Vond je dat echt? Het was wel zuiver, maar zóóóó saai.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef Svensational het volgende:
Luigiano was goed, mooit dat ie door is.
In de TT bedoel je?quote:
vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef UltraR het volgende:
Schande... Rev 'n Ross waren echt geniaal!
Ja, precies. Stacey mag ook wel exit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Starlie het volgende:
Maakt me nu niet zoveel uit wie eruit gaan.... het liefst Jamal maar dat heeft meer met Stacey te maken!
dat dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Starlie het volgende:
Maakt me nu niet zoveel uit wie eruit gaan.... het liefst Jamal maar dat heeft meer met Stacey te maken!
Het kraakte aan alle kanten iig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je dat echt? Het was wel zuiver, maar zóóóó saai.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef Svensational het volgende:
Luigiano was goed, mooit dat ie door is.
Nou, het is irritant als je het nog niet gezien hebt om te lezen dat Hester door is, niet iedereen kijkt direct live.quote:
Vorige week leek het me nog duidelijker dat Irma erin zou blijven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig maar mensen. Als Rev&Ross er uit gaat, post ik hier naaktfoto's van mijn 14 jarige zusje.
Heb je geen leuke broer van een jaar of 25?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig maar mensen. Als Rev&Ross er uit gaat, post ik hier naaktfoto's van mijn 14 jarige zusje.
Met andere woorden: Dat gaat allebei nooit gebeurenEn ja, jullie mogen me quoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |