Ja, dat is wel een voordeel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:14 schreef PimBorne het volgende:
Dat ging mooi vandaag in de SGMm vanmorgen naar Enschede, stuk stiller dan die oude treinen
zeker op hogere snelheid (120 km/h ofzo) is de SLT een stuk sneller dan die rammelende SGMm'squote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een voordeel.
Ik vind de SLT net iets stiller.
Ik denk, gezien algemene natuurwetten e.d., dat een SLT bij 120km/h even snel is als een SGMm die 120km/h rijdt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
zeker op hogere snelheid (120 km/h ofzo) is de SLT een stuk sneller dan die rammelende SGMm's
Anders verklein je je foto even tot een acceptabele groottequote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
SGMm te Almelo de Riet
[ afbeelding ]
De 1774 en de 1747 te Hengelo
Sorry dat de kwaliteit niet al te best is, de foto is gemaakt met me mobiel
Elk wissel moet minimaal eenmaal per 24 uur bereden worden, anders werkt het mogelijk niet goed meerquote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Heef toch geen zin bij ATB-NG? Die werken met bakens?
SAPSAN, de Velaro RUS.quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Charango het volgende:
SGMm in Twente, past wel. Vooral op het gedeelte Wierden-Enschede is de naam StadsGewestelijkMaterieel wel toepasselijk.
[ afbeelding ]
¿Qué es?
Een Belgische ICE of zo?
Die is momenteel actief van Moskou naar Sint Petersburg en Nizny Novgorod als ik het goed heb.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SAPSAN, de Velaro RUS.
Mij evengoed een raadsel waarom juist DIE plaat erbij moest, maar okee![]()
De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uitquote:Op maandag 20 april 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, zo'n wijzigingsblad![]()
Met NS vooruit in de tijd, Plan V vervangen door SGMm
[ afbeelding ]
Met connexxion daarentegen TERUG in de tijd, Protos vervangen door... Plan V
[ afbeelding ]
Nothing's changed...... really
Misschien is er niet genoeg SGMm-III beschikbaar, bijvoorbeeld omdat de instroom van SLT nog niet zo hard gaat als gehoopt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uit![]()
Het is niet handig om een eilandbedrijfje mat'64 of SGMm-II's te hebben, daarom rijden er toch SGMm-III's. De lijn Ede=Wageningen-Arnhem zie ik trouwens nog wel een keer overgaan naar Connexxion, doorgetrokken vanuit Amersfoort.quote:Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Technisch kunnen ze dus 330 zonder probleem. Maar nou het spoor nogquote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
De Sapsan kan momenteel slechts 250 km/h, met een upgrade zou dat zomaar 300 km/h kunnen worden (of iets hoger).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft er iemand een lijst met afkortingen van de bakken?
Zoals Bk enz...Ik zal niet weten wat het betekend
Merciquote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bak_(trein)
Er rijden zelfs een paar slagen VIRM-4quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Brembo het volgende:
[..]
De NS rijdt ook weer met mat '64 tussen Zp - Nm, voor uit![]()
Daarbij vind ik persoonlijk een behoorlijke overcapaciteit om met een SGM-3 een treindienst Ah-Ede Wageningen te doen...
Ah op die fiets dat spoor!quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elk wissel moet minimaal eenmaal per 24 uur bereden worden, anders werkt het mogelijk niet goed meer
Ja klopt, waar wordt SGMm dan onderhouden in Amsterdam of zo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Er rijden zelfs een paar slagen VIRM-4
[..]
Ah op die fiets dat spoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |