ziet er keurig uit !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ah, de pasfoto's zijn ook bijgewerkt.
Klik hier voor een overzicht van onze nieuwe selectie.
Dat je dat niet weet, dat wist ik al 2 wekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:00 schreef uitje4life het volgende:
Ik lees net via hyves dat Dennis Groot zijn knie heeft beschadigd met zijn andere favoriete sport: honkbal. Dinsdag heeft hij een mri-scan, de maandag erna de uitslag. Hij hoopt zelf tegen Argon weer fit te zijn, maar dat zou natuurlijk allemaal na de scan kunnen veranderen, zowel positief als negatief... Afwachten dus!
En dat post je niet ff?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet, dat wist ik al 2 weken![]()
Ja, al las ik ook ergens de 14e, maar ik houd het toch op 15 juli.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:43 schreef uitje4life het volgende:
wanneer is die deadline eigenlijk? Iets van 15 juli toch?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:40 schreef methodmich het volgende:
DOTO krijgt er ook nog één.
Sardar en Heije naar Rijnsburgse Boys
Sardar altijd een leuke speler, hopelijk is hij helemaal gezond na al het gedoe na die hersenschudding.
Zo begin augustus maar eens een topic voor komend seizoen aanmaken.
Volgende week zaterdag, 25ste dus ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:25 schreef methodmich het volgende:
En we zijn weer begonnen met trainen.
Met vrijwel een complete groep, dus dat begint goed. Volgens mij zijn we zo ongeveer de eerste in de hoofdklasse A en misschien wel bijna landelijk. Wanneer beginnen de andere teams zo ongeveer? Zag dat de meesten rond de 25e starten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |