Vriend van me werkt voor dat bedrijfquote:Op zondag 19 april 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad soms peilers in rode jasjes rondlopen, alleen ben ik de naam van het bedrijf vergeten.
Dezelfde genen aan wie ik weiger mijn vervoersbewijs te laten zienquote:Op zondag 19 april 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad soms peilers in rode jasjes rondlopen, alleen ben ik de naam van het bedrijf vergeten.
Daar is ook een stevige discussie over.quote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dezelfde genen aan wie ik weiger mijn vervoersbewijs te laten zien
Gut, en wat BEN je dan stoer hequote:Op zondag 19 april 2009 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dezelfde genen aan wie ik weiger mijn vervoersbewijs te laten zien
Okee. Volgende keer ga ik bij jou in de trein zitten als er geteld wordt. Want als jij dan de kaarten op zak houdt, is de trein sneller aan de overkant begrijp ikquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het tijdverspilling, meer niet
Wauw. Respectquote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
sneller niet, gemakkelijker (voor mij dan) wel
Dat trucje hadden ze een paar jaar geleden in Boxtel ook. Zat je in de stopper naar Eindhoven en dan moest je in Boxtel tien minuten wachten op de IC ofzo. En op de terugwas was het dan hetzelfde liedje, alleen was de wachttijd dan vijf minuten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb er eens mee zitten puzzelen. Als je de dienstregeling er speciaal voor aanpast kan het misschien net, maar de stoptrein moet dan wel in Wolfheze 5 minuten wachten om door de IC ingehaald te worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En blijkbaar heeft het aanbesteden uiteindelijk ook nog voordelen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk heb je, ik word ook zo strontziek van die lui dat ik steeds weer mijn werkzaamheden moet onderbreken, mijn vervoersbewijs uit mijn portomonnee moet pulken, wachten, en alles vervolgens dan weer moet opruimen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
sneller niet, gemakkelijker (voor mij dan) wel
Lijkt me wel.quote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik word ook zo strontziek van die lui dat ik steeds weer mijn werkzaamheden moet onderbreken, mijn vervoersbewijs uit mijn portomonnee moet pulken, wachten, en alles vervolgens dan weer moet opruimen.
Overigens vraag ik me af wat ze doen als je zegt "geen vervoersbewijs" te hebben, is daar ook een speciale scannercode voor?![]()
jaquote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens vraag ik me af wat ze doen als je zegt "geen vervoersbewijs" te hebben, is daar ook een speciale scannercode voor?![]()
Hoe weten die mensen nou wáár ik uit ga stappen of ben ingestapt, laat staan dat ik op een bepaald station aan het overstappen ben?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij OOIT geturfd? Werd dat niet eens tijd?
30 Minuten wachten op Arnhemquote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En blijkbaar heeft het aanbesteden uiteindelijk ook nog voordelen![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen in dit topic zullen er minder blij mee zijn.quote:
In het weekend reden ze allang niet meer hoorquote:
Nou mooi spul hoor niks mis mee vooral plan t/vquote:Op zondag 19 april 2009 14:02 schreef knars het volgende:
Het is nog altijd vele malen beter dan DD-AR/DDM en gereviseerde Plan T
Ze rijden er in zwolle nog mee.. kom net van het stationquote:Op zondag 19 april 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het weekend reden ze allang niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |