als dat zo was zou niemand deze vraag ook kunnen beantwoorden he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft je broertje niet ergens een vriendin waar niemand wat van af weet?
mijn broertje een vriendin, denk het niet, die kosten hem alleen maar geldquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft je broertje niet ergens een vriendin waar niemand wat van af weet?
of tweequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben niet zo'n briljante fotograaf.heeft de camera altijd in handen dus echt oefenen is er ook niet bij; hij maakt echter vaak wel briljante foto's tussen de vele kiekjes
ik zoek er even eentje op...
Gaat primaquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Weet iemand of je krentebollen een beetje behoorlijk kunt invriezen? Ik vind ze heerlijk maar krijg in mn eentje niet zo'n zak van 8 op, maar ze zijn nu wel in de aanbieding
mooi!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat primaWij halen ze ook altijd voor Christan, om mee naar school te nemen, en vriezen ze dan meteen in. 's Morgens smeren we ze bevroren en dan zijn ze heerlijk vers als hij in de pauze gaat eten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:08 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb ook hele leuke schoenen gezien![]()
gewoon een spijkerbroekquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef Reinhilde het volgende:
Oh ja! Ik wist dat ik iets vergat!
Oxy, dubbel gefeliciteerd!
![]()
Pinq, Huup, maar waar trek je dat soort schoenen nou weer bij aan?! spijkerbroek? witte linnen broek?
ik heb een luiertas ja, gekregen van zusjequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:
whahahaha gekkerd. die zitten niet joh!
heb je al een luiertas? ik kreeg vandaag een folder van kruidvat in de bus met luiertassen met stip of ruit ofzo en kantjes en rood of roze of blauw of zwart of bruin geloof ik.
Niet als ik ze boven mijn kleren draagquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:40 schreef skadhd het volgende:
Tof Rewimo! Gaan de metalen om de stenen heen dan niet irriteren?
Als je je hoofd schuin houdt zie je dat die roze ook ruitjes zijn, alleen diagonaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef skadhd het volgende:
Ik wil de roze! Maar die had met ruitjes moeten zijn...Shame on kruidvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |