Wat let je?quote:
quote:
Kan iedere dag wel Italiaans eten, veel lekkerder dan aardappels, groente en vlees.quote:
Vreselijk he,,wilde het net vragen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt lekker, die pasta![]()
Kappertjes![]()
Hebben jullie ook last van die ads? Ze komen overal dwars overheen, zodat ik bijv. nie meer naar een volgende pagina kan
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
Een soort Italiaanse koude tapas schotel, zeg maar:
[ afbeelding ]
Ja was om half twee in Arnhem, werd opgehaald door een vriend van me en toen hebben we nog drie afleveringen Lost gekekenquote:
Blijft verslavendquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja was om half twee in Arnhem, werd opgehaald door een vriend van me en toen hebben we nog drie afleveringen Lost gekeken
Dus het werd een beetje laat
Ze is een beetje dunquote:
Die is leuk, houden zoquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
Nah, ok, ik hou het maar op deze (avatar).
Jammer dat je niet net als Saheeb een dubbel paspoort hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
Nee Coos, het is niet goed gegaan. Ik pakte ´m heel enthousiast aan van Saheeb de bezorger en toen kwam de verwarring met het paspoortnr en moest ik ´m weer teruggeven.
Dat deed pijn!
Saheeb. Of Vadim of Sheherezade kan ook, was volgens mij Hindoestaans.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Coos het volgende:
Jammer dat je niet net als Saheeb een dubbel paspoort hebt.
Gewoon gaan emigreren, krijg je ook een dubbel paspoortquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Saheeb. Of Vadim of Sheherezade kan ook, was volgens mij Hindoestaans.
Hebben die ook al die luxe, die koelies?
Foei Cc
.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens 't eten stond dat programma op met bridget maasland, waarbij mannen antwoorden van vrouwen moeten raden. De vraag was 'welke 5 letters staan linksboven bij een QWERTY toetsenbord', ik moest gelijk aan FANN denken![]()
.
FANN
Nah, toch jammer voor die fans. En volgende week verliezen ze geheid van Ajax, dan gaat de druk lekker omhoogquote:
Neuh: Eurovisie Songfestival #2 Zweedse ontknopingquote:Op zondag 19 april 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wassup, gaat 't niet door?
Gelezen, jammer van een avondje uit. Caro is gewoon gebleven en vond het wel aangenaam?quote:Op zondag 19 april 2009 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh: Eurovisie Songfestival #2 Zweedse ontknoping
CarO rookt niet, maar ging toch dapper een keer met ons mee naar de rookruimte.quote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelezen, jammer van een avondje uit. Caro is gewoon gebleven en vond het wel aangenaam?
Ik had van die uitnodiging gebruik gemaakt, geheid had hij met z'n bek vol tanden gestaan, want er op ingaan was vast niet de bedoeling.quote:Op zondag 19 april 2009 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de manager er nog op aangesproken, maar hij nodigde mij uit voor een rondje langs andere Amsterdamse clubs waar het erger zou zijn.
Bla, bla, bluf.
Paul de Leeuw zat ook in het rookvrije gedeelte, die heeft vast wel zin in een lekker ongerept roze kontje.quote:Op zondag 19 april 2009 00:56 schreef willem-jozef het volgende:
hoi
ik zat al in het rookvrije gedeelte te wachten op aanspraak
Hoiquote:Op zondag 19 april 2009 00:56 schreef willem-jozef het volgende:
hoi
ik zat al in het rookvrije gedeelte te wachten op aanspraak
quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Paul de Leeuw zat ook in het rookvrije gedeelte, die heeft vast wel zin in een lekker ongerept roze kontje.
Ja, home is where the heart is.quote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, je bent nu weer fijn hier, bij ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |