In ieder geval neergeknuppeld ja. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Vooral wildplassers moeten kapot geschoten worden.
Je denkt dat je met gesprekken de aso's en allochtonen (oeps, nieuwe nederlandersquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet links.Vind je alleen een béétje overdreven reageren.
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en zo krijg je dus een politiestaat.
denk even door man, kiddie.
Ga verder niet eens inhoudelijk op je reageren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:09 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Je denkt dat je met gesprekken de aso's en allochtonen (oeps, nieuwe nederlanders) in het gareel kunt houden?
Denk dat als je dat vindt, dat je zeker een linkse bal bent.
Nee, zo'n linkse rakker als jij zou eens inhoudelijk reagerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga verder niet eens inhoudelijk op je reageren.
Hoezo? Een wet hoeft toch niet te voorzien in het wel en wee van relschoppers? Gedraag je, en anders een muilpeer van gummi. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is een kogel in zn knie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Nogmaals, ik ben niet links. Vreemd mannetje ben jij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:11 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee, zo'n linkse rakker als jij zou eens inhoudelijk reageren
alsof jij nooit een keer de wet verbroken hebt, wat zit je nou allemaal te brabbelen jongen echt, zo ontstaan dictaturen, lugubere praktijken, corruptie en een verkeerd machtsevenwicht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.
Mensen die de wet breken zouden eens moeten nadenken.
Denk je hier maar eens over na.
(maar goed, aan je user icon valt al af te lezen dat we hier te maken hebben met zo'n linkse rakker)
Jij denkt dat die politiemannen daar wel op zitten te wachten, dat ze mensen in hun knieën mogen schieten om een beetje respect af te dwingen bij het Nederlandse volk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef MoneyTalks het volgende:
De politie moet meer bevoegdheden krijgen. Tegenwoordig kan je politie en ME gewoon met stenen bekogelen en nog word je niet neergeschoten.
Het moet gewoon zo zijn, dat als de politie of ME je niet met een eerste waarschuwing kan laten stoppen met whatever je doet dat de wet breekt, dat je gewoon in je knieën/benen kan worden geschoten.
Alleen op die manier krijgt de politie weer een beetje respect, want laten we eerlijk wezen, in de huidige nederlandse cultuur word de politie gewoon uitgelachen.
osdorpquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
TS heeft een punt, politie agenten krijgen geen respect omdat ze te soft zijn en dat zijn ze omdat ze niks mogen. moet je in de VS eens een agent behandelen zoals de gemiddelde nederlander hier doet, ik geef je 30 sec en je hebt spijt!
www.schiphol.nl => Noord-Koreaquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoezo? Een wet hoeft toch niet te voorzien in het wel en wee van relschoppers? Gedraag je, en anders een muilpeer van gummi. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is een kogel in zn knie.
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef MoneyTalks het volgende:
De politie moet meer bevoegdheden krijgen. Tegenwoordig kan je politie en ME gewoon met stenen bekogelen en nog word je niet neergeschoten.
Het moet gewoon zo zijn, dat als de politie of ME je niet met een eerste waarschuwing kan laten stoppen met whatever je doet dat de wet breekt, dat je gewoon in je knieën/benen kan worden geschoten.
Alleen op die manier krijgt de politie weer een beetje respect, want laten we eerlijk wezen, in de huidige nederlandse cultuur word de politie gewoon uitgelachen.
Na een paar maanden met dit oude beleid denken mensen wel 3x na voordat ze weer de wet overtreden en een politieagent "challengen".quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die politiemannen daar wel op zitten te wachten, dat ze mensen in hun knieën mogen schieten om een beetje respect af te dwingen bij het Nederlandse volk?
dit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.
Vooral zulke:quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Vooral wildplassers moeten kapot geschoten worden.
Denk je ook even na dat er ineens een nieuwe wet kan komen waar je het niet mee eens bent. Doei dijbenen voor jou, uit het niets.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.
Mensen die de wet breken zouden eens moeten nadenken.
Denk je hier maar eens over na.
(maar goed, aan je user icon valt al af te lezen dat we hier te maken hebben met zo'n linkse rakker)
Nee hoor, gewoon een land waar politie gerespecteerd word en gezag heeft, zoals Spanje bijvoorbeeld. Ik zou die marokkanen/rifapen/straatterroristen weleens willen zien vs de Guardia Civil bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.
dat de politie zo soft is heeft te maken met voorzorgsmaatregelen, omdat als er dan een verkeerde leider / regering aan de macht komt dat de burgers dan zichzelf ook nog kunnen verzetten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Na een paar maanden met dit oude beleid denken mensen wel 3x na voordat ze weer de wet overtreden en een politieagent "challengen".
Punt is dus, zodra men in de gaten heeft dat asociaal/crimineel gedrag niet getolereerd word, het ook veel minder voorkomt, en ingrijpen dus veel minder nodig is.
Maar misschien snap je dat niet, kan altijd!
Daar heeft men sinds het begin der tijden al geen oplossing voor gevonden? Behalve het op grote schaal uitmoorden van intellectuelen en de eigen bevolking, Wat vaak tot de val een regering leide. Wat studeer je trouwens TS? Het is vast geen geschiedenis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef MoneyTalks het volgende:
Punt is dus, zodra men in de gaten heeft dat asociaal/crimineel gedrag niet getolereerd word, het ook veel minder voorkomt, en ingrijpen dus veel minder nodig is.
Ik vind het allemaal wel welletjes, op het feit na dat men tegenwoordig zijn mening openbaar bijna niet meer kan uiten, en dat allochtonen en de multiculturele samenleving (quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat de politie zo soft is heeft te maken met voorzorgsmaatregelen, omdat als er dan een verkeerde leider / regering aan de macht komt dat de burgers dan zichzelf ook nog kunnen verzetten.
of vind jij het allemaal wel welletjes zo in deze tijden van stress, depressiviteit en moderne slavernij?
kleinburgerlijk persoon dat je bent.
Burgers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:22 schreef Salvad0R het volgende:
Want respect voor de politie, dat is natuurlijk veel belangrijker dan levende burgers.
en wat heb jij voor dit land gedaan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:25 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel welletjes, op het feit na dat men tegenwoordig zijn mening openbaar bijna niet meer kan uiten, en dat allochtonen en de multiculturele samenleving () het land verpesten voor de Nederlanders, ja.
kansloos figuur ben jijquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:22 schreef Salvad0R het volgende:
Want respect voor de politie, dat is natuurlijk veel belangrijker dan levende burgers.
Kanker toch op joh latente Kanker NSB'ert .
Juist ja. Rijd je nu op die fiets, of proef ik sarcasme.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Burgers.
Vrij rondwandelend genetisch restmateriaal. Ondermenselijk gespuis.
Afschieten die hap.
Waar kan jij je mening niet meer laten horenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:25 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel welletjes, op het feit na dat men tegenwoordig zijn mening openbaar bijna niet meer kan uiten, en dat allochtonen en de multiculturele samenleving () het land verpesten voor de Nederlanders, ja.
Jij hebt liever een burgeroorlog, begrijp ik? Laat de politie maar schieten, wordt het vast stukken veiliger op straat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:27 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
kansloos figuur ben jij![]()
Weer zo'n linkse rakker die de immigrerende buitenlanders met open armen tegemoet komt, figuren als jij zijn juist die NSB'ers van de 21e eeuw.
Da's wel grappig met je CCCP icoontje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Nog niks, ik studeer nog. Mocht ik later het idee hebben dat dit land het waard is om mijn kennis te mogen genieten, dan zal ik dit land daar zeker gebruik van laten maken. Mocht ik dit land het echter niet waard vinden, en die kant gaat het zeker op met kansloze linksmensen als jij, dan emigreer ik naar een ander land, en neem ik mijn kennis meequote:Op zaterdag 18 april 2009 02:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en wat heb jij voor dit land gedaan?
Als ik openbaar zeg dat ik vind dat marokkanen de kanker zijn van onze maatschappij, dan ben ik mijn leven niet meer zeker hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar kan jij je mening niet meer laten horen![]()
Maak dingen anders even erger dan dat ze zijn.
Altijd sarcasme, altijd. Neemt niet weg dat de wereld beter af is bij minder mensen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist ja. Rijd je nu op die fiets, of proef ik sarcasme.
Wat een lul ben je toch. Nooit van Stalin gehoord. Jij bent ultra links en rechts te samen met je standpunt. Stalin had politie mensen in dienst die wel goed raak konden schieten om het zo maar te zeggen. De gevolgen kennen we.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:27 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
kansloos figuur ben jij![]()
Weer zo'n linkse rakker die de immigrerende buitenlanders met open armen tegemoet komt, figuren als jij zijn juist die NSB'ers van de 21e eeuw.
Oh, je bent zo'n iemand die gaat emigeren als het zo blijft...quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:30 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nog niks, ik studeer nog. Mocht ik later het idee hebben dat dit land het waard is om mijn kennis te mogen genieten, dan zal ik dit land daar zeker gebruik van laten maken. Mocht ik dit land het echter niet waard vinden, en die kant gaat het zeker op met kansloze linksmensen als jij, dan emigreer ik naar een ander land, en neem ik mijn kennis mee
ga jij maar even PVV stemmen, en als wilders aan de macht komt ga ik wel naar belgie toe. tot dan, niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:30 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nog niks, ik studeer nog. Mocht ik later het idee hebben dat dit land het waard is om mijn kennis te mogen genieten, dan zal ik dit land daar zeker gebruik van laten maken. Mocht ik dit land het echter niet waard vinden, en die kant gaat het zeker op met kansloze linksmensen als jij, dan emigreer ik naar een ander land, en neem ik mijn kennis mee
geen CCCP, gewoon communisme.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's wel grappig met je CCCP icoontje.
Heb je je geschiedenislessen overgeslagen?
Nee die uitleg begrijp ik niet. Ik ben bang dat je de verkeerde donald duck hebt gelezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
geen CCCP, gewoon communisme.
communisme uit zichzelf is geen politiestaat/dictatuur, learn the difference. praktijk wijst alleen uit dat het fout gaat. wilt nog niet zeggen dat als je een communist bent dat je dan een dictatuur aanmoedigt.
snap je het? goed.
Vreemd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:31 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik openbaar zeg dat ik vind dat marokkanen de kanker zijn van onze maatschappij, dan ben ik mijn leven niet meer zeker hoor
Als jij vindt dat de wereld af is met minder mensen, wat belet je dan om er een eind aan te maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Altijd sarcasme, altijd. Neemt niet weg dat de wereld beter af is bij minder mensen.
Mensenrechten zijn voor hippies. Al zouden hippies die rechten het eerst moeten worden ontzegd. Laf tuig.
volgens mij heb jij de verkeerde artikels/naslagwerken gelezen. geen probleem, mag gewoon.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee die uitleg begrijp ik niet. Ik ben bang dat je de verkeerde donald duck hebt gelezen.
Jij mag als eerste aan het gas. Mensen die het communisme durven verdedigen zijn deze wereld niet waard.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
geen CCCP, gewoon communisme.
communisme uit zichzelf is geen politiestaat/dictatuur, learn the difference. praktijk wijst alleen uit dat het fout gaat. wilt nog niet zeggen dat als je een communist bent dat je dan een dictatuur aanmoedigt.
snap je het? goed.
COMMUNISTEN TOPIC!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij mag als eerste aan het gas. Mensen die het communisme durven verdedigen zijn deze wereld niet waard.
Communisme is in theorie cool. Dat is wat 'ie zegt. En is waar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij mag als eerste aan het gas. Mensen die het communisme durven verdedigen zijn deze wereld niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |