Effe Jade uitluisteren, dan ga ik weer voor de goede muziek!quote:
haemorrhoids timequote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zat ook in het rookvrije gedeelte, die heeft vast wel zin in een lekker ongerept roze kontje.
vert pâturage = groen weiland (maw. groen zowel letterlijk, als in de betekenis van 'natuur') (las ik elders)quote:Op zondag 19 april 2009 01:13 schreef APK het volgende:
Welke kleur is 'verte' ook alweer?
Die is next, ben nog even aan het genieten van de groene negers.quote:
waar is dat, in kampen? kom ik nooit, johlulquote:Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi
Ik zat op de hoek van de Korte Kamperstraat - Midden Wetering op jou te wachten
Als je streams neemt heb je geen last van posters.quote:Op zondag 19 april 2009 01:17 schreef APK het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n kankerhekel aan bepaalde posters in dit subforum?
Het is voor mij echt een reden om geen streams te nemen.
ab und zu. ik stel dan ook voor om ons tafeltje zo te verplaatsenquote:Op zondag 19 april 2009 01:17 schreef APK het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n kankerhekel aan bepaalde posters in dit subforum?
Het is voor mij echt een reden om geen streams te nemen.
Weet ik veel waar dat is, ik zat er gewoon te wachten jahquote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar is dat, in kampen? kom ik nooit, johlul
quote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je streams neemt heb je geen last van posters.
Ja, als je zit te kijken post je minder en zit je in ieder geval niet naar het subforum te kijken.quote:
Maar wat als je nauwelijks kijkt, omdat je moet werken ofzo, en dat dan zo'n kankerhoer zegt dat je maar had moeten kijken als je een vraag stelt?quote:Op zondag 19 april 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, als je zit te kijken post je minder en zit je in ieder geval niet naar het subforum te kijken.
Ja, goe gedaan Vitesquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat als je nauwelijks kijkt, omdat je moet werken ofzo, en dat dan zo'n kankerhoer zegt dat je maar had moeten kijken als je een vraag stelt?
doe ik zonder schoenen(met losse veters)quote:Op zondag 19 april 2009 01:26 schreef APK het volgende:
Eerst even een lesje in dansen van de meester!![]()
Picsquote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe ik zonder schoenen(met losse veters)
Is dat dat provincieclubje dat al vier keer binnen tien jaar failliet was?quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gun AZ van harte het kampioenschap hoor, maar niet ten koste van mijn Vitesse
Maar die gast was strak onder de coke!quote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe ik zonder schoenen(met losse veters)
Ja, maar wel mijn provicieclubjequote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat dat provincieclubje dat al vier keer binnen tien jaar failliet was?
als ik niet op m'n 17e fiks geblesseerd zou zijn geraakt, bouwde ik nu m'n carriere af bij cambuur of zoquote:
Ja, laat die andere bal maar thuis, eentje "will do"quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ik niet op m'n 17e fiks geblesseerd zou zijn geraakt, bouwde ik nu m'n carriere af bij cambuur of zo![]()
call it bluff, we gaan toch wel een keer meeten (ouwe homo), dan neem ik wel een bal mit
okee. staat dat gat waar je woont wel op de kaartquote:Op zondag 19 april 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laat die andere bal maar thuis, eentje "will do"![]()
Enne, je mag wel op mijn verjaardag komen, kun je gelijk kennis maken met muh familie
Nee, ben er voor het laatst vorig seizoen geweest, 3-0 tegen Sparta geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je een seizoenkaart hebt?
Nog niet, maar als jij er bent zet jij het wel op de kaartquote:Op zondag 19 april 2009 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee. staat dat gat waar je woont wel op de kaart
Heb jij weer.quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is caro in a'dam nu? jammert, ik was er ook tot halb zwolf
Is dat die chica van Lost?quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die ogen, zo mooi![]()
[ afbeelding ]
jeujjjquote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog niet, maar als jij er bent zet jij het wel op de kaart
Wat moet jij met een milf, daar ben je nog veel te jong voorquote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is caro in a'dam nu? jammert, ik was er ook tot halb zwolf
Carla Bruni.....is ook de naam van die miep van de Franse president, maar of dat dezelfde is?quote:
nicequote:
Heb je een link naar dat topic?quote:Op zondag 19 april 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nice![]()
straks zit ze af en toe te kieken in het andere sc-ding en zitten wij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |