watquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:51 schreef sappo het volgende:
[..]
as ze me goud zouden geven om haar te neuken zouk nog zeggen; kanker op met je goud!
Helaas.....nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
Of afgestampt .quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zou TS al aangestampt zijn ondertussen?
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijnquote:
Ach ja, ik weet niet of ze kan pijpen maar ze kan vast wel iets lekkers doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijn
Jij bent hier de mod hoorquote:
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.quote:
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.
whehehehequote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
Whehe.quote:
Ik heb de laatste paginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kun je ook schaamliplezen?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste vaginas niet eens gelezen. Ik las of ik al geneukt ben en dat ik in andere topics post.
Whut?quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Rots het volgende:
Volgens mij zitten ze achter de schermen al te rellen en laten ze ons erbuiten. Ze gunnen ons ook niks hier he.
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut?MASD heeft mij nooit gemogen hoor, achter en voor de schermen niet. Hij moet me ook altijd komen opzoeken om dat te vertellen. Oh well, to each their own
Prima KLB topic.quote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef sappo het volgende:
[..]
Hmm, als ik eens dit topic doorlees vanaf het begin zijn er wel meer die er zo over denken als MASD.![]()
Maar laten we eens evaluren, wat vind je zelf nu van je eigen topic?
Ik heb zo het idee dat hij wel meerdere mensen niet mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Iemand moet je uit dat knuffelige roze wereldje waar je in vast zit helpen. My pleasure.
Show me some ballen in beilen,quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
En daar niet verder mee durft te gaan
SHOW SOME BALLS, GODDAMNIT
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Same old same oldquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef sappo het volgende:
[..]
Show me some ballen in beilen,
Eigenlijk heb je niks te klagen toch? niet geneukt maar wel goed gespankt op dit forum., ook lekker toch?
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's makenquote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik krijg van Hara altijd het idee dat ze zo pretentieus als de pest is, heel zelfverzekerd op FOK! maar vanavond weer peinzend in bed te kettingroken.
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst hadquote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
F5 dit topic niet eens zo snel, ik wil combo's maken
Je gunt het me gewoon niet hè?!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag het omdat ik die voorgaande post geplaatst had
Blijkbaar!quote:Op zondag 19 april 2009 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik moest lachen. Is dit het baggertopic voor vanavond?
Wat lief dat je nu zo matig bent in je uitspraken, ben je bang dat je hier verscheurt gaat worden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. We zullen er nooit achterkomen.
Ik houd mijn hart vastquote:Op zondag 19 april 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, als ik nog een d/t-fout zie spam ik het topic vol met liedjes van Thomas Berge.
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.quote:
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".quote:
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ze weet dat ze labiel is en geen goede comeback kan verzinnen.
Jij hatd ons toch verlatden?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ik ga al.quote:
"Bedoeld" is een grap, toch?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker "Ik houdt mijn hard vast?".
Ohoh.quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het ook, ze heeft haar electrische tandeborstel al in de ring gegooid en beantwoord alleen minder bedreigende reacties.
Oeps, zou ze gebruik maken van deze opening?quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Bedoeld" is een grap, toch?
[..]
Ohoh.
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Bergequote:
Welke fouten, Hara?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Anders gaan ze me slaan om gastmoddenquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef Rots het volgende:
Harajuka waarom laat je dit baggertopic open?
Och meisje toch, kun je het niet alleen af?quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de fouten ook nog meenemen en 't is vanaf nu alleen maar Thomas Berge
Meedoen?quote:Op maandag 20 april 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
Ah, slowchat. Zoals elk ander topic waar je in post.
Nee man.quote:
A Piece of Strangequote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee man.Ik heb net mijn CunninLynguists discografie binnen.
Huhquote:Ik ga even een uurtje op het station staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 20 april 2009 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Huh?
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Da's wel tof, ja.quote:Op maandag 20 april 2009 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, zo afspelen uit mijn mobiel en blowen enzo en net doen of ik bij die hangallochtonen hoor.
Ik bel Priscilla wel weetje. Die is altijd wel in voor mijn penis. Als je weet wat ik bedoel hehehehe.quote:Op maandag 20 april 2009 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel tof, ja.
Jammer alleen dat er nu niet zoveel van die sletjes zijn
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.quote:
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:57 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik stel voor om dit gehele topic te deleten om concensus te berijken en te behouden voor de mods onderling.
Ik stel voor dat je eens terugleest en ziet dat ik het niet was die 24 uur later nog dat topic actief heeft gehouden. Ik heb hier de gehele dag niet gepost.quote:Op maandag 20 april 2009 16:59 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eens stopt met dit topic steeds mn AT in te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |