10 mei mogen ze wel 3 uur zendtijd plannen als ze dan ook nog eens beelden van het feest van AZ willen uitzenden + nog eens 9 wedstrijden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:43 schreef GGMM het volgende:
Echt ongelooflijk mooie beelden van AZ zeg, prachtig.
Van mij mogen ze, maar ze houden die uitzending maar een uur, echt heel jammer.quote:Op zondag 26 april 2009 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
10 mei mogen ze wel 3 uur zendtijd plannen als ze dan ook nog eens beelden van het feest van AZ willen uitzenden + nog eens 9 wedstrijden.
Ik hoop op nog meer beeldenquote:Op zondag 26 april 2009 19:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, heb vorige week al zat van dat gehos gezien. Leuk hoor dat ze eens in de 28 jaar een titel pakken maar om dat nou 3x te gaan vieren EN in beeld te brengen
Heb je ook inhoudelijk nog iets toe te voegen?quote:Op zondag 26 april 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh weer van die ajax verongelijktheid, schei toch uit man.
Kom maar op! Joep Schreuder die weer continu voor lul staatquote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar ze houden die uitzending maar een uur, echt heel jammer.
Dus volgende week ook 9 wedstrijden in 1 uurquote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een uur is te kort idd. Bij de BBC of ARD is het anderhalf uur.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem joh, hij kan nooit objectief zijn dus een discussie met hem voeren is heel zinloos.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je ook inhoudelijk nog iets toe te voegen?
Ik dacht dat je serieuze kritiek had maar het is weer van dat gezeur dat het tegen ajax is en zo. Dat gehuil, kap daar toch eens mee, het maakt veel ajaxsupporters zo zielig. Altijd dat slachtoffergedrag. Laat dat nou maar aan de spelers over.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je ook inhoudelijk nog iets toe te voegen?
Dat lijkt me wel ja, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus volgende week ook 9 wedstrijden in 1 uur
Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar want dat lijkt me haast onmogelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt me wel ja, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Ja hoe verzint ie hetquote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Been gaat de politie bellen, want Nac steelt 3 punten in Nijmegen
Het gaat er niet om dat het Ajax is. Het gaat erom dat het volkomen subjectief is hoe die Vermeulen zich vandaag loopt te gedragen. Ik kan me ook kapot ergeren aan Jeroen Grueter, van wie ik liever al niet heb dat hij het zwemmen verslaat. Toevallig zat Vermeulen vandaag bij Ajax en niet bij fucking Bal op het Dak 3, dus als ik iets van Vermeulen vind op dit moment, vind ik dit op basis van wat Studio Sport zojuist heeft uitgezonden. Dat was Ajax - AZ. Dus doe nu niet zo dom. Als je me een beetje kent weet je dat ik helemaal niet zeur over media/publicaties die anti-Ajax zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je serieuze kritiek had maar het is weer van dat gezeur dat het tegen ajax is en zo. Dat gehuil, kap daar toch eens mee, het maakt veel ajaxsupporters zo zielig. Altijd dat slachtoffergedrag. Laat dat nou maar aan de spelers over.
Maar ga maar rukken op Leo Driessen die meestal bijna gaat huilen als Ajax een tegendoelpunt krijgt.
Verslaggevers zijn altijd subjectief. Is niks mis mee.quote:Op zondag 26 april 2009 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het Ajax is. Het gaat erom dat het volkomen subjectief is hoe die Vermeulen zich vandaag loopt te gedragen. Ik kan me ook kapot ergeren aan Jeroen Grueter, van wie ik liever al niet heb dat hij het zwemmen verslaat. Toevallig zat Vermeulen vandaag bij Ajax en niet bij fucking Bal op het Dak 3, dus als ik iets van Vermeulen vind op dit moment, vind ik dit op basis van wat Studio Sport zojuist heeft uitgezonden. Dat was Ajax - AZ. Dus doe nu niet zo dom. Als je me een beetje kent weet je dat ik helemaal niet zeur over media/publicaties die anti-Ajax zijn.
Maar ik hoor net een reden voor het gedrag van Vermeulen en als die reden binnenkort wordt bewaarheid, is meteen duidelijk waarom er is gezegd wat er werd gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |