Picsquote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe ik zonder schoenen(met losse veters)
Is dat dat provincieclubje dat al vier keer binnen tien jaar failliet was?quote:Op zondag 19 april 2009 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gun AZ van harte het kampioenschap hoor, maar niet ten koste van mijn Vitesse
Maar die gast was strak onder de coke!quote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe ik zonder schoenen(met losse veters)
Ja, maar wel mijn provicieclubjequote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat dat provincieclubje dat al vier keer binnen tien jaar failliet was?
als ik niet op m'n 17e fiks geblesseerd zou zijn geraakt, bouwde ik nu m'n carriere af bij cambuur of zoquote:
Ja, laat die andere bal maar thuis, eentje "will do"quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ik niet op m'n 17e fiks geblesseerd zou zijn geraakt, bouwde ik nu m'n carriere af bij cambuur of zo![]()
call it bluff, we gaan toch wel een keer meeten (ouwe homo), dan neem ik wel een bal mit
okee. staat dat gat waar je woont wel op de kaartquote:Op zondag 19 april 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laat die andere bal maar thuis, eentje "will do"![]()
Enne, je mag wel op mijn verjaardag komen, kun je gelijk kennis maken met muh familie
Nee, ben er voor het laatst vorig seizoen geweest, 3-0 tegen Sparta geloof ikquote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je een seizoenkaart hebt?
Nog niet, maar als jij er bent zet jij het wel op de kaartquote:Op zondag 19 april 2009 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee. staat dat gat waar je woont wel op de kaart
Heb jij weer.quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is caro in a'dam nu? jammert, ik was er ook tot halb zwolf
Is dat die chica van Lost?quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die ogen, zo mooi![]()
[ afbeelding ]
jeujjjquote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog niet, maar als jij er bent zet jij het wel op de kaart
Wat moet jij met een milf, daar ben je nog veel te jong voorquote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is caro in a'dam nu? jammert, ik was er ook tot halb zwolf
Carla Bruni.....is ook de naam van die miep van de Franse president, maar of dat dezelfde is?quote:
nicequote:
Heb je een link naar dat topic?quote:Op zondag 19 april 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nice![]()
straks zit ze af en toe te kieken in het andere sc-ding en zitten wij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |