Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Het kan ook nooit allemaal goed zijn. Die paar die heel goed zijn maken het gewoon een leuk programma.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Thanksquote:
hehe hier ook.baby slaapt op de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa, de aftiteling.
[sub]Staat op mute hier.[sub]
Nog even het geluid kan weer aan.![]()
Frank Sanders vond het wel geinig, maar wel een beetje plat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Jos Brink, ook al zo'n geslaagde typetje van Carlo
quote:
dat praten naar de kijkers is irritant, maar die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor zijn vaak wel geslaagd. En Irene gooit er nu ook steeds vaker dat typische bekkie in (met die rare kaak), dan is ie helemaal afquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niks
Iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
ze huilde onbedaarlijk na wendy's hoge LUIGIANOLUIGIANOOOOOOOO'squote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Daar snap ik dus helemaal niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.quote:
Jij lurkt ook net zo hard als ik he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
alle 4 kan niet schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Sing-off hopelijk:
Jamal en Whatever.
Of Luigi en Hester.
Of alle vier.
Wendy is liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Wolve000 het volgende:Het is bijna zover! Er wordt weldra weer iemand bevrijd van de terreur van Wendy!
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.
dat was het enige leuke.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???
Whehehe, betraptquote:
Truequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
hester heeft een binnensmonds spraakgebrek..hoe goed ze haar best ook doet
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.
Nee, eerst Ilse, twaalf nummer langquote:
LOL... volgens mij schreef 90% hier op FOK ook dat het echt vals was.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze was nog valser dan Rachel. Voeg daarbij een uitstraling van 0,0 en ze mag gewoon eigenlijk exit. alleen waren er sommigen nog slechter, zoals Luigiano en Jamal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.
Jamal was inderdaad saai, gewoon niets aan.
En daar woont ze ook nog, de mooiste stad van Gelderlandquote:
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.
Jamal was inderdaad saai, gewoon niets aan.
Ik heb in het buitenland ook wel eens 5 finalisten gezien, dus zou best kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
En daar woont ze ook nog, de mooiste stad van Gelderland
Roan was zonder dollen echt goed, die had alleen de MJ danspasjes achterwege moeten laten omdat zijn stem er in het nummer ook erg op leek. Het was net de soundmixshow, maar dan wel een hele geslaagde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Whatever viel me ook tegen, de eerste drie heb ik niet gezien. Luigiano vond ik ook wel goed.
Nee, het was echt vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...
Of er vliegen er nu 2 uit !quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
Arnhem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dus?
jij hebt echt humorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Luigiano vond ik ook wel goed.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |