Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjesquote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb dat toch nog nooit gedaan in het weekend?
dat heeft toch ook geen zin, wanneer een ieder daar maar naar eigen goed dunken het bed komt in- dan wel uitrollen
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 19 april 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjes
En op zaterdag avond mag de sterke drank natuurlijk uit de kast hequote:
gelukkig... moet om 8 uur in zkh zijn dus kan nog mooi een bakkie mee plukkenquote:
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?quote:Op zondag 19 april 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoor jij dus het hele weekend in en uit te rennen met koffie, thee en ander drankjes
quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?
heb ik een witte server over mijn arm gedrappeerd?
loop ik in een zwartpak rond met homo propellor ?
ik heb geen propellor
kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op zondag 19 april 2009 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nja... dan moet ik in de weekenden maar zelf mn koffie halen...
Maar, ondanks dat het zondag is... Je bent er nu toch, en ik heb zin in koffie... dus ehm... Stroek?
De laatste keer dat ik je zag toevallig wel jaquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, euhm, heb ik een wit schortje voor?
heb ik een witte server over mijn arm gedrappeerd?
loop ik in een zwartpak rond met homo propellor ?
ik heb geen propellor
ja, ga jij hier nog even intieme details onthullen van onze nacht in Eindhovenquote:Op zondag 19 april 2009 19:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag toevallig wel ja
Ja, dat wil ik ook weten.quote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die avond/nacht zelf
quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef lezzer het volgende:
Vrouw en ik hebben besloten morgen dan toch echt serieus te gaan lijnen...
Ik ben al 2 maanden bezig ofzo. En het gaat niet echt hard moet ik zeggen.
Dat neem ik me ook al een tijdje voor, alleen komt er niet veel van....quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef lezzer het volgende:
Vrouw en ik hebben besloten morgen dan toch echt serieus te gaan lijnen...
Ik ben al 2 maanden bezig ofzo. En het gaat niet echt hard moet ik zeggen.
het gezamelijk ontwaken van Nan en mij aan de stratumse dijk, en een gelegenheid waar het maar goed is dat de muren niet over vroeger konden vertellenquote:Op zondag 19 april 2009 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel op die avond/nacht zelf
Je mag er zo 10 van me hebben. Die wil ik je zo schenken!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
Voor de mensen die wat kilootjes kunnen missen, zouden jullie ze aan mij willen doneren? Ik wil dr minstens 10 bij hebben
*Soapie aan de kant duwtquote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Je mag er zo 10 van me hebben. Die wil ik je zo schenken!!!!
Water en witte t-shirts?quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, en zijn er nog wensen voor de catfight?
Moet het in vanillevla in tanktops?
Mag ik dan wel eerst die 10 kilo afgooien??quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, en zijn er nog wensen voor de catfight?
Moet het in vanillevla in tanktops?
Goed punt, ik wil er ook liever eerst 10 af dan (of 15...).quote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Mag ik dan wel eerst die 10 kilo afgooien??
ja, mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, mooi
of haltertopjesMaar wel wit, en veel waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, mooi
of haltertopjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |