quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijnIlse
en
![]()
Nikki
![]()
ook in het pand. Misschien moet ik ook maar eens wat VIP-kaartjes scoren.
Nope, zwarte sportsokken met Nike logoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt je panties weer aangetrokken ?
Ilse is dacht ik al bezet en Nikki moet eerst die neuspiercing uitdoen. Dan wil ik best een keer door die kutliedjes heen kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijnIlse
en
![]()
Nikki
![]()
ook in het pand. Misschien moet ik ook maar eens wat VIP-kaartjes scoren.
Al zou Ilse vrijgezel zijn, alsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ilse is dacht ik al bezet en Nikki moet eerst die neuspiercing uitdoen. Dan wil ik best een keer door die kutliedjes heen kijken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou Ilse vrijgezel zijn, als![]()
Nikki
![]()
in de buurt is zie ik haar niet meer staan.
haha, bij jou ook al?! Zo leuk liedje ditquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Sersjee het volgende:Bell X1
![]()
Ondanks dat het donker is, breekt de zon door!
Witte sokken moeten verboden wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, zwarte sportsokken met Nike logo
Nikki == geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou Ilse vrijgezel zijn, als![]()
Nikki
![]()
in de buurt is zie ik haar niet meer staan.
Volgens mij zou Marc zelfs daar braaf op wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nikki == geen sex voor het huwelijk
buitenshuis wel jaquote:
Bij haar vind ik dat geen afknapper.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nikki == geen sex voor het huwelijk
Ach mag best casual gedragen worden, voor werk is het not donequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als button-down overhemden. WAAROM komt er geen verbod op de productie daarvan?
Geen probleem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zou Marc zelfs daar braaf op wachten.
Samen met White Lies en Bell X1 absoluut een van mijn favo platen van dit moment. Echt zo'n achtbaanplaat is ditquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
Om mn lijst met nieuwe leuke liedjes nog maar even aan te vullen:Mando Diao
jammer want is een plaat die heel snel kapot gedraaid kan worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Bell X1 staat sinds vandaag op de playlist in medium rotatie, dus die ga je nu wat vaker horen.
Ik denk dat we Rob op onze blote knietjes mogen bedanken. Of heeft Rudy geholpen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Bell X1 staat sinds vandaag op de playlist in medium rotatie, dus die ga je nu wat vaker horen.
Ja echt he....quote:
Zag het! onwijs goed nieuws natuurlijk en terecht dat de plaat op de playlist is gezet. Heerlijke plaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Komt door de lobby van de Knopenvakbondquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als button-down overhemden. WAAROM komt er geen verbod op de productie daarvan?
Bij mij komt ie dagelijks op de mp3-spelert op een roulatie voorbij waar 3FM nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer want is een plaat die heel snel kapot gedraaid kan worden.
Medium = 3x per dag ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Volgend jaar mag je naar de Langeleegtequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja echt he....
Krijg er ook de schijt van dat uitgerekend die ploegen nu opeens wel punten pakken. Achja onze grote vriend bij de KNVB zal wel die opdracht hebben gegeven aan zijn scheidsjes...
Maar met de komende 3 wedstrijden hebben we het sowieso nog zelf in de hand
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Komt door de lobby van de Knopenvakbond.
Idem. Als iemand die plaat zat zou moeten zijn, ben ik het wel...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij komt ie dagelijks op de mp3-spelert op een roulatie voorbij waar 3FM nog een puntje aan kan zuigen.
quote:23-00
Franz Ferdinand - No You Girls
Tiga - Shoes
The Killers - Spaceman
Rigby - Live in de studio (2)
No Doubt - It's My Life
Drive Like Maria - I'm On A Train
Johan - In The Park
![]()
New Order - Blue Monday
PlugYourBand: Switchback - Fight You Now
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Voicst - A Year And A Bit
Lily Allen - Fuck You
Niet echt een verrassend uurtje op een enkele Johan-uitzondering na ... Waarom nou toch weer een rijtje nummers die je overdag ook al veel hoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |