Haai!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef Marurk het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Krentenbollie!
krijg ik nu een positieve notequote:
wel n aantal negatieve zo te zienquote:
zeker, ben naar the bunker geweest hahaquote:
begin er zelf een, ook primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:13 schreef Adolecens het volgende:
Ik wacht even tot er een verhaallijn ontstaat, dan spring ik wel in
Ook binnen geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zeker, ben naar the bunker geweest hahawas toch in eindhoven, dus ff langsgereden en handjes geschud met bram en bart
quote:
Eén topic wat om mij draait is wel genoeg voor een avondquote:
welke preciesquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eén topic wat om mij draait is wel genoeg voor een avond
Isniebelangrijkquote:
ow... kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig staat ie niet in je active topics, dus heb ik geen idee over welke het gaat
cya!quote:
doe eens paddo's delenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:34 schreef TikErik het volgende:
NEE nEE Nee! Geen bolletje voor jouw dus. Ik heb je jaren lang proberen te verleiden met pretzels, cookie-dough en crackers. Ik heb zelf mijn kleren aangehouden om je voor mij te interesseren. Geen bolletje voor jouw. Never nooit meer.
klopt, het is dan ook vrijdagquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:41 schreef Adolecens het volgende:
D'r is echt nergens meer wat te doen he
daarvoor schop ik niet he!quote:
Je gaf er een slinger aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:39 schreef kurk_droog het volgende:
az
Nu je het al sinds februari weet komt het toch minder hard aan. Kijk alweer tijden naar komend seizoen. Zoals 2 jaar geleden had ik in de rust een harde pik..de rest weten jullie wel
QFTquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef Biogarde het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast is dopeVanaf 1.40 gaat 'ie los
Was om kwart voor 8 m'n nest uitquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
de zon staat op mijn kamer dus in de zomer nooit laat wakker
Lamellen dus open en nakend op bed zonnen?
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoekenquote:
waarom gaf je me gister notequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoeken [ afbeelding ] ) en ging er maar uit.
Snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik dat was. Ik was op dat moment nog slapende zelfs.quote:
er stond 'dit bericht is gewijzigt door biogarde'quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snap niet zo goed hoe je er bij komt dat ik dat was. Ik was op dat moment nog slapende zelfs.
Oh die, nee dat was ik ook niet. Soms vullen we elkaar aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
er stond 'dit bericht is gewijzigt door biogarde'
-edit-quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh die, nee dat was ik ook niet. Soms vullen we elkaar aan.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Werd wakker door een verstopte neus (hoefde niet te zoeken [ afbeelding ] ) en ging er maar uit.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:20 schreef afcajos het volgende:
GOeiemoggel gupje! schijnt het zonnetje ook daar op urk?
quote:
Wat kost een kilo paling op Urk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja
Ik ga een top weekend krijgen, voel het nu al![]()
[..]
![]()
Wat denk je dat ik vis boer benquote:
Palingquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik vis boer ben![]()
ik kan wel even voor je kijken maar dan hoor je dat nog wel
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
I Know, maar je stinkt altijd zo na de tijd
Nee dat is het niet eens, je handen die gaan stinkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.
Ik heb maar 3 tanden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je mag best aan Bio vragen of hij even zijn tandjes poets nadat je hem paling gegeven hebt.
Je handen stinken na je je paling...quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dat is het niet eens, je handen die gaan stinken
Niet gezellig met mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk, alleen met gupje, bio en krentenbol
En geen klein beetje ook en dat krijg je er alleen af als je je vel er afschuurtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je handen stinken na je je paling...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
En geen klein beetje ook en dat krijg je er alleen af als je je vel er afschuurt
Heb de neiging het zo te gaan halenquote:
Alleen open jij hem niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, er ligt een mooi topic in het verschiet.
Ik linksback!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
verdediger momenteellekker spitsen afstoppen en opstomen
Maar kan ook centraal op het middenveld.
Moet jij eens opletten.quote:
Dan kan je helemaal alles doen. Toch meestal geen vleugels dus lekker de vrijheid daar toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik linksback!
[..]
Moet jij eens opletten.
Nee precies, en ik ben sowieso wel een opkomend type speler. Maar ik mag het niet meer zo veel doen, want soms was ik te enthousiast en bleef ik gaan, als de middenvelder/aanvaller niet meer kon.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan kan je helemaal alles doen. Toch meestal geen vleugels dus lekker de vrijheid daar toch?
Ik ook, want daar zit m'n mondquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Gupje het volgende:
Auw! Ik lig open onder mijn neus![]()
Ik faal in scheren
Duh, iedere avond dat je uitgaat loop je gehoorschade op.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:31 schreef Skylark. het volgende:
Niet normaal, ik heb gehoorschade van gisteren.Ik versta andere mensen niet meer door het gepiep.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook, want daar zit m'n mond![]()
![]()
!1!!!1111!11!!1
Meen je dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duh, iedere avond dat je uitgaat loop je gehoorschade op.
Duh!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik bedoel dat ik het nu heel erg heb. Ik versta echt niemand meer. Ik heb net m'n muziek uitgezet omdat het toch geen zin heeft.__!
En vanavond dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik bedoel dat ik het nu heel erg heb. Ik versta echt niemand meer. Ik heb net m'n muziek uitgezet omdat het toch geen zin heeft.__!
Ik maak me meer druk om de speech van de trainer dalijk.quote:
Die ga jij niet horenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak me meer druk om de speech van de trainer dalijk.
Voor vanavond staat nog niets op de planning, ben gisteren volle bak geweest. Misschien dat ik wel ga hoor, weet nog niet.
En alle aanwijzingen enzo. Maar ik moet het wel goed veinzen anders sta ik ernaastquote:
Ja je gaat toch stappen voor de muziek, vind dat ook zo'n onzinquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef Marurk het volgende:
Het herstelt zich wel weer.
Alleen loop je dus wel gehoorbeschadiging op elke keer.
Maar kom op, met oordopjes in je oren gaan lopen (zie ik sommigen doen) vind ik ook wat ver gaan._!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En alle aanwijzingen enzo. Maar ik moet het wel goed veinzen anders sta ik ernaast__! Onze trainer is nog van de oude discipline-stempel, en we moeten helemaal fit zijn.
Ben nu echt weg!
Wat is jouw probleem nou weer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je mee. Ga manisch depressieve mensen helpen in R&P, hup hup.
Die zin loopt niet lekker andersquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:59 schreef Gupje het volgende:
Wat is een tong gebakken in een stukje boter ook lekker
Laat maar, anders kom ik weer als een taal purist overquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
[ afbeelding ]
Bier is ook lekker trouwens
Verbeter me maar, is altijd handig voor andere kerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat maar, anders kom ik weer als een taal purist over
Maar, ben het volkomen eensch met je stelling!
Wij wel. Pics?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:58 schreef Gupje het volgende:
Me zusje heeft haar eerst BH's verkocht op haar nieuwe werk![]()
Wat boeit mij dat nou, dat wil ik niet eens weten
Gekocht zou leuker zijn hequote:
Dat tweede ook bekt niet lekker, het woord toch zou beter staanquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verbeter me maar, is altijd handig voor andere keren
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gekocht zou leuker zijn he
[..]
Dat tweede ook bekt niet lekker, het woord toch zou beter staan
quote:
SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef afcajos het volgende:
Als ik denk aan al die dagen
Dat ik mij zo heb misdragen
Dan denk ik had ik maar een tijdmachine
!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:17 schreef afcajos het volgende:
Als ik denk aan al die dagen
Dat ik mij zo heb misdragen
Dan denk ik had ik maar een tijdmachine
!!!!!!!
Ik heb mij gister misdragenquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NATTE VINGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:31 schreef Skylark. het volgende:
Niet normaal, ik heb gehoorschade van gisteren.Ik versta andere mensen niet meer door het gepiep.
Nouja zeg, heeft iedereen opeens een leven ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga ff lekker in het zonnetje zitten![]()
Komt platvoet op TV?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hiephoi, vanavond goed los met een paar vrienden
Platvoetquote:
hey natte kledderquote:
wil het wel drogenquote:
Kaal scheren danquote:
over welk haar hebben we het meisje?quote:
Op m'n hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
over welk haar hebben we het meisje?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
bohhh, binnenkort bazenmeet bij d_a
quote:
Oksel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
over welk haar hebben we het meisje?
Ja, met vlechtjes.quote:
Ja, waarom denk je dat ik nu online zit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je je relatie al verbroken?
Omdat ze werken is, of een blackzilla neuken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik nu online zit.
Nee, ze is in d'r nieuwe auto aan het rijden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ze werken is, of een blackzilla neuken.
Dus het is niet over?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze is in d'r nieuwe auto aan het rijden.
Jawelquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus het is niet over? [ afbeelding ]
Dan niet.quote:
quote:
Jezus, die gast met zijn stomme PUNANIE PUNANIE de hele tijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:10 schreef Biogarde het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast is dopeVanaf 1.40 gaat 'ie los
quote:
Heb je een neger aangereden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, voor het eerst in m'n auto gereden.![]()
AZquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:31 schreef McFearless het volgende:
Lol, liep net met een Ajaxshirt in Alkmaar, wat een kneuzen.
Ik liep er toevallig, kreeg leuke reacties.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AZecht paupervolk dat zeg. Ze voelen zich opeens heel wat nu ze eindelijk weer is kampioen worden.
ik lig uit de windquote:
een -kort- jurkje, met de bovenkant open geknoopt.quote:
PICS OR GTFO.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
een -kort- jurkje, met de bovenkant open geknoopt.
jongeman, heb je toevallig zero hour?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, verveel me kapot tot 8 uur vanavond
zoalsquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig, kreeg leuke reacties.
Nee, dat heb ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jongeman, heb je toevallig zero hour?
dan gaan we even allah akbarren
Gast die z'n telefoon pakt en zegt:"Er loopt hier een Jood te provoceren." Ik moest kankerhard lachen om dat volk.quote:
dat is erg spijtigquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast die z'n telefoon pakt en zegt:"Er loopt hier een Jood te provoceren." Ik moest kankerhard lachen om dat volk.
Ik ga zo naar Haarlem en rellen doe ik met Koninginnendag.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Zullen we nu met z'n allen naar Alkmaar en gaan rellen daar?
Waar ga je heen met kdag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Haarlem en rellen doe ik met Koninginnendag.
Bij mij zitten ook een paar van die pauper AZers allemaal grote bek nuquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast die z'n telefoon pakt en zegt:"Er loopt hier een Jood te provoceren." Ik moest kankerhard lachen om dat volk.
AZ is een topteam, geen topclub.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bij mij zitten ook een paar van die pauper AZers allemaal grote bek nuJa geen 3e ster AZ is gewoon een topclub blablabla
pics zijn gemaakt, lig alleen buiten dus kan ze niet online gooienquote:
Ik ga met je moeder scharen, ik belde haar net... Het is goed als ik langs kom om te kutjebotsen zei ze.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga met je moeder scharen, ik belde haar net... Het is goed als ik langs kom om te kutjebotsen zei ze.
Ik vind alle 2 nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AZ is een topteam, geen topclub.
Amsterrrdam!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga met je moeder scharen, ik belde haar net... Het is goed als ik langs kom om te kutjebotsen zei ze.
Ga met je zusje scharenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sikth!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jezus, die gast met zijn stomme PUNANIE PUNANIE de hele tijd![]()
wel ok nummer hoor, dat wel
[..]
Als jij dan eens bass leren spelen bij een van deze mannetjes?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar een andere mening over
Nee. Niet echtquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je zusje is 12 dus een geil breezersletje
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg ik tegen m'n moeder dat ik vanavond uitga en dat ik wss niet voor 4 uur thuis ben, begint ze te zeuren dat dat veel te laat is en dat ze vroeger altijd heel vroeg op stap gingen en vroeg onder de wol lagen
Ik was er ook, verkleed als Pedobear maakte ik furore.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Het zusje van wolvendagen was vorige week 3 minuten van mijn huis op kamp
probeerde haar nog een boom in te trekken om haar naakte lijf te zienquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een paar vrienden en vriendinnen in zeewolde wonenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef dagdag het volgende:
[..]
probeerde haar nog een boom in te trekken om haar naakte lijf te zien
helaas weer mislukt
WIE??????quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een paar vrienden en vriendinnen in zeewolde wonen
Heb je ze nog gezien?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Leer haar dan dat ze breezers moet drinken niet bier. Jij bent meisjesachtig ze kan wat van je lerenquote:
Dat je moeder er om klaagt. Vanaf m'n 16e zoek ik maar uit hoe laat ik thuis kom.quote:
oh hey daar heb ik therapie voorquote:
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je moeder er om klaagt. Vanaf m'n 16e zoek ik maar uit hoe laat ik thuis kom.
Ik drink ook alleen bier en sterke drank. Ik vind voetbal leuk. Ik ben oversekst.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Leer haar dan dat ze breezers moet drinken niet bier. Jij bent meisjesachtig ze kan wat van je leren
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je moeder er om klaagt. Vanaf m'n 16e zoek ik maar uit hoe laat ik thuis kom.
--> PUBquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ookMaar dat neemt niet weg dat ze er nog wel om zeurt.
alleen die markquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Robbie verbeij
marc bliekendael
niels jepma
sascha schrader
Dan is ze niet jongensachtig jij ook niet, maar gewoon mokergeilquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik drink ook alleen bier en sterke drank. Ik vind voetbal leuk. Ik ben oversekst.![]()
Wat kan ik haar leren? Ze zit al op voetbal, speelt alleen met jongens en lust geen breezers.
Ja, vind je me geil?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan is ze niet jongensachtig jij ook niet, maar gewoon mokergeil
Dat is echt het droevigste zinnetje ooit.quote:
quote:
Mokergeil.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan is ze niet jongensachtig jij ook niet, maar gewoon mokergeil
---> R&Pquote:
Ik lach niet om het woord piemel. Ik zie een vrijpartij voor me.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is echt het droevigste zinnetje ooit.
Vriendinnen van mij zeggen dat ook. Alsjeblieft zeg......![]()
Kijk als je nou op ieder Amsterdammertje onderweg springt kan ik het begrijpen. Maar grinniken om het woord piemol en dan zeggen dat je oversekst bent.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EEN PIEMEL AHAHAHHAHAHAAAA
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
krentenbol zeg zou je een keer mee willen op vakantie, dan trek ik je uit elkaar op een afgelegen stuk
gewoon voor de gezelligheid heh
--> TRVquote:
Wat, wil je krentenbol aftrekken op een afgelegen stuk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
krentenbol zeg zou je een keer mee willen op vakantie, dan trek ik je uit elkaar op een afgelegen stuk
gewoon voor de gezelligheid heh
ieder zn dingquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat, wil je krentenbol aftrekken op een afgelegen stuk?
Er ligt een stel nu op je bureau te batsen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik lach niet om het woord piemel. Ik zie een vrijpartij voor me.
top pm je gegevens even, sta al met mijn schoenen aanquote:
Does it bother you, yeah?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kk eens op met die kutsmiley, die doe je op msn ook al de hele tijd
Metal image, dankje.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er ligt een stel nu op je bureau te batsen?
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat, wil je krentenbol aftrekken op een afgelegen stuk?
Ik bedoelde mental image. Typo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zegt net dat je het voor je ziet?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bedoelde mental image. Typo.
Nee, ik zag een vrijpartij in mijn gedachte. Jij zoon van een hoer.
kloon van?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:19 schreef Sjaakcamperboyyy het volgende:
ei ja mien vrouwke had een lekkere kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |