Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Het kan ook nooit allemaal goed zijn. Die paar die heel goed zijn maken het gewoon een leuk programma.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Thanksquote:
hehe hier ook.baby slaapt op de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa, de aftiteling.
[sub]Staat op mute hier.[sub]
Nog even het geluid kan weer aan.![]()
Frank Sanders vond het wel geinig, maar wel een beetje plat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Jos Brink, ook al zo'n geslaagde typetje van Carlo
quote:
dat praten naar de kijkers is irritant, maar die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor zijn vaak wel geslaagd. En Irene gooit er nu ook steeds vaker dat typische bekkie in (met die rare kaak), dan is ie helemaal afquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niks
Iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |