Een andere keer toen ik het had gezien, vond ik het niet veel aan, maar ik las hier allemaal lovende verhalen, dus ik dachtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst tof afvragen wie er kijken naar de tv kantine en nog geen 10 minuten later zelf ook kijken. Pannenkoek
Ik denk dat ik die persiflage van Eric de knapste persiflage vind die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:20 schreef LeBeau het volgende:
Wow, Eric leek echt ENORM. Ik moest echt steeds kijken of hij het niet echt was.
Stacey was ook heel goed neergezet.
En nu Kelly, staand plassend.
Als Rachel in de sing of zit dan vliegt ze eruit. De jury (behalve Angela natuurlijk) stemt haar eruit omdat ze een kanshebber is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Starlie het volgende:
Jaaa Eric was echt super!!! Zometeen hopelijk nog een stukje!
Maar op wie gaat er gestemd worden....?? Ik heb nu werkelijk geeeen idee, maar ik denk dat Jamal en Hester of Rachel in de Sing off staan...
Ja daar ben ik dus ook bang voor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Rachel in de sing of zit dan vliegt ze eruit. De jury (behalve Angela natuurlijk) stemt haar eruit omdat ze een kanshebber is.
Alle broeken en boxers omlaag dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
Ooo mannen daar heb je Gigi....
Dat is me om het even wie er dan van die twee uit gaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Karina het volgende:
En de sing off, ik denk Whatever en Luigiano en dan gaat (hoop ik dan) Luigiano er uit. Maar misschien moeten we ons afvragen wie van de 3 juryleden aan de beurt is om een artiest te "verliezen"![]()
Nah, doe niet zo a-henigquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle broeken en boxers omlaag dus.
Wat vind jij van dr?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle broeken en boxers omlaag dus.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
Of gewoon lekker makkelijk Jamal en Luigiano eruit
quote:
Heb mijn broek en hipster ook omlaag, maar dat komt omdat ik nu dat optreden van Roan aan het bekijken ben van vorige weekquote:
Roan was erg goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Treezz het volgende:
jamal en luigano en of roan in de sing off
Het is wel echt een tof woord hequote:
Het fokken leidt je niet af of inspireert het alleen maar?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb mijn broek en hipster ook omlaag, maar dat komt omdat ik nu dat optreden van Roan aan het bekijken ben van vorige week
Ga toch lekker fietsenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Treezz het volgende:
of roan in de sing off
Ik kan meerdere dingen tegelijk doen. Bovendien kan ik met 1 hand heel snel typenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het fokken leidt je niet af of inspireert het alleen maar?
Hahahaaaaaaaaahahahahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb mijn broek en hipster ook omlaag, maar dat komt omdat ik nu dat optreden van Roan aan het bekijken ben van vorige week
Ik ben dol op nieuwe woorden die ik dan ook direct weer zelf kan gebruiken!quote:
Heuj!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:25 schreef Treezz het volgende:
jamal en luigano en of roan in de sing off
Lijkt me wel weer cool, al was het alleen voor om de kop van Stacey te zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef happyme28 het volgende:
SCH zegt dan vanmorgen besloten is dat Luigiano en Jamal in de sing off staan en die kan het weten![]()
![]()
Daar teken ik voor
Ze heeft sowieso teveel tandvlees!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:30 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Hind er raar uit, zo onverzorgd. Is ze in verwachting?
Dan moet je dr eens horen zingen... je weet niet wat je hoort.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En aan haar praten te horen is het nog eens gaan woekeren ook!
Whehehe. En Jamal zn tong is te lang, die zit in de weg!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En aan haar praten te horen is het nog eens gaan woekeren ook!
Ik vind Hind een heel goede zangeres!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan moet je dr eens horen zingen... je weet niet wat je hoort.
o bij jou ook? ik dacht dat de tv acuut kapot ging.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:31 schreef Karina het volgende:
Okay RTL4 ligt eruit hier! Was maar 1 minuutje gelukkig.
Over tijd!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik las te snel.... ik dacht dat je verliefd op mij was...
Je hebt altijd dit topic nogquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Karina het volgende:
Is de uitslag eigenlijk ook via de livestream te volgen? Stel de zender ligt er ECHT uit.
Beetje laat hèquote:
Goede vraag, want er zit er hier naast me 1 te zeuren dat hij wil X-boxen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:35 schreef Karina het volgende:
Is de uitslag eigenlijk ook via de livestream te volgen? Stel de zender ligt er ECHT uit.
Dat welquote:
Vind je dat verrassend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef -Peach het volgende:
Hmmmm Sacha ontwijkt een hetero-zijn vraag!
Net even gemist, hij zit nog in de kast dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef -Peach het volgende:
Hmmmm Sacha ontwijkt een hetero-zijn vraag!
Ik vind het nog steeds niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had het nooit verwacht, maar Kim Holland wordt elke week beter!!
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor2/backstage/index.xmlquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
o man wat is die tv-kantine vervelend
kan ik ergens de optredens van vanavond al terugkijken?
Hester was de beste vanavondquote:
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!quote:
vindt maar er maar eens eentje zonder, dat is pas een verrassingquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef -Peach het volgende:
Whehe de moeder van Luigi heeft een gouden tand, wat een verrassing
Ik zap niet terug voor het is afgelopen.quote:
Buurvrouw & Buurvrouwquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:43 schreef Daniane het volgende:
Volgens mij zijn die broers van Nathalie&Eva de mannelijke vorm van hun
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Het kan ook nooit allemaal goed zijn. Die paar die heel goed zijn maken het gewoon een leuk programma.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
de "grote verhaallijn" is over het algemeen waardeloos en een deel van de imitaties ook, maar er zitten een aantal hele goeie tussen. Eerlijk is eerlijk!
Thanksquote:
hehe hier ook.baby slaapt op de bankquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa, de aftiteling.
[sub]Staat op mute hier.[sub]
Nog even het geluid kan weer aan.![]()
Frank Sanders vond het wel geinig, maar wel een beetje plat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Jos Brink, ook al zo'n geslaagde typetje van Carlo
quote:
dat praten naar de kijkers is irritant, maar die dubbelzinnige opmerkingen tussendoor zijn vaak wel geslaagd. En Irene gooit er nu ook steeds vaker dat typische bekkie in (met die rare kaak), dan is ie helemaal afquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook wel leuk hoor, alleen die Kim Holland vind ik niks
Iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
zien die twee nou zelf niet dat ze niet grappig zijn. zelfs niet flauw, maar gewoon oervervelend?
ze huilde onbedaarlijk na wendy's hoge LUIGIANOLUIGIANOOOOOOOO'squote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Daar snap ik dus helemaal niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want heel veel mensen vinden het wel erg goed.
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ergens hoop ik dat Hester op de stoel komt, mag ze nog een keer.
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat popje blootgesteld aan de tonen van Whatever?
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Die was echt heel vals.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.quote:
Jij lurkt ook net zo hard als ik he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis idd een heeeeele mooie baby...en dat zeg ik niet vaak
alle 4 kan niet schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
Sing-off hopelijk:
Jamal en Whatever.
Of Luigi en Hester.
Of alle vier.
Wendy is liefquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Wolve000 het volgende:Het is bijna zover! Er wordt weldra weer iemand bevrijd van de terreur van Wendy!
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Vanavond werd x factor weer briljant gepersifleerd. En Peter R is iedere keer erg goed. Zo zijn er nog een paar.
dat was het enige leuke.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan heb je dat van de X factor zeker gemist???
Whehehe, betraptquote:
Truequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
hester heeft een binnensmonds spraakgebrek..hoe goed ze haar best ook doet
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sja, je kan het mooi vinden of niet, maar vals was het dus echt niet.
Nee, eerst Ilse, twaalf nummer langquote:
LOL... volgens mij schreef 90% hier op FOK ook dat het echt vals was.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze was nog valser dan Rachel. Voeg daarbij een uitstraling van 0,0 en ze mag gewoon eigenlijk exit. alleen waren er sommigen nog slechter, zoals Luigiano en Jamal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.
Jamal was inderdaad saai, gewoon niets aan.
En daar woont ze ook nog, de mooiste stad van Gelderlandquote:
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is vanavond al vaker gepost, maar ik weet echt niet wat die mensen gehoord hebben. Het was hier en daar echt niet zuiver.
Jamal was inderdaad saai, gewoon niets aan.
Ik heb in het buitenland ook wel eens 5 finalisten gezien, dus zou best kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
En daar woont ze ook nog, de mooiste stad van Gelderland
Roan was zonder dollen echt goed, die had alleen de MJ danspasjes achterwege moeten laten omdat zijn stem er in het nummer ook erg op leek. Het was net de soundmixshow, maar dan wel een hele geslaagde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Whatever viel me ook tegen, de eerste drie heb ik niet gezien. Luigiano vond ik ook wel goed.
Nee, het was echt vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...
Of er vliegen er nu 2 uit !quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
hee maar als de finale over 3 weken al is, dan hebben we toch 5 acts ind e finale?![]()
Arnhem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
waar woont ze dan? Niet meer in almelo dus?
jij hebt echt humorquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef Svensational het volgende:
Luigiano vond ik ook wel goed.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.
Het was meerdere malen vals hoor. Kon je gewoon ZO ontzettend goed horen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was juist wel zuiver, maar het klonk gewoon anders dan men gewend is van Hurt. Luister het nog maar eens kritisch terug. Het enige wat niet goed was, was haar klopje op haar borst bij een hoge noot waardoor ze haperde...
quote:
Ik ben het helemaal met je eens. Het was absoluut niet valsquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu nog 6 acts, na vanavond nog 5 en dan nog 3 wweken !quote:
Gelukkig vond de jury dat ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was meerdere malen vals hoor. Kon je gewoon ZO ontzettend goed horen.
Precies. Ik vond het zelfs bijna een verkrachting van het nummer. Maar Hester moet ook geen nummer van Aguilera proberen te zingen. Dan ga je sowieso op je bek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel vals en dat is een feit. Geen mening.
Nee is wel aangekondigd...quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef jack4ya het volgende:
We hebben rachel gemist hier. Kan alleen maar komen omdat Wendy 'r vergeten is met aankondigen voor de reclames. Klopt dát? Was 't wat?
Luister het zelf nog even kritisch terug. Serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
na vanavond nog 7quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nu nog 6 acts, na vanavond nog 5 en dan nog 3 wweken !
Staan er 3 in de finale !
Het is al wel bewezen dat je het in de zaal gewoon niet goed kunt horen. De jury heeft al wel vaker dingen gezegd die de kijkers thuis toch heel anders hebben gehoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig vond de jury dat ook ja.
Daar noem je ook wat....quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig vond de jury dat ook ja.
Jup, burgemeesterswijkquote:
op een gegeven moment zat ze er iig een toonsoort naast.. ik heb r verder op 3 valse noten betraptquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch grappig dat ik nu een uitgebreide post heb geplaatst over dat het niet vals was, en dat er alleen maar gecounterd kan worden met neeeeeej het was eeeecht vals!.
Luister het nog eens zou ik zeggen. Als Hester zuiver zong dan zong Rachel ook zuiver.quote:
Voor een niet getrained oor wellicht, voor de jury niet. Gezien het voorbeeld in een van de vorige topiques over Roan bijvoorbeeld. Daar vond een aanwezige dat het in de zaal nog wel mee viel, de jury niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is al wel bewezen dat je het in de zaal gewoon niet goed kunt horen. De jury heeft al wel vaker dingen gezegd die de kijkers thuis toch heel anders hebben gehoord.
Maar de poll is rechtsgeldig, dan weten we het zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch grappig dat ik nu een uitgebreide post heb geplaatst over dat het niet vals was, en dat er alleen maar gecounterd kan worden met neeeeeej het was eeeecht vals!.
Ja ga nu tegen mij zeggen dat ik nog eens moet luisterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister het nog eens zou ik zeggen. Als Hester zuiver zong dan zong Rachel ook zuiver.
Ik ben niets gewend van Hurt, want zo goed vind ik dat nummer niet. Ik heb dus naar Hesters performance geluisterd en gekeken en het was hier en daar vals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft er geen moment een soort naast gezeten. Nogmaals, ze heeft dat nummer nu eenmaal anders dan Aguilera gezongen. Niet vals, wel anders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
op een gegeven moment zat ze er iig een toonsoort naast.. ik heb r verder op 3 valse noten betrapt
En wat maakt jou de expert?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een niet getrained oor wellicht, voor de jury niet. Gezien het voorbeeld in een van de vorige topiques over Roan bijvoorbeeld. Daar vond een aanwezige dat het in de zaal nog wel mee viel, de jury niet.
Zwart - wit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft er geen moment een soort naast gezeten. Nogmaals, ze heeft dat nummer nu eenmaal anders dan Aguilera gezongen. Niet vals, wel anders.
In de halve finale gaan er drie uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:51 schreef sbientje het volgende:
Ik zeg nergens dat ik de expert ben hoorquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de halve finale gaan er drie uit.
Heb ik allang hierboven gezegd. Maar niemand luistert naar mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de halve finale gaan er drie uit.
Is dat zo. Ik lees niet alles terug namelijk. Maar ik heb hester intussen 2 keer gehoord en ga niet nog een keer lijden. Ze zit er - zoals iemand anders ook zei - zeker 4x volkomen naast. Daarbij is het ook echt ongelooflijk dat ze zo'n geweldig nummer zo saai kan brengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ga nu tegen mij zeggen dat ik nog eens moet luisteren. Dat zei ik vijf minuten geleden tegen jou ook
.
holy fuckquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er staan 6 acts in de halve finale, dan in één show 3 exit, en 3 in de finale.
En gelukkig hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen ook precies het tegenovergestelde gehoord. Dus nogmaals, dat is geen feit. Maar als jij dat wiltquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Dit zijn gewoon feiten hoor.
Een feit is dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is.
Een feit is dat Hester vals zong.
Dat je dat niet hebt kunnen horen, oke...
Maar ik en meerdere mensen hebben gewoon valse stukken er tussen gehoord en die waren ook echt HEEEEEEEEEEEL duidelijk vals.
Dus...![]()
dan gaat het sneller.quote:
Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En gelukkig hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen ook precies het tegenovergestelde gehoord. Dus nogmaals, dat is geen feit. Maar als jij dat wilt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is daar bij de Amsterdamseweg toch, of zit ik nu helemaal fout?
Waaruit blijkt dat je gewoon geen fan bent van Hester, wat iets te veel de overhand neemt in deze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarbij is het ook echt ongelooflijk dat ze zo'n geweldig nummer zo saai kan brengen.
Hilversum volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar waar worden die live-shows eigenlijk opgenomen? Hilversum of Aalsmeer?
hilversumquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar waar worden die live-shows eigenlijk opgenomen? Hilversum of Aalsmeer?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Dit zijn gewoon feiten hoor.
Een feit is dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is.
Een feit is dat Hester vals zong.
En met deze geef je mij gelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.
En mn poll dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heel goed argument voor je: ik heb altijd gelijk.
volgens mij studio 22 in Hilversum !quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Ja, want ze heeft echt veel uitstraling enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat je gewoon geen fan bent van Hester, wat iets te veel de overhand neemt in deze.
Gekkerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:02 schreef Svensational het volgende:
Net Roan even teruggekeken, stelde hevig teleur na z'n optreden van vorige week. Mag wmb wel in de sing-off.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft echt veel uitstraling enzo![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |