In ieder geval neergeknuppeld ja. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Vooral wildplassers moeten kapot geschoten worden.
Je denkt dat je met gesprekken de aso's en allochtonen (oeps, nieuwe nederlandersquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet links.Vind je alleen een béétje overdreven reageren.
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en zo krijg je dus een politiestaat.
denk even door man, kiddie.
Ga verder niet eens inhoudelijk op je reageren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:09 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Je denkt dat je met gesprekken de aso's en allochtonen (oeps, nieuwe nederlanders) in het gareel kunt houden?
Denk dat als je dat vindt, dat je zeker een linkse bal bent.
Nee, zo'n linkse rakker als jij zou eens inhoudelijk reagerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga verder niet eens inhoudelijk op je reageren.
Hoezo? Een wet hoeft toch niet te voorzien in het wel en wee van relschoppers? Gedraag je, en anders een muilpeer van gummi. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is een kogel in zn knie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en zo krijg je dus een politiestaat.
denk even door man, kiddie.
Nogmaals, ik ben niet links. Vreemd mannetje ben jij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:11 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee, zo'n linkse rakker als jij zou eens inhoudelijk reageren
alsof jij nooit een keer de wet verbroken hebt, wat zit je nou allemaal te brabbelen jongen echt, zo ontstaan dictaturen, lugubere praktijken, corruptie en een verkeerd machtsevenwicht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.
Mensen die de wet breken zouden eens moeten nadenken.
Denk je hier maar eens over na.
(maar goed, aan je user icon valt al af te lezen dat we hier te maken hebben met zo'n linkse rakker)
Jij denkt dat die politiemannen daar wel op zitten te wachten, dat ze mensen in hun knieën mogen schieten om een beetje respect af te dwingen bij het Nederlandse volk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef MoneyTalks het volgende:
De politie moet meer bevoegdheden krijgen. Tegenwoordig kan je politie en ME gewoon met stenen bekogelen en nog word je niet neergeschoten.
Het moet gewoon zo zijn, dat als de politie of ME je niet met een eerste waarschuwing kan laten stoppen met whatever je doet dat de wet breekt, dat je gewoon in je knieën/benen kan worden geschoten.
Alleen op die manier krijgt de politie weer een beetje respect, want laten we eerlijk wezen, in de huidige nederlandse cultuur word de politie gewoon uitgelachen.
osdorpquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
TS heeft een punt, politie agenten krijgen geen respect omdat ze te soft zijn en dat zijn ze omdat ze niks mogen. moet je in de VS eens een agent behandelen zoals de gemiddelde nederlander hier doet, ik geef je 30 sec en je hebt spijt!
www.schiphol.nl => Noord-Koreaquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoezo? Een wet hoeft toch niet te voorzien in het wel en wee van relschoppers? Gedraag je, en anders een muilpeer van gummi. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is een kogel in zn knie.
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef MoneyTalks het volgende:
De politie moet meer bevoegdheden krijgen. Tegenwoordig kan je politie en ME gewoon met stenen bekogelen en nog word je niet neergeschoten.
Het moet gewoon zo zijn, dat als de politie of ME je niet met een eerste waarschuwing kan laten stoppen met whatever je doet dat de wet breekt, dat je gewoon in je knieën/benen kan worden geschoten.
Alleen op die manier krijgt de politie weer een beetje respect, want laten we eerlijk wezen, in de huidige nederlandse cultuur word de politie gewoon uitgelachen.
Na een paar maanden met dit oude beleid denken mensen wel 3x na voordat ze weer de wet overtreden en een politieagent "challengen".quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die politiemannen daar wel op zitten te wachten, dat ze mensen in hun knieën mogen schieten om een beetje respect af te dwingen bij het Nederlandse volk?
dit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.
Vooral zulke:quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Vooral wildplassers moeten kapot geschoten worden.
Denk je ook even na dat er ineens een nieuwe wet kan komen waar je het niet mee eens bent. Doei dijbenen voor jou, uit het niets.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hou je je aan de wet, is er niks aan de hand hoor.
Mensen die de wet breken zouden eens moeten nadenken.
Denk je hier maar eens over na.
(maar goed, aan je user icon valt al af te lezen dat we hier te maken hebben met zo'n linkse rakker)
Nee hoor, gewoon een land waar politie gerespecteerd word en gezag heeft, zoals Spanje bijvoorbeeld. Ik zou die marokkanen/rifapen/straatterroristen weleens willen zien vs de Guardia Civil bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste politie mensen kunnen niet eens fatsoenlijk schieten. Wat jij wil is een militaire dictatuur met soldaten die getraind zijn om niet na te denken en wel goed kunnen schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |