dan gaan de stemmen van het publiek tellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
wat als het 2-2 is?
dan beslist de publieksstemquote:
Diegeen die de meeste stemmen van de kijkers heeft gehad...quote:
Ik ben VERBIJSTERDquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik snap er echt geen zak meer van.
NOU HET IS ME ALLEMAAL WATquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
PICS!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
HOE KAN DIT??????????????????????????????????????????
Zo zie je maar dat je dat soort dingen nooit moet schrijven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig maar mensen. Als Rev&Ross er uit gaat, post ik hier naaktfoto's van mijn 14 jarige zusje.
Met andere woorden: Dat gaat allebei nooit gebeurenEn ja, jullie mogen me quoten.
precies. dan ben je dus altijd in het nadeelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje een aanfluiting al die verschillende leeftijdscategorieeen ook.
Gordon wilde ook de naaktfoto's zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
HOE KAN DIT??????????????????????????????????????????
zoiets ja..quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, ik geloof dat ik wel een beetje klaar ben met het programma nu.
Irma vorige week... nu R&R...
What's next, Lisa en Luigiano en dat Lisa er dan uit gaat?
Hoezo doorgestoken kaart belachelijk ditquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, ik geloof dat ik wel een beetje klaar ben met het programma nu.
Irma vorige week... nu R&R...
What's next, Lisa en Luigiano en dat Lisa er dan uit gaat?
Whehehe ik hoor me vriendin het net zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef MissJ het volgende:
En toch ben ik blij dat Jamal door is........![]()
Ik vind hem echt zoooo ontzettend schattig en daarom gun ik het hem zo
waarom x-factor met leeftijd verschillen,quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hoezo doorgestoken kaart belachelijk dit
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gordon wilde ook de naaktfoto's zien
De jury vond toen Jim ook geweldig, terwijl de (bijna) rest van de wereld hem een ontzettende saaie stem vond hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef Treezz het volgende:
ik kijk niet meer
stom flut 16 jarige mannetjes die niet kunnen zingen![]()
bah
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje. Niet doorvertellen
Ik zit niet op een paar tieten te wachten heur.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
hier:
[ afbeelding ]
Tieten om het goed te maken
je mag je zusje wel wat meer eten gevenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
ja hehequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind die jongens van Stacey elke week het minst, en tóch blijven ze er keer op keer in.
hallo kan dit ff in een ander topicquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het zijn wel mooie tetten, vind ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit niet op een paar tieten te wachten heur.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |