Valt mij ook tegen inderdaad, hoewel deze van Tiga dan wel weer leuk isquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet echt een verrassend uurtje op een enkele Johan-uitzondering na ... Waarom nou toch weer een rijtje nummers die je overdag ook al veel hoort
Zal wel een foutje zijn (of op een of andere manier beveiligdquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we het nou beleven dat Ziggo het geweldige BBC van de kabel heeft gehaald? Ik kom BBC neit tegen als ik via de pc wil kijken
mijn eerste wekker activeert automagisch de tweede wekker, dus dan is het gelijk einde oefeningquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, om 5 uur gaat de (eerste) wekker weer![]()
![]()
.
Ben er bang voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vrees dat Roda het mooiste stadion van de Jupiler League heeft volgend seizoen
Heel vaag maar op de tv zie ik (gelukkig) nog wel BBC. Misschien idd iets van een beveiliging, oid. Komende dagen maar een beetje gaan puzzelen want qua beeld is het ook nog niet heel erg scherp. Overigens heb ik hier het 'standaard' pakket, maar daar zit BBC nog wel in. Ik zou het ook niet tof hebben gevonden als ze het daar uit hadden gehaald. Gooi dan ZDF eruitquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel een foutje zijn (of op een of andere manier beveiligd). Hier alle BBC-zenders te zien. Heb wel het uitgebreide digitale pakket
.
Nummer 3 is net openquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben er bang voor
Zo, dat is het tweede biertje van vanavond
't Is vooral de Beeb zelf die eigenlijk niet wil dat ze in 't buitenland worden doorgegeven (zelfs betaald). Heeft ook te maken met de Engelse license-structuur. Zie ook de BBC-website. Mensen binnen UK zien geen reclame (die hebben immers hun license fee betaald), mensen erbuiten wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel vaag maar op de tv zie ik (gelukkig) nog wel BBC. Misschien idd iets van een beveiliging, oid. Komende dagen maar een beetje gaan puzzelen want qua beeld is het ook nog niet heel erg scherp. Overigens heb ik hier het 'standaard' pakket, maar daar zit BBC nog wel in. Ik zou het ook niet tof hebben gevonden als ze het daar uit hadden gehaald. Gooi dan ZDF eruit
Net ff stukje gescheurd. Erg prettig. Geweldig autootje Maandag voor 't echie. Dan kan ik iets meer dan een uurtje (bij meezittend verkeer) testenquote:
Ik heb nog gewoon de beeb hier( ook ziggo standaard)quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel vaag maar op de tv zie ik (gelukkig) nog wel BBC. Misschien idd iets van een beveiliging, oid. Komende dagen maar een beetje gaan puzzelen want qua beeld is het ook nog niet heel erg scherp. Overigens heb ik hier het 'standaard' pakket, maar daar zit BBC nog wel in. Ik zou het ook niet tof hebben gevonden als ze het daar uit hadden gehaald. Gooi dan ZDF eruit
Maar in Engeland weten ze dan ook veel beter wat kwaliteit is. De Calvin Harris-Nick en Simon vergelijking die al langs is gekomen is daar een extreem goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is vooral de Beeb zelf die eigenlijk niet wil dat ze in 't buitenland worden doorgegeven (zelfs betaald). Heeft ook te maken met de Engelse license-structuur. Zie ook de BBC-website. Mensen binnen UK zien geen reclame (die hebben immers hun license fee betaald), mensen erbuiten wel.
Blijft wel de allerbeste publieke omroep ter wereld. Daar kan in Nederland nog veel, heeeel veel van geleerd worden.
NL kan ook veel van de Belgen leren. Overal ter wereld krijg je tv met bijvoorbeeld sport onder de rode knop voor de nabeschouwing of 15 banen wimbledon. Waarom kan het in NL dan niet. We lopen zo achter hierquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is vooral de Beeb zelf die eigenlijk niet wil dat ze in 't buitenland worden doorgegeven (zelfs betaald). Heeft ook te maken met de Engelse license-structuur. Zie ook de BBC-website. Mensen binnen UK zien geen reclame (die hebben immers hun license fee betaald), mensen erbuiten wel.
Blijft wel de allerbeste publieke omroep ter wereld. Daar kan in Nederland nog veel, heeeel veel van geleerd worden.
Ze zouden het lef moeten hebben de BBC uit de pakketten te halen... Dan volgt een volksopstand!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon de beeb hier( ook ziggo standaard)
Idd ja. En laten we - even niet muziek-gerelateerd - programma's van heldquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar in Engeland weten ze dan ook veel beter wat kwaliteit is. De Calvin Harris-Nick en Simon vergelijking die al langs is gekomen is daar een extreem goed voorbeeld van.
Haha, een stukje van Flash in de plaat. Apart!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef cosmick het volgende:
Hans, Queen >>
Idd. Nou, dat NL er jaaaaaren over heeft gedaan om standaard in breedbeeld uit te zenden is een treffend voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
NL kan ook veel van de Belgen leren. Overal ter wereld krijg je tv met bijvoorbeeld sport onder de rode knop voor de nabeschouwing of 15 banen wimbledon. Waarom kan het in NL dan niet. We lopen zo achter hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |