als dat zo was zou niemand deze vraag ook kunnen beantwoorden he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft je broertje niet ergens een vriendin waar niemand wat van af weet?
mijn broertje een vriendin, denk het niet, die kosten hem alleen maar geldquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft je broertje niet ergens een vriendin waar niemand wat van af weet?
of tweequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben niet zo'n briljante fotograaf.heeft de camera altijd in handen dus echt oefenen is er ook niet bij; hij maakt echter vaak wel briljante foto's tussen de vele kiekjes
ik zoek er even eentje op...
Gaat primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Weet iemand of je krentebollen een beetje behoorlijk kunt invriezen? Ik vind ze heerlijk maar krijg in mn eentje niet zo'n zak van 8 op, maar ze zijn nu wel in de aanbieding
mooi!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat primaWij halen ze ook altijd voor Christan, om mee naar school te nemen, en vriezen ze dan meteen in. 's Morgens smeren we ze bevroren en dan zijn ze heerlijk vers als hij in de pauze gaat eten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb ook hele leuke schoenen gezien![]()
gewoon een spijkerbroekquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef Reinhilde het volgende:
Oh ja! Ik wist dat ik iets vergat!
Oxy, dubbel gefeliciteerd!
![]()
Pinq, Huup, maar waar trek je dat soort schoenen nou weer bij aan?! spijkerbroek? witte linnen broek?
ik heb een luiertas ja, gekregen van zusjequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:
whahahaha gekkerd. die zitten niet joh!
heb je al een luiertas? ik kreeg vandaag een folder van kruidvat in de bus met luiertassen met stip of ruit ofzo en kantjes en rood of roze of blauw of zwart of bruin geloof ik.
Niet als ik ze boven mijn kleren draagquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:40 schreef skadhd het volgende:
Tof Rewimo! Gaan de metalen om de stenen heen dan niet irriteren?
Als je je hoofd schuin houdt zie je dat die roze ook ruitjes zijn, alleen diagonaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef skadhd het volgende:
Ik wil de roze! Maar die had met ruitjes moeten zijn...Shame on kruidvat.
Ik moet nog boodschappen doén en ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet de boodschappen nog opruimen en ik heb geen zin
Ik moet nog boodschappen doen en opruimen thuis, en ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doén en ik heb geen zin.Ik win
Nee, ik heb de boel nu door een zheeteefje in een ander glas geschonken. Maar de volgende keer gebruik ik een theeknijper inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
je hebt ook van die theeknijpers, of bedoel je die met zeetheefje?
Die kan je gewoon bij de action kopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:
jaaaaa ga k die op laten sturen vanuit Japan haha
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:21 schreef snoopy het volgende:
Artis is hier zo'n beetje om de hoek dus we zijn gewoon even een uurtje geweest
Heerlijk rustig nog en prachtig weer
De grootste is ongeveer 1,5 cm breed, de kleinste 1 cmquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
t is zeker een mooie kettingmaar voor de beeldvorming: hoe groot zijn die stenen nu eigenlijk? ik heb geen idee, ze lijken erg groot.
mijn overbuurman was vanochtend om een uur of 4 zijn dronken matties aan het uitzwaaienquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:27 schreef Popples het volgende:K buren. kan ik slapen zijn ze weer herrie aan het maken en schreeuwen. stelletje .....
![]()
snoopy wat heerlijk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:16 schreef huuphuup het volgende:hahaha drukke types hier allemaal
ik moet ook nog van alles doen maar het wordt warm vandaag dus ik ga er een caribisch tempo tegenaan gooien denk ik
haha ik ook hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zit nog in ochtendjas en uggs![]()
skadhd, gefeliciteerd met je verjaardag! of is het niet vandaag?
ik kan heel miss wel even slagroom gaan kopen zo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:30 schreef skadhd het volgende:
Jij mag de appeltaart hoor. Kan je heel miss slagroom kopen? Ben k vergeten...
Haha, ik heb eik geen geld voor die tas dus helaas. Als er vandaag nog iemand aan jou vraagt wat k voor mn verjaardag wil....joe no wat toe see!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef skadhd het volgende:
Ik word ouhoud!!!!Als een levend fossiel enzo
in discussie gaan heeft ook geen zin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn overbuurman was vanochtend om een uur of 4 zijn dronken matties aan het uitzwaaien.
wat was ik pissig, ik wou mijn bed uitspringen om dr wat aan te gaan doen, maar mijn vriend hield me tegen en zei dat het toch geen zin had om met dronken gasten in discussie te gaan midden in de nacht.
misschien heeftie daar wel gelijk in, maar ik moest echt mijn agressie even kwijt.
Maar de rest hier is nog zo jong van geest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat is niet iets wat je op dit bankje moet zeggen geloof ik.
nou dat hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 18 april 2009 11:36 schreef skadhd het volgende:
Dinsdag ben ik jarig Rocka. Maar alvast bedankt
Ik word ouhoud!!!!Als een levend fossiel enzo
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef pinquit het volgende:
haha max heeft van die pelpinda's en hij pakt er een, zegt ie met zo'n heel klein zielig stemmetje: "ahhh wat ben je zielig! zooo zielig he, maar ik vind je wel lekker... "
laat je 'm alsjeblieft wel heel goed kauwen en zitten als ie die dingen eet??quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:39 schreef pinquit het volgende:
haha max heeft van die pelpinda's en hij pakt er een, zegt ie met zo'n heel klein zielig stemmetje: "ahhh wat ben je zielig! zooo zielig he, maar ik vind je wel lekker... "
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Reinhilde het volgende:
lekker rocka!
ik ga zo even naar buiten met Thomas, het is heerlijk weer!
Zal ik die schoenen bestellen ofnie?
oehh van die dubbellikkers... ik lust alleen maar de roze en de groenequote:Op zaterdag 18 april 2009 13:50 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat het zo netjes afgehandelt is Kim![]()
Hier zijn inmiddels ook de boodschappen binnen, voor een halve week weliswaarmaar toch. En lekker van die ijsjes gehaald die je doormidden moet breken
stomme c1000 had geen perenijsjes
*schuift roze en groene naar Vickyquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh van die dubbellikkers... ik lust alleen maar de roze en de groene
Wij hebben wel perenijsjes in huis.. ijsjes ruilen?
*schuift perenijsjes terug*quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*schuift roze en groene naar Vicky
vriezer zit echt vol nu haha, best asoen ik heb ook nog van die split ijsjes gehaald want die vind ik lekker. Alleen ze hadden geen krentenbollen meer
dus die heb k niet nu. Bluh.
Ow, daar gaan we zeker een keer heenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:29 schreef Reinhilde het volgende:
Miss Sly, op zaterdag is er op de Noordermarkt altijd biologische markt.
Misschien niet goedkoper dan de supermarkt, maar biologisch(e) groenten en fruit is wel zo vreselijk veel lekkerder
You're welcomequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, daar gaan we zeker een keer heenbedankt voor de tip!
IJSquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Kim is dat net zo smerig als het klinkt?![]()
![]()
Ik kan helaas niet zo goed tegen roomijs enzo (lactose en melk, dat idee) maar zo'n splitijsje eens in de zoveel tijd daar heb k wel een avondje hoesten voor over![]()
Leuk Asyniur, voorpret vind ik altijd al de helft van een leuke vakantie![]()
Och, het valt wel mee. Maar het is niet zo lekker als "echt" etenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef huuphuup het volgende:
Kim is dat net zo smerig als het klinkt?![]()
![]()
Ik kan helaas niet zo goed tegen roomijs enzo (lactose en melk, dat idee) maar zo'n splitijsje eens in de zoveel tijd daar heb k wel een avondje hoesten voor over![]()
Leuk Asyniur, voorpret vind ik altijd al de helft van een leuke vakantie![]()
daarom doe ik de prijs ook naar boven en dan dingen ze altijd nog af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Stout het volgende:
* Stout neemt een heerlijk ijsje uit de vriezer dankje !![]()
lange dag maar wel goed verkocht op de rommelmarkt. Onvoorstelbaar hoe mensen proberen om van weinig naar niets te gaan afdingen. Ik vind 1.00 voor een lange broek echt niet veel ..
We hadden dit jaar ook veel dingen die nieuw waren, soms zelf nog ingepakt.
Nou ik ga ff met de pootjes omhoog !
Groetjes !
Gevondenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
plaats ook hier even mijn verzoekje. Zijn er misschien mensen die het bordspel ganzenbord hebben (van jumbo hebben wij hem) met de handleiding? Ik ben op zoek naar de handleiding, heb vandaag op een rommelmarkt het bord gekocht maar zou niet weten hoe je dat speelt.
Ik ging naar de Buchmesse in Frankfurt om daar tijdens de beurs in een stand te staan en te praten met uitgevers. Vlak voor ik weg ging bedacht ik me dat mijn nette broek toch wel wat te gekreukeld was. Broek uit, strijkbout erover, broek bleef aan strijkbout hangen en toen had ik luchtsleuven bij de kniequote:Op zaterdag 18 april 2009 20:12 schreef Luchtbel het volgende:
Magik
even
verhalen
van
mensen
die
ook
op
cruciale
momenten
een
kledingstuk
hebben
verneukt
bij
het
wassen
of
het
strijken
zodat
ik
weer
kan
relativeren
ja nou... ik ben overtuigd, ze hebben alles al meegemaakt want ze komen uit kanalen-eiland jeweetsquote:
Hee, ben jij mij?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Wasongelukjes heb ik niet vaak maar ik heb wel ąltijd een vlek op mijn nieuwste shirt, als ik het voor de eerste keer draag. En dan bij voorkeur iets wat er niet meer uitgaat. Aardbei of kerrie of zo
Dat denk ik wel. Ik deed ze ook wel hernoemen trouwens, helpt ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja photobucket goed idee. Als ik ze verplaatst naar een andere map binnen mn account zijn ze dan ook weg hier en uit dat boardreader? Omdat ie dan zeg maar niet meer direct linkt.
Boardreader geeft ook screenshots van foto's die al verwijderd zijn uit Photobucket bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja photobucket goed idee. Als ik ze verplaatst naar een andere map binnen mn account zijn ze dan ook weg hier en uit dat boardreader? Omdat ie dan zeg maar niet meer direct linkt.
Oh echt? Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Boardreader geeft ook screenshots van foto's die al verwijderd zijn uit Photobucket bijvoorbeeld
mwah boardreader zoekt specifiek door fora en geeft er ook gelijk beeldresultaten bij. Nouja ik weet niet, ik zat sowieso al na te denken over privacy en vooral de privacy van mn kindje straks en dit geeft een prima doorslagquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:51 schreef bixister het volgende:
wat is dat boardreader precies dan? ik zie niet meteen wat er anders aan is dan google bijvoorbeeld?
MMF hoef je niet in de koelkast te bewaren maar mag gewoon in de voorraadkast. Soms kun je het een boost geven door het even te nuken met een klein beetje water of vet. Crisco FTWquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:57 schreef Lishe het volgende:
Wat stom. Ik sta daar echt veel te weinig bij stil. Ik vind 1 foto van Luuke, die Ynske gemaakt heeft bij een meeting.
Mn cakejes gaan niet door. Ze smaken helemaal niet lekker en dat marshmellowspul is te droog geworden ik de koelkast. Morgen poging 2, samen met Luuke en Geer, de logeerbeer.
Geef em een stuk cakequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:02 schreef Ticootje het volgende:
ik heb trouwens een boze kat. Hij moppert al de hele avond. Blijkbaar wist hij te ontsnappen via het kantelraam, daar kwamen we vandaag pas achter. Dus al die tijd kon hij gaan en staan waar hij wilde en lekker achter de dames aan. Nu is alles dicht en meneer is boos omdat hij nu op de bak moet plassen.
Ik heb echt nergens last vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:08 schreef pinquit het volgende:
gaan we straks met zn allen aan een anoniemer account met nameloze kids enzo. ik vind het nu ook naar worden
oh ja ik weet niet, als ik soms wel eens verhalen hoor over traktaties en dergelijke dan lijkt dit me ook gevoelig voor zoietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Lishe het volgende:
Die logeerbeer had pech, wij zijn meestal het weekend weg, naar brabant. Maar nu zijn we thuis. Hij moest dus mee in de tuin werken. En hij slaapt in Luuk d'r poppenwagen, in en pyama van Lena, strak tegen haar bed aan geparkeerd. Ik vind het echt heel leuk, ze was zo trots dat ze 'm mee mocht en zorgt er ook echt voor!
En competatieve ouders? Het valt gelukkig mee in deze groep!
Bud Spencer & Terence Hill net als hier?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:14 schreef pinquit het volgende:
t is chocola gewordenheb al sjipies op
![]()
wat zal ik kijken?
wasda?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill net als hier?
maar jij bent vast zo'n supervrouw die 5 dingen tegelijk kan. dat t erg was maakte ik wel op uit je smiley jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis erg pinq... waarom zou ik anders fokken?
Leukquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef Lishe het volgende:
Ja foto's en een verhaal, en een knutselwerkje. Sommige weekends zit hij alleen maar op een schommel.
Sommige mensen vertellen elk detail van het weekend, maar het is ook leuk om te lezen over gezinssamenstelling.
Het doel is eigenlijk dat de kinderen leren over verantwoordelijkheid, zij dragen de zorg voor die beer. En Ik vind het leuk om te zien dat Luuke het zo serieus neemt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:19 schreef E.T. het volgende:
Paar jaar geleden zaten al die AZ fans net zoals nu..
Ze verloren![]()
Ik ben voor dat doel niet zo scheutig met foto's van de kinders óf met info over ze. Maar toch verbaasde ik me over wat er zomaar vastgelegd werd zonder dat ik het wist.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Ik snap dat boardreadergedoe niet. Als je niet wil dat mensen bepaalde info over je te weten komen dan moet je dat gewoon niet op internet zetten. Probleem opgelost. Maar volgens mij was die oplossing al zo oud als de weg naar Rome....
en als ik op 'Kai' zoek zie ik als eerste foto's van Thaise dames die allerlei hulpstukken naar binnen proppen. Mijn kind heeft dus gewoon een hele 'veilige' naam
Weet je wat pas leuk is, echt leuk, echt hysterisch leuk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef Lishe het volgende:
Ja foto's en een verhaal, en een knutselwerkje. Sommige weekends zit hij alleen maar op een schommel.
Sommige mensen vertellen elk detail van het weekend, maar het is ook leuk om te lezen over gezinssamenstelling.
Het doel is eigenlijk dat de kinderen leren over verantwoordelijkheid, zij dragen de zorg voor die beer. En Ik vind het leuk om te zien dat Luuke het zo serieus neemt.
Wordt ie misschien nog een beetje schoon van zelfs.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:53 schreef Lishe het volgende:
Vond ik ook Sugar! En als Luuk dan bij mijn ouders mag logeren kunnen lief en ik naar Brugge, bedacht ik me net. (Maar ook zonder dat is het heul lief van haar. En vooral van de rest van haar gezin!)
Dutch, ik ben ook heeel blij dat hij niet een week later meemocht, ik zie me al terugrijden naar Drenthe om Geer daar nog even uit het zwembad te plukken.
als je ze allebei invoert komen ze wel vanzelf te voorschijn, maar dat is met die van mij ook het geval.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:42 schreef Sugar het volgende:
De namen van mijn kinderen zijn ook veilig, zag ik.
quote:En mijn username is ook lekker veilig. Lees: tien pagina's opengesperde v....a, not mine!
voor die paar posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |