Echt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef NanKing het volgende:
Ik ben daar heul allemaal nog niet. Ik hang nog steeds in seizoen 3
Ok, ook goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef NanKing het volgende:
Nee dat hoeft niet hoor. Ik heb usenet
.
Boekenzijn
genoeg
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef NanKing het volgende:
Oh ja en je weet wat dingen uitlenen betekent he! Dat we zeker nog een keer moeten meeten.
Hier nog een test usenet server voor je vriendinnen die nog onbekend zijn met snel downloadenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef NanKing het volgende:
Nee dat hoeft niet hoor. Ik heb usenet
.
Boekenzijn
genoeg
hoeveel retentie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hier nog een test usenet server voor je vriendinnen die nog onbekend zijn met snel downloaden.
198.186.190.100 port 119 geen pass user
Liep bij mij gewoon 950Kb, mijn max![]()
Weet niet, iets van 10 dagen oud was geen probleem, maar aangezien het een test server is zal deze nog niet vol staan met 100 dagen aan materiaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel retentie?
en mogge...
waar zit stroek???????????????????????????????
Ik wil ook een tuin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:03 schreef lezzer het volgende:
Zo dan, ik zit al de hele ochtend in de tuin te wroeten.
Met vrouw samen. Hoe heerlijk degelijk potteus
In een hempje?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef lezzer het volgende:
Net gesjouwd met kruiwagen en zand en heel stoer
Laten we dat maar niet meer doen met die picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eens!!quote:
En hoe ging het flirtenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef Pien85 het volgende:
Zo... mijn hoofd is leeg
Heb alleen niet durven vissen netDus ik weet nog steeds niets over dat meisje
Neen. Het is een site waar ik voor was gevraagd om mee te schrijven, maar ik kom er totaal niet aan toe. Als promotie voor ze heb ik 'm gewoon zo laten staanquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
Over foto's? Of over BlueMage en leeftijd?
Overigens, Nan, is dat jouw site? Onder je "huisje" ?
Suffiequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef Pien85 het volgende:
Zo... mijn hoofd is leeg
Heb alleen niet durven vissen netDus ik weet nog steeds niets over dat meisje
Ze is er alleen op vrijdag, maar ik wilde even bij de eigenaresse checken of ze iets weet.. Maar ben e rniet helemaal aan toe gekomenquote:
Vrijdag weer een kansquote:
Ja daar heb ik dus niets aan. Heb daarvoor de servers van KPN zelf ook wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Weet niet, iets van 10 dagen oud was geen probleem, maar aangezien het een test server is zal deze nog niet vol staan met 100 dagen aan materiaal.
over foto's natuurlijk! duhquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef lezzer het volgende:
Over foto's? Of over BlueMage en leeftijd?
Ik vind dat jij helemaal niet zo oud mag zijn als je bent ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef BlueMage het volgende:
Zou ook 'n beetje vreemd zijn als jullie je ook al met m'n leeftijd gingen bemoeien.![]()
ja maar dat ligt in mijn beleving ook aan het soort foto.quote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef NanKing het volgende:
Die foto van Michelle Pfeiffer vind ik wel erg mooi, maar niet om te kwijlen ofzoot
Ook wel aan Michelle Pfeiffer, ik vind haar gewoon een hele mooie vrouw om te zien. Zeker in de tijd van die foto.quote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat ligt in mijn beleving ook aan het soort foto.
Dit zou ik bij meer vrouwen hebben als ze zo op de foto worden gezet.
Uiteraard zou ik zo'n foto van erika terpstra ook niet zo bijzonder vinden...quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ook wel aan Michelle Pfeiffer, ik vind haar gewoon een hele mooie vrouw om te zien. Zeker in de tijd van die foto.
die heeft weekend verlofquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel retentie?
en mogge...
waar zit stroek???????????????????????????????
tjong... en dat meld je niet even op voorhand?quote:
ik heb dat toch nog nooit gedaan in het weekend?quote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong... en dat meld je niet even op voorhand?
en nu ga ik me eindelijk aankleden en dan straks richting de baas...
Tot laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |