abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:24:11 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69560221
Kwartfinale van de nationale beker; Barendrecht - Go Ahead Kampen 6-0. Is de Hoofdklasse A nu echt zoveel beter?! !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_69560799
Uiteraard. Sprak Jack nog in de kantine van ASWH en hij zei dat ze Kowet hadden weggevaagd. Maar de beker gaan ze volgens hem niet winnen, volgende week tegen Harkemase Boys mist hij vier man. Maar dat is typisch Jack, die is altijd wat voorzichtig, dus kan vast weleens goed gaan komen.

ASWH won vandaag het eigen beloftentoernooi. In de poule drie maal met 2-0 gewonnen (tegen Smitshoek, Nieuwerkerk en Heerjansdam), in de finale liefst 5-1 tegen buurman IFC. Bij ASWH enkele gastspelers en nieuwelingen in de ploeg. Nog wat spelers vastgelegd, namen zullen spoedig wel op onze site komen. Niet heel schokkend nog, maar wel talentvolle voetballers.

RVVH haalt Ruben Barends van Jong Feyenoord overigens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 mei 2009 @ 16:21:44 #128
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69577006
DOTO maakt via de website de nieuwe selectie bekend:

http://www.pvv-doto.nl/DOTO-selectie2009-2010.pdf

Ben toch wel benieuwd wat dat allemaal zal gaan worden daar.

En de spelers van ASWH dus:
quote:
Soares en Van Dam naar ASWH

ASWH heeft twee spelers toegevoegd aan de selectie voor komend seizoen. De 18-jarige middenvelder Jordey van Dam komt over van NAC Breda. Daar speelde de in Rotterdam woonachtige Van Dam in het A1-team, dat afgelopen seizoen kampioen werd van de eerste divisie van de landelijke A-jeugd. Van TOGR komt de snelle linkerspits Jessey Soares. De 21-jarige Rotterdammer promoveerde met TOGR naar de hoofdklasse. Soares speelde eerder ook voor DOTO en in de jeugd van NAC Breda en FC Dordrecht. Beide talentvolle spelers hopen zich bij ASWH verder te kunnen ontwikkelen.

ASWH is voor de verdere invulling van de selectie nog op zoek naar een diepe, balvaste spits. Daarbij worden vooral de ontwikkelingen bij de BVO's, waar veel spelers zullen moeten afvloeien, in de gaten gehouden.
Hier plaatje van de winst in het beloftentoernooi:

[ Bericht 10% gewijzigd door methodmich op 31-05-2009 16:30:37 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_69605002
Onze voorlopige selectie voor het seizoen 2009/10 is in elk geval de volgende:

Naam (positie, leeftijd per 1 september 2009, aantal seizoenen, vorige club)

1 Jacob van den Belt (D, 27, 2e, DOTO)
2 Ronald Ermes (D, 28, 1e, Barendrecht)
3 Lee Quincy Cheuk-A-Lam (D, 19, 2e, FC Omniworld)
4 Sander Schreuder (D, 19, 2e, eigen jeugd)
5 Damiën Vereecken (V, 24, 3e, Papendrecht)
6 Leon van Dalen (V, 30, 2e, TOP Oss)
7 Danny Versluis (V, 27, 5e, Barendrecht)
8 Ivar Eltenberg (V, 24, 3e, DOTO)
9 Antoine Wellens (V, 27, 1e, KFC Lille)
10 Brian Berends (V, 20, 2e, RBC Roosendaal)
11 Gerson Rodrigues (V, 21, 1e, FC Den Bosch)
12 Joshua Brard (M, 23, 2e, LRC Leerdam)
13 Stefan van Dam (M, 26, 5e, TOP Oss)
14 Sander Barragan (M, 22, 1e, FC Dordrecht)
15 Jordey van Dam (M, 19, 1e, NAC Breda)
16 Wessel de Jager (M, 18, 1e, DOTO)
17 Brian Leons (M / A, 22, 2e, Barendrecht)
18 Giovanni Klaverweide (M / A, 25, 1e, Papendrecht)
19 Ramon Ouwehand (M / A, 19, 1e, FC Dordrecht)
20 Jessey Soares (M / A, 22, 1e, TOGR)
21 Youri Petrov (A, 35, 2e, FC Volendam)
22 Henk Roeland (A, 29, 1e, Capelle)
23 Bryan Brard (A, 21, 1e, Vitesse)

Er komt vermoedelijk nog een aanvaller bij uit het betaald voetbal. Verder zijn er stageplaatsen voor Stefan Lezer (verdediger uit A1), Sonny Schouten (middenvelder uit het 2e) en Alex Munveneza (aanvaller van FC Dordrecht A1, ex-ASWH).
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 juni 2009 @ 22:16:53 #130
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_69617838
Nick Snater speelt komend seizoen bij ons (HBC) !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:12:33 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69640300
Nou MM, kom er maar in .
Wel een goede aanwinst lijkt me!
pi_69643491
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Bjoro het volgende:
Nick Snater speelt komend seizoen bij ons (HBC) !
Dinsdag zou hij nog stoppen!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:04:41 #133
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_69646922
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dinsdag zou hij nog stoppen!
maar wij spelen op zondag

maar in de 3e klasse gaan voetballen (wellicht met maar 1x trainen) is toch (bijna) hetzelfde als stoppen, voor jongens van dat niveau ?
256 goals !
pi_69648791
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef Bjoro het volgende:

[..]

maar wij spelen op zondag

maar in de 3e klasse gaan voetballen (wellicht met maar 1x trainen) is toch (bijna) hetzelfde als stoppen, voor jongens van dat niveau ?
Jullie betalen ook niet denk ik?

Maar je hebt gelijk. Nick is trouwens een aardige gozer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_69674836
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef BVO het volgende:
Nou MM, kom er maar in .
Wel een goede aanwinst lijkt me!
Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3

Gorré is zeker een goede voetballer en een goede gozer. Maar hij heeft al sinds september 2007 geen wedstrijd meer gespeeld. Het idee is dan ook dat hij eerst rustig fit moet zien te worden en Jack heeft hem toegezegd dat hij dan mag aansluiten bij het eerste. Ik hoop van harte voor Roël dat dat lukt, maar dat is dus nog maar afwachten.

DOTO binnenkort een vergadering over de naheffing van de fiscus trouwens. Trainer Gijs Zwaan heeft wel bijgetekend.

En gisteren de fotosessie met de nieuwe selectie gehad. Was gezellig. Ook op de foto gegaan voor die voetbalkaartjes, zoals die van de Vogels en Spakenburg al op de markt waren.

http://forums.aswh.nl/showthread.php?t=135 trouwens voor een overzicht.

En KingRa, wat betreft de prijs... De eerstkomende ASWH - RBB / RBB - ASWH?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:38:08 #136
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_69675831
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Jullie betalen ook niet denk ik?

Maar je hebt gelijk. Nick is trouwens een aardige gozer.
serieus niet...althans dat wordt overal beweert.

En ik hoop dattie van een biertje houdt, dan ligt hij al snel goed in de groep !
256 goals !
pi_69776088
Volendam neemt speler van Lisse op proef

Zou een mooie stap voor hem zijn. Misschien weet Lissov er meer van?

Wij vandaag tegenvallend gepresteerd op het onder 23 toernooi in Heerjansdam. Veel spelers die toch op hun tandvlees bleken te lopen. Geen goal gescoord en dus ook geen duel gewonnen. Gek genoeg ging het tegen de beste ploeg, de latere winnaar Barendrecht, qua spel ook het best.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:09:39 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69776137
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is nou niet echt nieuws hoor... Zie Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 3
Voor jou niet, voor mij wel .

Sandvliet speler van het jaar trouwens! Voor Van Zwieteren en Lodder.
Ik mis toch Alex van Dommelen.
pi_69776806
Apart ja, had Sandvliet niet verwacht daar.

Ik ga straks naar de kantine, feestavond en de verkiezing van de speler v/h jaar, al weet ik de uitslag al. Maar dat mag de pret niet drukken.
www.thuisuiteten.nl
pi_69777546
In de VI van deze week las ik nog een goede grap van die clown van Nieuw-Zuid. Chima Onyeike beweert dat er toch wel 10 spelers van QB bij de beste spelers van de Hoofdklasse A horen...ongelofelijk, met die gedachte zullen ze ook volgend jaar niet in de top-5 eindigen. Ik kan me niet voorstellen dat er van de huidige QB-selectie ook maar 1 speler in aanmerking komt voor een basisplaats bij RBB...
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
  zondag 7 juni 2009 @ 10:34:33 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69788301
Met LRC reeds geplaatst voor de finale heb ik toch een beetje het gevoel dat dinsdag al de finale van de beker is, met Barendrecht - Harkemase Boys. Die zouden beiden LRC moeten kunnen kloppen.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:03:13 #142
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69796889
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:04 schreef KingRa het volgende:
In de VI van deze week las ik nog een goede grap van die clown van Nieuw-Zuid. Chima Onyeike beweert dat er toch wel 10 spelers van QB bij de beste spelers van de Hoofdklasse A horen...ongelofelijk, met die gedachte zullen ze ook volgend jaar niet in de top-5 eindigen. Ik kan me niet voorstellen dat er van de huidige QB-selectie ook maar 1 speler in aanmerking komt voor een basisplaats bij RBB...
Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB en daar had Quick Boys ook niet echt een topper lopen. Misschien dat Martha op één van de vleugels had kunnen spelen, is niet minder dan Ascencion, Leitoe of Cairo lijkt me. Van Beelen is ook goed, maar past niet op het middenveld van RBB qua speelstijl.

@BVO: LRC heeft best een aardige ploeg, maar normaliter zou Barendrecht of Harkema wel van ze moeten kunnen winnen natuurlijk.

Capelle won gisteren de AD / RD Cup, door Strijen met 2-0 te kloppen in de finale. Henk Roeland maakte beide goals!

En onze speler van het jaar is ook officieel bekend:
quote:
Joshua Brard speler van het jaar

Gisteravond tijdens de gezellige feestavond in de kantine van ASWH werd ook de speler van het jaar bekend gemaakt. De supportersclub had ook dit seizoen weer een verkiezing georganiseerd. Wekelijks konden de rapporteurs op hun formulier de spelers cijfers toekennen. Deze werden door Cees van Heeren vervolgens allemaal verwerkt en daar rolde dan een gemiddelde uit. Om in aanmerking te komen voor een klassering in de eindrangschikking, diende een speler in minimaal 2/3 van het aantal duels beoordeeld te zijn. Een beoordeling krijg je pas na 45 minuten of meer. Uiteindelijk kwamen negen spelers tot voldoende wedstrijden.

Bas Lagendijk, de voorzitter van de supportersclub, liep de lijst eerst af van nummer negen tot en met vier. Daarna was het zover, het podium werd bekend gemaakt. Op de derde plaats eindigde Damiën Vereecken (3e foto), vorig jaar nog winnaar. Opnieuw een notering in de top drie dus voor de rechtsback, die hier zeer tevreden mee was. Jacob van den Belt (2e foto), de betrouwbare goalie, eindigde op de tweede plaats. Naar eigen zeggen was dit geen goed teken, maar de aanwezige supporters vonden dat Jacob deze plek dik verdiend had.

De winnaar werd Joshua Brard. De 23-jarige Ambachter, die afgelopen zomer terugkeerde bij ASWH, speelde zich al snel in de basis en werd met zijn instelling en gedreven spel al snel populair bij de supporters. Zij waardeerden zijn spel met het hoogste gemiddelde. De vakantie vierende Joshua kon helaas zijn prijs niet zelf in ontvangst nemen, maar daar had Bas al wat op bedacht. Hij had de stoute schoenen aangetrokken en was langs gegaan bij de ouders van Joshua. Deze vonden het erg leuk om de prijs in ontvangst te nemen en zodoende kon de prijs toch overhandigd worden. Uiteraard memoreerde Bas nog even aan het rijke Feyenoord-verleden van Stanley Brard.

De totale uitslag van de speler van het jaar verkiezing 2008/09:

1. Joshua Brard 7.033
2. Jacob van den Belt 6.896
3. Damiën Vereecken 6.649
4. Leon van Dalen 6.500
5. Stefan van Dam 6.484
6. Ferry van Lare 6.468
7. Youri Petrov 6.426
8. Brian Leons 6.191
9. Ivar Eltenberg 6.070
En enkele foto's:

www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 juni 2009 @ 16:22:44 #143
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69797609
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef methodmich het volgende:

Rechtsback lijkt me de zwakste schakel bij RBB
Zijn opvolger loopt al rond, Jos van Beuningen is een goede rechtsback. Hij speelde gisteren heel goed!

En is overal de speler van het jaar nu bekend? Hier heeft Bennie van Noord de eerste Gouden Ui gewonnen, Joost Kuhlmann werd tweede en Danny van der Vijver derde,

Hier nog een kort filmpje

[ Bericht 16% gewijzigd door uitje4life op 07-06-2009 16:29:27 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 7 juni 2009 @ 16:26:44 #144
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69797778
Van Capelle, Noordwijk en Scheveningen weet ik nog niets. Excelsior M en ARC ook niet. Heerjansdam doet er niet aan.

ASWH: Joshua Brard
Barendrecht: Jermaine Sandvliet
DOTO: Driss El-Akchaoui
Katwijk: Arie Jonker
FC Lisse: Ronald Breinburg
Quick Boys: Hendrik van Beelen
Rijnsburgse Boys: Bennie van Noord
Ter Leede: Thomas Waasdorp en Raydell Kewal
www.thuisuiteten.nl
pi_69836063
Capelle inmiddels ook bekend en wel de stoppende Alex van Duijvenbode.

Zie overigens ook http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=788
www.thuisuiteten.nl
pi_69874891
Barendrecht staat bij rust met 2-1 voor in de halve finale van de beker tegen Harkemase Boys.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:36:28 #147
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69875256
Goed nieuws! Kon niet gaan, net thuis en nog erg druk, baal ik toch wel even van.
pi_69875304
Begreep van iemand die er is dat ze bij vlagen erg goed spelen. Alex van Dommelen en Van Wetten als doelpuntenmakers, al kon die van Van Wetten ook een eigen goal zijn. Gerucht gaat dat de finale eventueel ook op de Molenwei zal zijn, als Barendrecht dus inderdaad wint vanavond. Zou leuk zijn.

Nieuwe selectie Noordwijk, met veel doorstromende jeugd, trouwens: http://www.vvnoordwijk.com/index.php?option=com_content&task=view&id=818&Itemid=1
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:40:20 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69877687
5-1 !

Finale zaterdag op een - vanwege renovatie - bijveld bij LRC lees ik?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:23:08 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69879479
Ah, finale is bij Schelluinen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')