Ik vind het zo'n stoere bak die mini cooper , mijn favoriet blijft een ouderwetse kever maar de mini cooper komt heel dicht in de buurtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/roeljewel/3450678142/
Ik ken een Franstalige Belg in Brussel. Op de middelbare school kwam ie een half jaar bij mij in klas. Vage gast. Spoorde volgens mij ook niet helemaal, maar hij was wel aardig. Heb wel eens gezegd dat hij waarschijnlijk enorm gepest zou zijn als hij gewoon een Nederlander was geweest. Omdat hij Belg was kon iedereen zijn wazigheid wel accepteren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd
. Nouja, ik hoop niet dat ze (Franstalige en Nederlandstalige collega's) ons als gezamenlijke vijand gaan zien
. Maar dat zal wel meevallen
.
"Ik moest kloppen, want de bel doet het niet"quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik zit nog te twijfelen of ik maandag met m'n imitatie van Jambers of die van Samson moet binnenkomen daar.
Yup. Regel ik zeer binnenkortquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! snel omswitchen dan. Veel te warm om daar nu nog mee te gaan rijden
Die deed ik vanmiddag nog jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Ik moest kloppen, want de bel doet het niet"
Uuuhh!! Gertjuuhh!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik zit nog te twijfelen of ik maandag met m'n imitatie van Jambers of die van Samson moet binnenkomen daar.
Jochem Myjer !quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die deed ik vanmiddag nog ja. De Samson- en Jambers-imitaties waren de laatste twee weken natuurlijk niet van de lucht
. "Overdag zit hij aan zijn bureel, maar 's avonds transformeert hij in een nymfomane transseksueel."
Die zaten vandaag bij doe maar normaal. Hadden ze het er ook over dat 1 van de 2 met monique smit gezoend had en dat heel het dorp erover verontwaardigd was. Ze zijn namelijk geen familiequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Engeland heeft Calvin Harris, maar wij in Nederland Nick en Simon. Las vandaag dat die 2 gasten het is gelukt om Lady GaGa van de eerste plek te stoten in een single hitlijst. 't verschil moet er wezen
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken een Franstalige Belg in Brussel. Op de middelbare school kwam ie een half jaar bij mij in klas. Vage gast. Spoorde volgens mij ook niet helemaal, maar hij was wel aardig. Heb wel eens gezegd dat hij waarschijnlijk enorm gepest zou zijn als hij gewoon een Nederlander was geweest. Omdat hij Belg was kon iedereen zijn wazigheid wel accepteren.
Whehehe dat gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zaten vandaag bij doe maar normaal. Hadden ze het er ook over dat 1 van de 2 met monique smit gezoend had en dat heel het dorp erover verontwaardigd was. Ze zijn namelijk geen familie.
Op tv klonk het volgens mij leuker.
Yup. Erg gaaf. En de binnenkant dus ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n stoere bak die mini cooper , mijn favoriet blijft een ouderwetse kever maar de mini cooper komt heel dicht in de buurt
"Dit is het verhaal van Roel, overdag werkt hij op kantoor maar 's nachts is hij Jaqueline"quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Hij scheen in België echt enorm hoge cijfers te hebben gehaald en het halfjaar voordat ie bij mij op school kwam zat ie op een school in Las Vegas waar hij ook heel hoge cijfers haalde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik verwacht daar ook wel enige wazigheid ja. En vooral ook een wat meer formele houding dan hier in Nederland. Maar da's ook allemaal leuk. Weer es wat anders.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Dit is het verhaal van Roel, overdag werkt hij op kantoor maar 's nachts is hij Jaqueline"
1 tip: Ga bochten opzoeken!!! Doe het maar gewoon en vlieg er doorheen! Het beestje geeft geen kick!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Erg gaaf. En de binnenkant dus ook. Morgen bij daglicht es alles goed bekijken en uitproberen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij scheen in België echt enorm hoge cijfers te hebben gehaald en het halfjaar voordat ie bij mij op school kwam zat ie op een school in Las Vegas waar hij ook heel hoge cijfers haalde.
Met de cijfers die hij bij mij op school haalde was hij 2 klassen en 3 niveaus teruggezet. Vooroordelen over Belgen werden wat dat betreft enorm bevestigd.
Vooral vrijdag gaan ze pallets met kaarten weggeven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Gaat dit trouwens de hele week door het weggeven van kaarten voor de 3FM Awards??
Die laatste ken ik zeker iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
1 tip: Ga bochten opzoeken!!! Doe het maar gewoon en vlieg er doorheen! Het beestje geeft geen kick!
Wat onder andere mooi is, is door dat bos in Epe (in de buurt van die ijsjes boer), wat heel langzaam omlaag gaat maar wel veel bochten heeft. En de bochten bij de BMW/Mini garage in Maastricht zijn ook heel cool!
Whehequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral vrijdag gaan ze pallets met kaarten weggeven.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef gerbenp het volgende:
Sandstorm van vanavond:
Bekijk deze YouTube-video
En nu ben ik weer weg!
Thanks! ga ik na MYA even checkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef gerbenp het volgende:
Sandstorm van vanavond:
Bekijk deze YouTube-video
En nu ben ik weer weg!
Gewoon een keer de toeristische route richting Brussel pakken, en dan de Mini-club wat een mooi weggetje is om mee te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die laatste ken ik zeker idd. Ik ga 'm echter niet privé rijden, dus ik probeer zakelijk onderweg wel wat leuke bochtjes te vinden
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gewoon een keer de toeristische route richting Brussel pakken, en dan de Mini-club wat een mooi weggetje is om mee te nemen
Geen hond wil er heen dus het moet welquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Gaat dit trouwens de hele week door het weggeven van kaarten voor de 3FM Awards??
Zelfs de pallets spotjes afgelopen week hebben niet geholpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen hond wil er heen dus het moet wel
En toch wordt het elk jaar groter en groterquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen hond wil er heen dus het moet wel
De line up is gewoon ieder jaar klote, beetje inteelt lineupquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch wordt het elk jaar groter en groter. Hoe goed de line-up ook mag zijn (Clark, Krezip, Racoon) ik heb toch wat anders te doen
.
Volgens mij zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch wordt het elk jaar groter en groter. Hoe goed de line-up ook mag zijn (Clark, Krezip, Racoon) ik heb toch wat anders te doen
.
Je hebt je panties weer aangetrokken ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Dit vond ik vroeger echt een vreselijk suffe plaat, maar kan er nu wel om lachen![]()
Gelukkig heb ik vandaag mijn witte sportsokken niet aan
Incrowd en heul voorspelbaar. Elk jaar dezelfde namen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De line up is gewoon ieder jaar klote, beetje inteelt lineup
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt je panties weer aangetrokken ?
Wel erg vaak dezelfde namen ja. Net zoals Marco Borsato die elk jaar wel een TMF award wint. Niet echt boeiend, imoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De line up is gewoon ieder jaar klote, beetje inteelt lineup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |