quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijnIlse
en
![]()
Nikki
![]()
ook in het pand. Misschien moet ik ook maar eens wat VIP-kaartjes scoren.
Nope, zwarte sportsokken met Nike logoquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt je panties weer aangetrokken ?
Ilse is dacht ik al bezet en Nikki moet eerst die neuspiercing uitdoen. Dan wil ik best een keer door die kutliedjes heen kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijnIlse
en
![]()
Nikki
![]()
ook in het pand. Misschien moet ik ook maar eens wat VIP-kaartjes scoren.
Al zou Ilse vrijgezel zijn, alsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ilse is dacht ik al bezet en Nikki moet eerst die neuspiercing uitdoen. Dan wil ik best een keer door die kutliedjes heen kijken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou Ilse vrijgezel zijn, als![]()
Nikki
![]()
in de buurt is zie ik haar niet meer staan.
haha, bij jou ook al?! Zo leuk liedje ditquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Sersjee het volgende:Bell X1
![]()
Ondanks dat het donker is, breekt de zon door!
Witte sokken moeten verboden wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, zwarte sportsokken met Nike logo
Nikki == geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al zou Ilse vrijgezel zijn, als![]()
Nikki
![]()
in de buurt is zie ik haar niet meer staan.
Volgens mij zou Marc zelfs daar braaf op wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nikki == geen sex voor het huwelijk
buitenshuis wel jaquote:
Bij haar vind ik dat geen afknapper.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nikki == geen sex voor het huwelijk
Ach mag best casual gedragen worden, voor werk is het not donequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als button-down overhemden. WAAROM komt er geen verbod op de productie daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |