ik moet zeggen dat ik nou niet bepaald veel dikkerds actief zie zijn op fiets, hardlopen of sportschool.quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef _Mr.T_ het volgende:
dikke mensen op de fiets is ook zoiets, het ziet er ook niet uit, zo'n dikke reet die over het zadel heen puilt.
aan de andere kant, ze doen het tenminste! beter dan in de auto of op de scooter.
respect voor dikke mensen die er wat aan willen doen, en niet de hele dag thuis blijven
Dat zijn ook de beachboys, die doen niets aan de benen. Of ze gooien het gewicht wat omlaag, maar het aantal herhalingen en sets omhoog - kan je niet veel van zeggen. Hoeveel legpress je?quote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef MarMar het volgende:
Wat ik veel gekker vind, zijn die patsers in de sportschool met heule dikke armen, maar iele miezerige beentjes die de legpress toch echt een gaatje of vier lager moeten zetten als ze na mij gaan
Zien ze dat nou zelf niet?
klopt, je kan met relatief lichtere gewichten betere resultaten behalen! je moet alleen wel weten hoequote:Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Koert het volgende:
[..]
Dat zijn ook de beachboys, die doen niets aan de benen. Of ze gooien het gewicht wat omlaag, maar het aantal herhalingen en sets omhoog - kan je niet veel van zeggen. Hoeveel legpress je?
Ik heb wel respect voor corpulente mensen in de sportschool.
Met hardlopen train je, net zoals met zwemmen ja, wel je hele lichaam. Eventueel wat krachttraining er naast (wat ik dus doe). Perfecte combo. Want ik heb geen zin om 3 keer per week naar het zwembad te gaan om tussen de bejaarden en mocro's mijn baantjes te trekken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet echt. Voor puur afvallen is hardlopen echt niet het beste. Zwemmen/fietsen/crosstrainer + gewichtheffen is veel zinvoller omdat je daarmee je spieren kan versterken en je conditie kan verbeteren zonder meteen je gewrichten naar de klote te helpen. Maar hey, denk vooral dat hardlopen de beste methode is hoor.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef shayolo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jullie in limburg zeggen
Zwemmen is te technisch om fatsoenlijk wat kcal te verbranden, beetje schoolslag aanklungelen zet geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet echt. Voor puur afvallen is hardlopen echt niet het beste. Zwemmen/fietsen/crosstrainer + gewichtheffen is veel zinvoller omdat je daarmee je spieren kan versterken en je conditie kan verbeteren zonder meteen je gewrichten naar de klote te helpen. Maar hey, denk vooral dat hardlopen de beste methode is hoor.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met hardlopen train je, net zoals met zwemmen ja, wel je hele lichaam. Eventueel wat krachttraining er naast (wat ik dus doe). Perfecte combo. Want ik heb geen zin om 3 keer per week naar het zwembad te gaan om tussen de bejaarden en mocro's mijn baantjes te trekken.
Gewoon met beleid 2 a 3 keer per week hardlopen met goed schoeisel en voldoende rust nemen tussen de sessies. Niks mis mee. Als jij daarmee je gewrichten naar de kloten helpt, dan ben je een üntermensch en moet je je vooral de rest van je leven voortbewegen in een electrische rolstoel. Kan er helemaal niks met je gebeuren.
Faalhaas!
Ligt aan het aantal reps, als je lichte gewichten gebruikt en 20 reps per set maakt, is het wel degelijk goed voor afvallers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onzin. Door met gewichten te trainen, krijg je meer spiermassa. Daardoor verhoog je je stofwisseling waardoor je lichaam ook in rust meer calorieën verbtandt. Onterechte klacht dus.
Mooi om te zien dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Faalhaas.quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met hardlopen train je, net zoals met zwemmen ja, wel je hele lichaam. Eventueel wat krachttraining er naast (wat ik dus doe). Perfecte combo. Want ik heb geen zin om 3 keer per week naar het zwembad te gaan om tussen de bejaarden en mocro's mijn baantjes te trekken.
Gewoon met beleid 2 a 3 keer per week hardlopen met goed schoeisel en voldoende rust nemen tussen de sessies. Niks mis mee. Als jij daarmee je gewrichten naar de kloten helpt, dan ben je een üntermensch en moet je je vooral de rest van je leven voortbewegen in een electrische rolstoel. Kan er helemaal niks met je gebeuren.
Faalhaas!
in leggings met muffin topsquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar huisvrouwen met vlotte kapsels die zich nog steeds jong voelen.
3x15 50kg deed ik.quote:Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Koert het volgende:
[..]
Dat zijn ook de beachboys, die doen niets aan de benen. Of ze gooien het gewicht wat omlaag, maar het aantal herhalingen en sets omhoog - kan je niet veel van zeggen. Hoeveel legpress je?
Ik heb wel respect voor corpulente mensen in de sportschool.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doen al die dikke mensen toch in de sportschool. Snappen ze nou echt niet dat, op de wijze dat zij sporten, het echt geen fuck uit maakt hoeveel ze aan van die sneue oefeningen doen? Ga gewoon thuis zitten met je junkfood en laat eens wat meer ruimte over voor chicks!
Losse stang / Stang in rek / Op een apparaat? Als je 50kg op een apparaat doet kan je net zo goed gewoon gaan hurken en weer opstaan..doe je nog meer ook en de beweging is natuurlijker.quote:
Anders lees je even terug waar het over gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Losse stang / Stang in rek / Op een apparaat? Als je 50kg op een apparaat doet kan je net zo goed gewoon gaan hurken en weer opstaan..doe je nog meer ook en de beweging is natuurlijker.
Oke, dan zijn de mannetjes na jou idd slap. Van een man mag je wel verwachten dat-ie 50kg kan legpressen. Voor jou lijkt t me wel mooi gewichtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |