quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De zijn de bazen ja, hehe.
Vermeulen heeft de leiding, zal maar zeggen.
Jawel. Baas van de commentatoren.quote:
Maar dus niet baas van de NOS of van Studio Sport. Hij is chef voetbal.quote:
eerlijk gezegd dacht ik ook dat ze eerst FC Groningen zouden uitzenden maar toen kwam toch Vitesse.quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
Ik dacht dat ze op basis van de ranglijst de samenvattingen zouden laten zien?
Ik denk dat 6-1 leuker is om naar te kijken dan een 0-0quote:Op zondag 26 april 2009 19:32 schreef Garudo het volgende:
Ik dacht dat ze op basis van de ranglijst de samenvattingen zouden laten zien?
Als Chef Voetbal ben je redelijk hoog bij de NOS, zeker als dit het topic is dat over de NOS en haar voetbaluitzendingen gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dus niet baas van de NOS of van Studio Sport. Hij is chef voetbal.
Wat deed hij trouwens fout als commentator bij Ajax AZ?
hij heeft elke week dezelfde tekstenquote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn coaches van Utrecht meestal zo vervelend en verongelijkt?
Dat ontken ik ook niet, was alleen verbaasd dat ie ineens de baas was, maar das dus niet zoquote:Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Chef Voetbal ben je redelijk hoog bij de NOS, zeker als dit het topic is dat over de NOS en haar voetbaluitzendingen gaat.
ja, niks opgevallen. vertelquote:Heb je de samenvatting gezien?
Een voorbeeldje. Die vrije trap van Urby en AZ maakt hands. Zegt Vermeulen dat Ajax 'weer om een penalty zeurt'. Ten eerste was het overduidelijk bestrafbaar hands, ten tweede werd die handsbal minstens vijf meter buiten de zestien gemaakt en zeurde Ajax helemaal niet om een penalty.quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, was alleen verbaasd dat ie ineens de baas was, maar das dus niet zo
[..]
ja, niks opgevallen. vertel
Is leuk om te zien als AZ supporter en als neutrale touschouwer.quote:Op zondag 26 april 2009 19:39 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
Hoeveel huldigingen gaan we nou nog van dat AZ zien?
Oh weer van die ajax verongelijktheid, schei toch uit man.quote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een voorbeeldje. Die vrije trap van Urby en AZ maakt hands. Zegt Vermeulen dat Ajax 'weer om een penalty zeurt'. Ten eerste was het overduidelijk bestrafbaar hands, ten tweede werd die handsbal minstens vijf meter buiten de zestien gemaakt en zeurde Ajax helemaal niet om een penalty.
Naja, heb vorige week al zat van dat gehos gezien. Leuk hoor dat ze eens in de 28 jaar een titel pakken maar om dat nou 3x te gaan vieren EN in beeld te brengenquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is leuk om te zien als AZ supporter en als neutrale touschouwer.
Als er geen aandacht aan wordt besteed is het ook niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |