Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjesquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb dat toch nog nooit gedaan in het weekend?
dat heeft toch ook geen zin, wanneer een ieder daar maar naar eigen goed dunken het bed komt in- dan wel uitrollen
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 19 april 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjes
En op zaterdag avond mag de sterke drank natuurlijk uit de kast hequote:
gelukkig... moet om 8 uur in zkh zijn dus kan nog mooi een bakkie mee plukkenquote:
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?quote:Op zondag 19 april 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjes
quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?
heb ik een witte server over mijn arm gedrappeerd?
loop ik in een zwartpak rond met homo propellor ?
ik heb geen propellor
kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nja... dan moet ik in de weekenden maar zelf mn koffie halen...
Maar, ondanks dat het zondag is... Je bent er nu toch, en ik heb zin in koffie... dus ehm... Stroek?
De laatste keer dat ik je zag toevallig wel jaquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?
heb ik een witte server over mijn arm gedrappeerd?
loop ik in een zwartpak rond met homo propellor ?
ik heb geen propellor
ja, ga jij hier nog even intieme details onthullen van onze nacht in Eindhovenquote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag toevallig wel ja
Ja, dat wil ik ook weten.quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die avond/nacht zelf
quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef lezzer het volgende:
Vrouw en ik hebben besloten morgen dan toch echt serieus te gaan lijnen...
Ik ben al 2 maanden bezig ofzo. En het gaat niet echt hard moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |