Hoe weten die mensen nou wáár ik uit ga stappen of ben ingestapt, laat staan dat ik op een bepaald station aan het overstappen ben?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij OOIT geturfd? Werd dat niet eens tijd?
30 Minuten wachten op Arnhemquote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En blijkbaar heeft het aanbesteden uiteindelijk ook nog voordelen![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen in dit topic zullen er minder blij mee zijn.quote:
In het weekend reden ze allang niet meer hoorquote:
Nou mooi spul hoor niks mis mee vooral plan t/vquote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef knars het volgende:
Het is nog altijd vele malen beter dan DD-AR/DDM en gereviseerde Plan T
Ze rijden er in zwolle nog mee.. kom net van het stationquote:Op zondag 19 april 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het weekend reden ze allang niet meer hoor
ICK in Zwolle?quote:Op zondag 19 april 2009 16:25 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ze rijden er in zwolle nog mee.. kom net van het station
icrm toch ook altijd maar 7 bakken toch terwijl ick er soms wel meer heeft of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef dennistd het volgende:
De enige overeenkomst tussen ICK en ICRm is volgens mij dat beiden blauw-gele rijtuigen zijn
ICRm heeft tussen Zwolle en Roosendaal zeven bakken ja: twee BAB-stammetjes en een BDsquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
icrm toch ook altijd maar 7 bakken toch terwijl ick er soms wel meer heeft of niet?
Sorry, maar anders kwam ik niet uit met de kruisingen in Eefde en Markeloquote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Geerd het volgende:
HEY niet stoppen in LC kan niet hey hoofdstad van de wereld (A)
Zet 't eens uit in een tijd-weg diagram? Da's ook leuk nl.quote:Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef dennistd het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag even zitten te prutsen op een extra trein van Zutphen naar Hengelo, en daarbij ook meteen een stoptrein naar Bentheim, met nieuw station in De Lutte. Resultaat: het kan, zie hieronder de uitwerking:
[ afbeelding ]
Dlt is de verkorting voor De Lutte en de nummers onderaan zijn spoornummers in Oldenzaal (daar zaten wat knelpunten namelijk)
Volgens mij hebben ze ook even veel assenquote:Op zondag 19 april 2009 16:38 schreef dennistd het volgende:
De enige overeenkomst tussen ICK en ICRm is volgens mij dat beiden blauw-gele rijtuigen zijn
Daar staat al wel wat ja, maar het overgrote deel gaat naar Nijmegen: http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=188quote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef Socios het volgende:
Er wordt ICK gestald in de tuin van Weert.
Nouja, de Dijksgracht staat al overvol op dit moment volgens mij. En als je dan toch ICK op Nijmegen neerzet, waarom dan niet meteen alles als er toch genoeg plek is. De wadlopers gaan ook nog wel snel weg denk ik, dus dan is er weer genoeg ruimte voor V'tjes.quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Blijkbaar hebben ze de Dijksgracht ergens anders voor nodig of zo?
Internet in de trein. Heeft de Thalys ook.quote:Op zondag 19 april 2009 17:39 schreef ReisT het volgende:
De oogst van een uurtje in Driebergen-Rijsenburg, naast natuurlijk een hele hoop virm en sgmm kwam gelukkig Railion ook een paar keer voorbij gereden.
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer voor raars op z'n neus?
quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internet in de trein. Heeft de Thalys ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |