats eindigde Damiën Vereecken (3e foto), vorig jaar nog winnaar. Opnieuw een notering in de top drie dus voor de rechtsback, die hier zeer tevreden mee was. Jacob van den Belt (2e foto), de betrouwbare goalie, eindigde op de tweede plaats. Naar eigen zeggen was dit geen goed teken, maar de aanwezige supporters vonden dat Jacob deze plek dik verdiend had.
De winnaar werd Joshua Brard. De 23-jarige Ambachter, die afgelopen zomer terugkeerde bij ASWH, speelde zich al snel in de basis en werd met zijn instelling en gedreven spel al snel populair bij de supporters. Zij waardeerden zijn spel met het hoogste gemiddelde. De vakantie vierende Joshua kon helaas zijn prijs niet zelf in ontvangst nemen, maar daar had Bas al wat op bedacht. Hij had de stoute schoenen aangetrokken en was langs gegaan bij de ouders van Joshua. Deze vonden het erg leuk om de prijs in ontvangst te nemen en zodoende kon de prijs toch overhandigd worden. Uiteraard memoreerde Bas nog even aan het rijke Feyenoord-verleden van Stanley Brard.
De totale uitslag van de speler van het jaar verkiezing 2008/09:
1. Joshua Brard 7.033
2. Jacob van den Belt 6.896
3. Damiën Vereecken 6.649
4. Leon van Dalen 6.500
5. Stefan van Dam 6.484
6. Ferry van Lare 6.468
7. Youri Petrov 6.426
8. Brian Leons 6.191
9. Ivar Eltenberg 6.070
Zijn opvolger loopt al rond, Jos van Beuningen is een goede rechtsback. Hij speelde gisteren heel goed!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef methodmich het volgende:
Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |