abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 15:03:40 #153
252793 _Mr.T_
Why so serious?
pi_68203903
dikke mensen op de fiets is ook zoiets, het ziet er ook niet uit, zo'n dikke reet die over het zadel heen puilt.

aan de andere kant, ze doen het tenminste! beter dan in de auto of op de scooter.

respect voor dikke mensen die er wat aan willen doen, en niet de hele dag thuis blijven
Een optimist denkt dat dit de beste wereld der werelden is. Een pessimist vreest dat dit waar is.
pi_68204110
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef _Mr.T_ het volgende:
dikke mensen op de fiets is ook zoiets, het ziet er ook niet uit, zo'n dikke reet die over het zadel heen puilt.

aan de andere kant, ze doen het tenminste! beter dan in de auto of op de scooter.

respect voor dikke mensen die er wat aan willen doen, en niet de hele dag thuis blijven
ik moet zeggen dat ik nou niet bepaald veel dikkerds actief zie zijn op fiets, hardlopen of sportschool.
deden ze dat maar wat vaker ...

vind het in de zomer altijd gruwelijk lelijk als ze strakke korte kleding gaan dragen....
pi_68204200
Het is louter positief! Bekijk het zo:

Aan de ene kant is het fijn omdat het wel dergelijk effect kan hebben, ik heb van die walvissen die bij binnenkomst de hele sportschool in schaduw wierpen in de loop der maanden (heb 12 maanden bij 'n sportschool gezeten ofzo) een vrijwel appetijtelijk fysique zien verkrijgen. Dan kan ik oprecht blij voor ze zijn.

Verder was het voor mijzelf als sporadisch gymbezoeker keer op keer erg aangenaam om mijzelf te vergelijken met hun. Gezien ik nooit het sixpack of de bilspieren als staalkabels heb bereikt daar, en mijn conditie altijd dat van een astmatische schildpad is gebleven had ik toch nog een aanzienlijk grote groep mensen die me deden denken "Maar ik ben tenminste niet dik".
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68208544
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef MarMar het volgende:
Wat ik veel gekker vind, zijn die patsers in de sportschool met heule dikke armen, maar iele miezerige beentjes die de legpress toch echt een gaatje of vier lager moeten zetten als ze na mij gaan

Zien ze dat nou zelf niet?
Dat zijn ook de beachboys, die doen niets aan de benen. Of ze gooien het gewicht wat omlaag, maar het aantal herhalingen en sets omhoog - kan je niet veel van zeggen. Hoeveel legpress je?

Ik heb wel respect voor corpulente mensen in de sportschool.
  maandag 20 april 2009 @ 17:51:18 #157
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68209582
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Koert het volgende:

[..]

Dat zijn ook de beachboys, die doen niets aan de benen. Of ze gooien het gewicht wat omlaag, maar het aantal herhalingen en sets omhoog - kan je niet veel van zeggen. Hoeveel legpress je?

klopt, je kan met relatief lichtere gewichten betere resultaten behalen! je moet alleen wel weten hoe
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68211729
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Niet echt. Voor puur afvallen is hardlopen echt niet het beste. Zwemmen/fietsen/crosstrainer + gewichtheffen is veel zinvoller omdat je daarmee je spieren kan versterken en je conditie kan verbeteren zonder meteen je gewrichten naar de klote te helpen. Maar hey, denk vooral dat hardlopen de beste methode is hoor.
Met hardlopen train je, net zoals met zwemmen ja, wel je hele lichaam. Eventueel wat krachttraining er naast (wat ik dus doe). Perfecte combo. Want ik heb geen zin om 3 keer per week naar het zwembad te gaan om tussen de bejaarden en mocro's mijn baantjes te trekken.

Gewoon met beleid 2 a 3 keer per week hardlopen met goed schoeisel en voldoende rust nemen tussen de sessies. Niks mis mee. Als jij daarmee je gewrichten naar de kloten helpt, dan ben je een üntermensch en moet je je vooral de rest van je leven voortbewegen in een electrische rolstoel. Kan er helemaal niks met je gebeuren.

Faalhaas!
pi_68220290
Aaah net mijn vieze vadsige lijf lekker getraind tussen allemaal nog vadserige mensen en mooiboys en grietjes die er zitten om te praten
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_68222158
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef shayolo het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat jullie in limburg zeggen
Zie ondertitel :)
pi_68225466
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Niet echt. Voor puur afvallen is hardlopen echt niet het beste. Zwemmen/fietsen/crosstrainer + gewichtheffen is veel zinvoller omdat je daarmee je spieren kan versterken en je conditie kan verbeteren zonder meteen je gewrichten naar de klote te helpen. Maar hey, denk vooral dat hardlopen de beste methode is hoor.
Zwemmen is te technisch om fatsoenlijk wat kcal te verbranden, beetje schoolslag aanklungelen zet geen zoden aan de dijk.

Hardlopen verbrandt het meeste kcal per tijdseenheid - en als je het goed opbouwt verneuk je je gewrichten niet.
pi_68225857
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Met hardlopen train je, net zoals met zwemmen ja, wel je hele lichaam. Eventueel wat krachttraining er naast (wat ik dus doe). Perfecte combo. Want ik heb geen zin om 3 keer per week naar het zwembad te gaan om tussen de bejaarden en mocro's mijn baantjes te trekken.

Gewoon met beleid 2 a 3 keer per week hardlopen met goed schoeisel en voldoende rust nemen tussen de sessies. Niks mis mee. Als jij daarmee je gewrichten naar de kloten helpt, dan ben je een üntermensch en moet je je vooral de rest van je leven voortbewegen in een electrische rolstoel. Kan er helemaal niks met je gebeuren.

Faalhaas!

This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
pi_68226088
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Onzin. Door met gewichten te trainen, krijg je meer spiermassa. Daardoor verhoog je je stofwisseling waardoor je lichaam ook in rust meer calorieën verbtandt. Onterechte klacht dus.
Ligt aan het aantal reps, als je lichte gewichten gebruikt en 20 reps per set maakt, is het wel degelijk goed voor afvallers.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:24:39 #164
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68227276
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Faalhaas!
Mooi om te zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Faalhaas.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:32:28 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68227372
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Dan krijg je alleen maar huisvrouwen met vlotte kapsels die zich nog steeds jong voelen.
in leggings met muffin tops
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:34:42 #166
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_68228532
Dit topic zit vol met elkaar repeterende mensen
pi_68228923
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Koert het volgende:

[..]

3x15 50kg deed ik.
pi_68228952
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doen al die dikke mensen toch in de sportschool. Snappen ze nou echt niet dat, op de wijze dat zij sporten, het echt geen fuck uit maakt hoeveel ze aan van die sneue oefeningen doen? Ga gewoon thuis zitten met je junkfood en laat eens wat meer ruimte over voor chicks!

Bij David Loyd zie je die paupers niet maarja dat kost geld en dat heb jij niet
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:54:21 #169
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_68228961
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

3x15 50kg deed ik.
Losse stang / Stang in rek / Op een apparaat? Als je 50kg op een apparaat doet kan je net zo goed gewoon gaan hurken en weer opstaan..doe je nog meer ook en de beweging is natuurlijker.
pi_68230181
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Losse stang / Stang in rek / Op een apparaat? Als je 50kg op een apparaat doet kan je net zo goed gewoon gaan hurken en weer opstaan..doe je nog meer ook en de beweging is natuurlijker.
Anders lees je even terug waar het over gaat.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

3x15 50kg deed ik.
Oke, dan zijn de mannetjes na jou idd slap. Van een man mag je wel verwachten dat-ie 50kg kan legpressen. Voor jou lijkt t me wel mooi gewicht
pi_68231498
Al die Foksporthelden hier, trouwens Ook iemand die gewoon niet sport en in plaats daarvan in een bar hangt? Ik voel me zo ongezond hierdoor
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_68232263
Wat heb ik mogen leren op de sportschool sinds ik nu een jaar of wat lid ben?

1) Dikke mensen zijn vaak behoorlijk sterk

2) Luide mensen weer niet

3) Er werken altijd mooie meisjes achter de balie

4) En iedere tien minuten is er een andere gozer die een poging doet ze te versieren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')