FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.quote:
Luis!quote:Luis Suárez heeft nog maar eens bevestigt Ajax niet zomaar te verlaten. De aanvaller van de Amsterdamse club staat op een groot aantal verlanglijstjes, maar wil enkel de stap maken naar een Europese topclub. Clubs uit een lagere categorie krijgen nul op het rekest van de Uruguayaan.
De Ajacied pikte de voorbeelden van AS Roma en Villarreal gemakshalve. "AS Roma. Dat is bijvoorbeeld een club uit de categorie waarvoor ik Ajax niet ga inruilen op dit moment. Villarreal in Spanje, hetzelfde verhaal. Mochten dergelijke clubs zich deze zomer melden, dan blijf ik zeker hier", vertelde Suárez tegenover het AD.
"Ik heb er goed over nagedacht de laatste weken", vervolgde de Zuid-Amrikaan. "We zitten een jaar voor het WK. Uruguay doet volop mee om een ticket voor Zuid-Afrika en mijn basisplaats in de nationale ploeg is zeker. Die plek wil ik niet riskeren voor een club onder de absolute top. Bij Ajax weet ik wat ik heb en wat ik komend seizoen nog kan winnen. Het kampioenschap, om eens wat te noemen."
Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
FIjn dat ze Dario het vertrouwen geven. Maar met alleen Bodul erachter lijkt het mij dat je je in de nesten gaat werken. Dario is tot nu toe ook regelmatig geblesseerd geweest en als je dan meteen 2 maanden met een broekie moet gaan aantreden in (hopelijk) de CL of andere belangrijke wedstrijden, dan lijkt me dat niet ideaal.
Een duidelijk geval van een versteegrobjequote:
Een buitenspeler die ook spits kan staan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt nog wel wat komt voor in de aanval.
idd eigen jeugd eerstquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu een spits kopen die tussen Dario en Bodul zit, is ook niet goed voor zijn ontwikkeling. Achter Cvitanich is prima.
Dan wordt er denk ik gewoon met 2 spitsen voorin gespeeld, Suarez en Sulejmani.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dus dat er nog een mogelijkheid is er een ervaren spits komt?quote:Het betekent dat Ajax op de transfermarkt niet op zoek gaat naar een andere jonge centrumspits. Bodul is de 20-jarige spits van Jong Ajax.
Sorry hoor, maar Urby is één van de weinige spelers die al het hele seizoen met een super mentaliteit/instelling aan het spelen is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef Acathla het volgende:
Nu hopen dat Luis ook z'n woorden nakomt. Dario is een heerlijke speler mét mentaliteit, iets wat ik bij veel spelers (een Stekelenburg bvb) mis. Evenals Vertonghen. Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
Klopt ja, maar als iedereen fit en in vorm is, is er denk ik geen plaats voor Urby in de basis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Urby is één van de weinige spelers die al het hele seizoen met een super mentaliteit/instelling aan het spelen is.
Daar ging het mij ook niet om, Acathla zegt:quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klopt ja, maar als iedereen fit en in vorm is, is er denk ik geen plaats voor Urby in de basis.
En daar klopt gewoon geen reet van.quote:Spelers met de juiste instelling, iets wat ik bij een Urby weer niet terug zie.
Mokkende spelersquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef RayMania het volgende:
Nee, Urby is inderdaad één van de weinigen die altijd 100% geeft. Als hij speelt zoals tegen PSV, dan is hij absoluut een meerwaarde en onmisbaar, maar op dit moment is hij wel iemand die vervangbaar is. Op basis van kwaliteit zou ik de Heerenveen-Sulejmani - Cvitanich en Suárez voorin willen zien met daarachter Enoh, Aissati en een andere middenvelder (Anita, Vertonghen, Gabri of Lindgren). Ik denk dat we volgend seizoen wel moeten snoeien in het aantal middenvelder, want als iedereen fit is, dan kan het voor mokkende spelers zorgen (nu niet het geval door schorsingen en blessures).
Ik vind dat gewoon heel normaal voor iemand die het langst bij de club rondloopt. Dat getuigt niet echt van leiderskwaliteiten. Waar Urby in mijn ogen ook absoluut niet over beschikt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby is een echte leider aan het worden. Was ook degene die de supporters te woord stond bij de training die verstoord werd. Goede instelling.
Leonardo, Kennedy, Sno, Rommedahl, Luque, Schilder (gaat al weg), De Jong en Martina mogen van mij weg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mokkende spelersLuxe-probleem
![]()
Er moet wel een spits bij trouwens. Neem aan dat Leo en Kennedy wel vertrekken in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |