Vind je dat verrassend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef -Peach het volgende:
Hmmmm Sacha ontwijkt een hetero-zijn vraag!
Net even gemist, hij zit nog in de kast dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef -Peach het volgende:
Hmmmm Sacha ontwijkt een hetero-zijn vraag!
Ik vind het nog steeds niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had het nooit verwacht, maar Kim Holland wordt elke week beter!!
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor2/backstage/index.xmlquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
o man wat is die tv-kantine vervelend
kan ik ergens de optredens van vanavond al terugkijken?
Hester was de beste vanavondquote:
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!quote:
vindt maar er maar eens eentje zonder, dat is pas een verrassingquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef -Peach het volgende:
Whehe de moeder van Luigi heeft een gouden tand, wat een verrassing
Ik zap niet terug voor het is afgelopen.quote:
Buurvrouw & Buurvrouwquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:43 schreef Daniane het volgende:
Volgens mij zijn die broers van Nathalie&Eva de mannelijke vorm van hun
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Het kan ook nooit allemaal goed zijn. Die paar die heel goed zijn maken het gewoon een leuk programma.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Thanksquote:
hehe hier ook.baby slaapt op de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa, de aftiteling.
[sub]Staat op mute hier.[sub]
Nog even het geluid kan weer aan.![]()
Frank Sanders vond het wel geinig, maar wel een beetje plat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Jos Brink, ook al zo'n geslaagde typetje van Carlo
quote:
dat praten naar de kijkers is irritant, maar die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor zijn vaak wel geslaagd. En Irene gooit er nu ook steeds vaker dat typische bekkie in (met die rare kaak), dan is ie helemaal afquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niks
Iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
ze huilde onbedaarlijk na wendy's hoge LUIGIANOLUIGIANOOOOOOOO'squote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Daar snap ik dus helemaal niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.quote:
Jij lurkt ook net zo hard als ik he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
alle 4 kan niet schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Sing-off hopelijk:
Jamal en Whatever.
Of Luigi en Hester.
Of alle vier.
Wendy is liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Wolve000 het volgende:Het is bijna zover! Er wordt weldra weer iemand bevrijd van de terreur van Wendy!
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.
dat was het enige leuke.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |